11. Bölüm: KILIÇ ASLAN YAŞIYOR!

16.2K 682 63
                                    

Bölüm Şarkısı: Şebnem FERAH- Hoşçakal

Multi: Onur


''Zümrüdüanka misali yaşayanlar daha önce ölümün kıyısında dolanmış olanlardır.''

DOĞANAY

Poyraz'ın sesi şu an ki acınacak halime rağmen ilaç gibi gelmişti.

''DOĞANAY! Sen misin kızım?'' diyen babamın sesini duyduğumda sorduğu soru yüzümde acı bir tebessüm oluşturdu. Ellerim ve ayaklarım sandalyede bağlıyken yapabildiğim tek şey bağlandığım yerden eğilebildiğim kadar telefon ekranına eğilmekti.

Böyle yaptığımda kendimi telefonun ucundaki aileme yakın hissediyordum. Tam konuşacakken lafıma bodoslama daldı telefonu elinde tutan angut!

''Evet, Yağız Bey kızınız hem de benim kollarımın arasında,'' dedi Onur Bey.

''NE DİYORSUN LAN SEN PEZEVENK!'' diye kükreyen Poyraz'dan başkası değildi.

''Oo Poyraz Bey nasılsınız, ellerinizin arasından kayıp gidenleri tutamamak nasıl bir duygu acaba hiç bilmiyorum da ben?'' dediğinde tam konuşacağım sırada diğer eliyle ağzımı kapattı.

''Sen kimsin ve en önemlisi de bizden ne istiyorsun?'' diye sinirle soluyan Çakal'ın sesini duyduğumda tırsmadım desem yalan olur.

''Baksana Doğanay müstakbel kocan senin için nasıl da endişelenmiş!'' diye alayla konuştu Onur. Sinirle ağzımı kapatan elini ısırdım. İnleyerek elini ağzımdan çekti;

''Ahh... Kızın sert seviyor galiba Yağız Bey!'' dedi.

''Ona dokunursan seni GEBERTİRİM!'' diye bağıran Poyraz'a karşı pis bir kahkaha attı;

''Hadi ya, gerçekten mi? Peki neredesin şu an, neden kurtaramadın çok sevgili Doğanay'ını?'' dediğinde bende merak ettim, neden beni hala bulamadıklarını. Mademki hepsi bir aradaydı; babam, Poyraz ve Çakal denen adam ama neden beni bulamamışlardı hala...

''Ne istiyorsun kızımdan?'' diyen babamın sesi çok yorgun geliyordu

''Aslında kızından bir şey istediğim yok, zamanı geldiğinde senden isteyeceğim.''

''Ne isterse istesin verme baba, tamam mı?''

''Kızım, iyi misin?'' diye sordu babam.

''İyiyim ben baba, güçlüyüm her zaman ki gibi!'' dedim buruk bir gülümseme ile.

''İyi misin gerçekten ha? Eli kolu bağlı birine göre özgüvenin çok fazla değil mi sence de?'' diye bana pişmiş kelle gibi sırıttı pislik herif!

''Beni öldürsen de babam senin gibi birisinin istediklerini yapmayacak anladın mı beni? ASLA!'' dedim sinirle. Beni alkışlamaya başladı;

''Vay, vay ve vay... Tıpkı annesi gibi değil mi Yağız Bey? Annesini tanımam ama bana geçmişte anlattıklarınızda tamamen uyuşuyor ne dersiniz?''

''Sen, sen kimsin tanıyor muyum seni?'' dediğinde babam lafa atladım;

''Baba, adı Onur!'' diye bağırdım.

''Düşündüğümden daha salaksın Doğanay, adımla beni nasıl tanıyacağını düşünürsün?'' diye kahkaha attı;

''Eğer ona bir daha hakaret edersen seni bulduğumda önce dilini keserim ANLADIN MI BENİ?'' diye bağıran Selim'in sesini duydum.

Aşkıma Mafya - İNFİAL (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin