68.časť

213 17 8
                                    

Hope prudko otvorila oči. Uvidela strop svojej izby. Posadila sa a hneď na to sa jej zatočila hlava. Pozrela na mamu ktorá sedela na kraji jej postele. "Podarilo sa to? Povedz že sa to podarilo!" Opýtala sa hneď ako lapyla dych. "Čože?" Opýtala sa Hayley zmätene. "Ocko! Ja.. keď som tam bola, urobila som to kúzlo! A už by sa mal zobudiť!" Trhane rozprávala a vybehla von z izby. Vletela rýchlo k rakvám. Pozrela na tú v ktorej ležal Klaus. Stále vypadal rovnako, ani sa nepohol. "Nie! To nieje pravda! Musí sa prebrať! Urobila som všetko správne! Všetko!" Rozplakala sa a padla na kolená. Hore za ňou hneď vybehla Hayley, Elijah a zbytok rodiny. "To bude v poriadku. Nieje to tvoja vina." Tíšila ju Hayley. "Spravila si pre to všetko." Zohol sa k nej aj Elijah.
***
Hope sedela na posteli a pozerala do nema. Už nemala nič. Z jej rodiny zostali trosky. Keď tu bola nádej, znova zmizla. Nepodarilo sa jej ocka zachrániť.. za čo mala teraz bojovať? Za čo sa mala snažiť?
Z dola započula známy hlas. Naštvane zbehla dolu a pozrela na osobu ktorú uvidela pred sebou. Pribehla k nej a pritlačila ju o stenu. "Daj mi jeden dôvod prečo ti neurvem hlavu, Rebekah!" Zasyčala naštvane. Tento deň už horší nebude?! "Prišla som sa ospravedlniť.. a.." Rebekah došiel vzduch a už len chrčala. Hope teda zovretie povolila aby počula čo chce. "A pomohla vám. Viem že Dahlia príde. Viem čo sa stalo. A nedovolím aby niekto túto zvrátenú rodinu rozbil ešte viac ako je. Chcem bojovať s vami! Nech ťa naša matka zapredala.. je mi to jedno! Môžeš ma nenávidieť Hope. Ale nenechám aby ublížila. Stále si dcéra môjho psycho mŕtveho.. brata. A nech je s ním už čokoľvek, chcem aby som mala pocit že som sa snažila keď budem umierať." Ak by Hope nebola na Rebekah taká hrozne naštvaná, asi by sa aj rozplakala. Povolila zovretie a spustila Rebekah na zem. Potom si to predsa neodpustila a objala ju. "Som rada že si sa vrátila.." zašepkala potichu.
"To bolo dojímavé Rebekah." Ozval sa hlas za nimi. Všetci sa otočili.
"I'm back, littlest wolf."

Tak kto to bol? :D prepáčte za tú poslednú vetu v angličtine ale to sa proste odpustiť nedalo. :3 tak mi to znelo najkrajšie. :)

Don't touch my familyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz