71.časť

200 15 2
                                    

"Tati.. vieš, čo ak.. niečo ma napadlo. Ale nechaj ma to vysvetliť." Začala Hope. "Počúvam." Pozrel na ňu Klaus. "Vieš.. Bekah sa vrátila len pár minút pred tebou. Potom ty a potom... Damon. A rozmýšľala som. Esther úplne zmyzla z povrchu zemského keď si sa vrátil. A keď sa vtedy vrátila aj Bekah. Nemohlo to znamenať že by v tom mala prsty Esther? Pretože mi príde divné že ste prišli všetci traja skoro v tú istú dobu." "Stále ho miluješ?" Opýtal sa zúfalo Klaus. "Nie! O to nejde! Ale nepríde ti to divné?! Ak sa nad tým len trochu zamyslíš.." "Je to idiot, Hope. Poplietol ti hlavu! O nič iné nejde!" Chytil ju za plecia a pozrel jej do očí. "Tati! Ale.. nikdy si ho neskúsil spoznať! A za druhé.. čo ak na tom niečo je?! Teraz si odmysli nenávisť." Vzdychla Hope. "Zlomil ti srdce..!" "Povedala som že ma máš počúvať! Prosím! Tati, jeden krát! Len jeden!" Treskla Hope rukou po nočnom stolíku. "Vždy je po tvojom! Nikdy som nemala ani kamarátky! Tak keď mám jeden krát šancu na lásku.. nechaj ma ju využiť!" "Ale prečo Damon Salvatore?! Ktokoľvek iný.. len nie on!" "Prečo?! Prečo mi kazíš všetky vzťahy okrem rodiny?! Prečo mi to vždy robíš?! Nikdy som nikoho okrem rodiny nemala! Tak prečo?..." hlas sa jej na konci zlomil. "Pretože mám o teba strach. Ktokoľvek cudzí by ti mohol ublížiť. A keď ťa vidím zničenú.. je to horšie ako kôl do srdca. Pamätám keď mi raz Esther ukázala čo sa tu dialo... nechcem ťa tak vidieť. Nechcem aby ti ublížil." Klausovi sa tiež na konci hlas zlomil. Nie že by plakal.. ale že mu došlo, že Hope má vlastne pravdu. "Ja to chápem. Ale už som skoro dospelá. A preto si musím nájsť vlastnú cestu. Nevravím že chcem odísť. Ale že už ma nemôžeš stále držať doma." "Ja viem. Ale dnes v noci už nikam nepôjdeš. Mala by si sa vyspať." Povedal Klaus. Hope sa naňho usmiala a ľahla si do postele. Klaus zavrel dvere. Akonáhle Hope počula že odišiel z dohľadu. Vyskočila z postele. Otvorila okno. "Prepáč tati.." zašepkala a skočila z okna. Mala len jeden cieľ, a to nájsť Damona a všetko si vysvetliť.

Don't touch my familyWhere stories live. Discover now