45.časť

231 20 6
                                    

Hope sa zobudila. Strašne ju bolela hlava. Vstala a dopotácala sa do obývačky. Tam už sedel Damon a čo robil? Pil. "Dobre ráno slniečko." Zasmial sa keď uvidel jej ksicht. "Ako môžeš byť taký vysmiaty? A ako môžeš už hneď ráno do seba zase liať? Už nikdy nebudem piť!" Zložila sa na sedačku. "Ale neboj, budeš. Mám dva typy na opicu. 1. Nikdy nepi.
2. Nikdy nebuď triezva. "
"Ja hádam že ty dodržuješ ten druhý." Pozrela na jeho pohár v ruke. "Presne tak." Uškrnul sa. V tom sa otvorili dvere a v nich stál Stefan s Elenou.
~~~
"Elijah? Som zlá matka?" Opýtala sa zúfalo Hayley. "Nie. Určite nie si. Ale musíš chápať že Hope si toho teraz prežila strašne veľa. Naozaj jej daj čas. Pri najhoršom ju potom vypátrame. Či už upír alebo čarodejnica, mladej hybridky ktorá ovláda kúzla a rastie si všimnú." Usmial sa na Hayley. Tá sa snažila byť silná ale vedela jedno. Aj keď sa s Klausom stále hádali, bez neho to tu nepôjde.
~~~
Keď si všimli ako na gauči sedí Hope v objatí Damona, Elena myslela že dostane infarkt. "Čo tu robí?" Opýtala sa opatrne. "Neboj. Mňa nezaujímaš. Nechcem ta zabiť ani ti ublížiť. Mne osobne si úplne voľná. Nikomu nechcem ublížiť. Jediné čo som chcela bol liek. Aj by som ho použila.. nebyť menšej nehody. Vrátila by som ti ho ak by som nevedela že by si sa stala len ďalším strojom na hybridov." Povedala Hope bez predstavenia. "Aha. A kto vlastne.." chcel sa opýtať Stefan ale Hope ho prerušila. "Hope Mikaelson." Povedala a znova sa uvelebila na Damonovom rameni. "Včera to trochu prehnala s alkoholom." Vysvetlil jej stav Damon. "Prvý?" Opýtal sa so smiechom Stefan "Prvý." Odpovedal. "To ty si mi nalieval." Povedala už so smiechom Hope a pozrela na Damona. "Ale ty si hovorila že chceš ešte." Zasmial sa aj on. "Aha, tak ja pôjdem." Chcela sa otočiť Elena. "Naozaj ti neublížim. Jediné čo chcem je teraz nájsť sprchu." Povedala. "Touto chodbou a vľavo." Navigoval ju Damon. Hope rýchlo z kufra v jej izbe vytiahla nejaké šaty a vbehla do sprchy.
...
"Čo ste tu robili?" Opýtal sa Stefan. "Neboj, nepretiahol som ju. Ak ti ide o to. Proste prišla že chce začať odznova. A tak som jej ponúkol pomocnú ruku." "A opil ju." Doložil Stefan. "Prečo sa vrátila?" Opýtala sa Elena keď si sadla na druhý gauč vedľa Stefana. "Naozaj nikomu nechce ublížiť. Chce iba začať odznova. Preto odchádzame." Damon sa chcel zdvihnúť ale Stefan ho zastavil. "Čože? Ako 'odchádzame'? Snáď odchádza?" Opýtal sa Stefan. "Nie, odchádzame. New York." "Čože? To chceš s ňou ísť preč? Si snáď robíš srandu! Je to Klausova dcéra. Čo ak jej preskočí?!" Zhrozene na brata pozeral Stefan. "Je iná ako Klaus a ktokoľvek z ich rodiny. Ona je ešte dieťa. Klaus ju nestihol skaziť." "Že nie? Nepamätáš keď prišla po Kola a nechala ma zviazanú v železníku. Vedela že som tam a nechala by ma tam zomrieť. Je presne taká ako celá jej rodina." "To nieje pravda! Hope je iná ako jej rodina. Vy ju nepoznáte. Stačilo by aby ste s ňou strávili deň a pochopili by ste že medzi ňou a jej rodinou je rozdiel."

529?! Slov?! Takže ďalší rekord! :D

Don't touch my familyWhere stories live. Discover now