16.časť

335 28 6
                                    

Keď sa Klaus vrátil s Hope a Car domov čakalo ho prekvapenie. "Takže Rebekah sa nás predsa len rozhodla navštívit. Čo ta k nám privádza?" Spýtal sa so smiechom. Vedel že Rebekah by neprišla ani keby jej sľúbil modré z neba. "Stačí Nik. Čo chceš?" "No v prvom rade... bude z teba zase upír." Uškrnul sa na svoju sestru. "A počkať, Caroline? A ... Hope?" Rebekah začala plakať. Hope rýchlo vybehla do svojej izby. Nevedela čo si má o tom myslieť. Prišla sme nejaká blondína a točí sa okolo jej otca ako striptérka okolo tyče. A teraz sem naklusá nejaká ženská v strednom veku a hovorí si že je jej teta?! Tak toto je moc aj na ňu! Otvorila okno a skočila dolu...

~~~

"Čo?" Rebekah nechápavo pozerala na Klausa. "Tak co si čakala? Že keď po 12.rokoch toho že si ju opustila ta uvíta s otvorenou náručou? Ťažko Bekah." "Tak prečo som teda tu?" "To nemôžem chcieť vidieť milovanú sestričku?" "Ty máš vždy nejaký dôvod!" "Dahlia sa blíži..."

~~~

Hope bežala námestím. V očiach mala slzy. Vždy chcela Bekah spoznať ale takto si to nepredstavovala. Cez slzy nevidela a zakopla. Spadla rovno ksichtom dolu. Ruky mala od krvi. Rozplakala sa a pritiehla si kolená k brade. Oprela sa o stĺp a rozplakala sa ešte viac. Nechce aby za ňu musela rodina položiť život. Nebola až taká hlúpa aby jej to nedošlo samé. V tom ju uvidela Davina. "Hope?" Spýtala sa prekvapene keď ju tam tak uvidela.

Hope na ňu otočila uslzenú tvár. "Čo sa stalo?" "Nič." Smrkla Hope a pozrela zase do zeme. "Poď. Nebudeš tu sedieť na zemi. Tvoj otec ma zabije ak prechladneš." Davina vedela že Hope nemôže prechladnúť ale chcela ju odtiaľto vziať.

Prišli na cintorín. "Myslíš na neho často?" Opýtala sa Hope Daviny. "Dosť." Otočila sa Davina. "Máš šťastie že si ho mohla spoznať." Povedala neprítomne Hope. Hovorila o jej strýkovi. Síce vtedy nebol vo svojom tele, ale Davina sa do neho zamilovala. Chcela ho nejakým kúzlom dostať späť ale nebola dosť silná ani nevedela ako.

"Viem ako by si ho mohla spoznať aj ty..." Otočila sa Davina.

Don't touch my familyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang