47.časť

210 15 4
                                    

"To nieje zlý nápad. Zoženieme čarodejnica a tá ju nájde." Prehlásila s radosťou Hayley. "Myslíte že po tom všetkom čo pre nás už urobili, nám budú ochotné pomôcť?" Pozrel na nich Kol. Všetci ho prebodli pohľadom. Tak už radšej mlčal. "Nájdeme čarodejnicu." Rozkázal Elijah.
~~~
"Myslím že ten náš odchod budeme musieť preložiť." Povedal Damon a pozrel na Hope. Čakal na jej reakciu. "Prečo?" Opýtala sa nechápavo. "Vieš, musím tu niečo doriešiť." "Aha, tvoj jednostranný románik s Elenou?" Zasmiala sa Hope. "Nie." "Nie, ty Elenu vôbec nemiloval? A nemiluješ?"Opýtala sa so smiechom. "Nie! Ja a Elena.. medzi nami nič nieje." Bránil sa Damon ale Hope vedela že Elenu miluje. "Fajn. Dorieš si veci, a ja pojdem von. Chcem to tu trochu obzrieť." Usmiala sa na Damona a odišla.
~~~
"Prosím. Je to len jedno jednoduché kúzlo. Musíte mi ju pomôcť nájsť." Prosila Hayley. "Nemôžeme. Čarodejnice z New Orleans už vám ďalej nebudú pomáhať. Obetovali sme kvôli pôvodnej rodine veľa."
~~~
Hope zamierila do Mystic Grillu. Dúfala že tam nebude Stefan s Elenou aby jej zase všetko pokazili. Našťastie ich tam nikde nevidela. Tak si len sadla a porozhliadla sa. Zrazu sa k nej otočilo dievča. Malo tmavšiu pleť a hnedé vlasy. "Ahoj. Som Bonnie. Ty si tu nová? Ešte som ta tu nevidela?" Milo sa jej prihovorila. "Hej. Dá sa tak povedať." Usmiala sa na ňu Hope. "A ty si?" "Hope." Usmiala sa pri predstave že nemusí hovoriť priezvisko podľa ktorého by ji Bonnie hneď odsúdila.
Chvíľu tam proste kecali. Ale keď im doniesli pitie tak sa všetko pokazilo. Ich ruky sa omylom dotkli a Bonnie sa zatvárila zhrozene. Práve totiž uvidela čo je Hope zač.
Tá uvidela jej pohľad a tak sa rýchlo zdvihla na odchod. "Čo si?" Zašepkala Bonnie ale vedela že Hope to bude počuť. "Hope, Hope Mikaelson." Otočila sa a potom hneď zmizla.

Otrasne nudné a o ničom ale čo už :D

Don't touch my familyWhere stories live. Discover now