49.časť

207 16 1
                                    

"Fajn, odchádzame! A hneď!" Zavelil Damon a začal hádzať náhodné veci do kufra. "Pokašlala som to! Ale viem to napraviť. Ak sa k nej dostaneme skôr ako to rozhlási všetkým." Začala nádejne Hope. "Má v sebe železník. A ten zaberá aj na Klausove ovládnutie." "Ale na moje nie!" Damon spozornel. "Ale nemôžeš sa tam vrátiť. Ak ti ublíži.." "Neublíži. Viem že to vtedy.. ale nemôžu si to všetci zožrať za mňa." Cítila sa previnilo aj keď sa všetky tie pocity snažila zatlačiť. Utekala tak rýchlo ako to išlo. O pár sekúnd bola znova tam. Forbesová na ňu pozrela a chcela znova strieľať. Hope však bola rýchlejšia a pritlačila ju ku stene. "Už si to oznámila?!" Pozrela jej do očí. "Nie." "Tak to nikomu ani nepovieš! Rozumela si? Zabudneš na to." Dopovedala a zbabelo utiekla. Najradšej by ju zabila. Ale to by stratila Damonovu dôveru. A to nechcela. Mala ho naozaj úprimne rada. Aj keď by to za týchto podmienok nemalo byť možné, cítila k nemu niečo.
***
"Kde si bola?!" Opýtal sa zhrozene keď ju uvidel. Rýchlo k nej prišiel a objal ju. Objatie mu Hope opatovala. "Je to vyriešené." "Fajn, ale aj tak by sme mohli ísť." "Ok, vezmem si veci." Povedala Hope a odbehla do 'jej izby' po veci.
***
Hope s Damonom sedeli v lietadle. Damon sa po chvíli rukou priblížil k tej jej. Nevedel ako bude reagovať. Ale nakoniec to riskoval. Hope to najprv trochu zaskočilo ale potom sa na neho usmiala. Mali namierené do New Yorku. Hope však mala obavi že ju jej rodina predsa vystopuje a dotiahne do New Orleans. Netušila čoho sú tí šialenci schopní a ako ďaleko sú ochotní zájsť. Ale ju naspäť nedostanú! Nenecha so sebou už ďalej manipulovať. Už viac nieje malá! Jedného z rodičov má mŕtveho. Je vlastne polosirota.. to si doteraz ani neuvedomila. (Samozrejmee :D) schmatla mobil a zapojila sluchátka. Bol to jediný spôsob ako sa mohla úplne uvoľniť.
***
Za pól hodiny prestávame v New Yorku. Prosím pripútajte sa. Znel rozkaz ktorý Hope zobudil. Rýchlo sa otriasla aby znova nezaspala. "Celú cestu som prespala?" Opýtala sa Damona. "Hej. Spala si ako zarezaná." Uškrnul sa na ňu. Zbytok cesty už boli obaja ticho.
Obaja sa postavili a pomaly vyšli z lietadla. Išli po kufre. Hope bola stále ticho. Damon sa najprv trochu bál či je v poriadku, ale nakoniec sa rozhodol že nebude Hope moc hnevať. Netušil čo jej je. Odišla predsa dobrovoľne, alebo nie?

Časť je tu po dlhej dobe. Dôvody?
-chcela som si užiť posledné chvíle prázdnin
-posledné tri dni som bola v Rakúsku
-v jednom kuse som niekde lietala takže naozaj som nemala čas.
!!ale teraz!! Mám!! Pre!! Vás!! Napísaných!! 12!!! ČASTÍ!!!!
Je! Sa! Na! Čo! Tešiť!...
Bude veľa prevratov! ;)

Don't touch my familyOnde histórias criam vida. Descubra agora