„Až mi příště budeš chtít klátit sestru, prosím, buďte trochu potichu, pak je člověk jenom nevypsaný," řekl Luke, který vešel do kuchyně celý rozespalý. Jakmile vypustil tyhle slova z jeho úst, zrudla jsem až za ušima a Louis, který jedl, se na mě podíval a mrknul. Nic jsem na to neřekla a posadila se naproti Louisovi.
Už jsou to celé dva měsíce, co se to všechno odehrálo. Ale už bylo načase, aby se Louis vrátil a na nějakou dobu převzal povinnosti a já šla s ním. Těšila jsem se na Roberta, Jamese a na Harolda, o kterém jsem se dozvěděla, že ho Louis zaměstnal jako kuchaře. Těšila jsem se na jeho koláčky, na pitomé poznámky od Roberta a také na moudrosti od Jamese.
Rodiče jsme s Lukem navštěvovali třikrát do týdne a všichni jsme byli spokojení. Louise jsem z toho vynechala, protože jim ho nechci představovat, na to ať si počkají. Zrušili můj hrob, který byl na místním hřbitově, a byli více, než spokojení. Liam se někam vytratil a už jsem ho víc, jak měsíc neviděla.
Niall si našel dívku, takže všechen čas věnuje jí, později jsem se dozvěděla, že je to samotná Clea. Jaká to náhoda, no ne? Harry je pořád s Dove a my dvě raději spolu nemluvíme. A co se týče mě a Louise? Žádné hádky, žádné námitky, prostě dokonale plynoucí vztah.
„Kdy půjdeme?" zeptala jsem se Louise. „Dneska k večeru." „Jak dlouho tam budete?" optal se Luke. „Nevím, asi jenom měsíc." Louis pokrčil rameny. „Neboj se, pak se zase ukážeme tady," uklidnila jsem ho. „Budeš mi chybět, sestřičko." „Ty mě taky, ale za měsíc se zase objevím v celé své kráse." „Jo a prosím vás, dělejte to někde, kde vás nikdo neuslyší," pronesl Luke a já vyprskla pití na Louise.
„Promiň," špitla jsem. „V pořádku, zlato." Louis se na mě usmál a odnesl jídlo do dřezu. Po zbytek dne jsem jenom balila věci a pobíhala sem a tam. Těšila jsem se, tak moc, jak jen to šlo. Nakonec nás šel Luke vyprovodit, až k řece, kde už stál nachystaný člun. Popřál nám na cestu, rozloučil se s námi a my se tak vydali do společenství. Tohle bude ten nejlepší měsíc, ze všech.
Konec. :D Tak jo, asi to znáte, co je na konci všech příběhů. :D PODĚKOVÁNÍ. ♥
Takže i já musím poděkovat za to, že jste se mnou vydrželi až do konce. ♥ Jste všichni fakt úžasní a já dávám velké díky všem, co to četly, hvězdičkovali a zanechávali komentáře. :) Není nic krásnějšího, než když jsou lidé, kterým se vaše tvorba líbí. ♥ Fakt velké díky za to, že jste si přečetli příběh Bodie a Louise až do samotného konce. ♥
Ovšem, byla jsem překvapená, kolik lidí bylo zklamáno, že není dvojka, ale chci se věnovat také jiným příběhům s jiným námětem a to sakra ani netušíte, kolik já mám nápadů. :D Neboj te se, teď se chce věnovat Ruthless, který jakmile dopíšu, vrhnu se na další povídku s názvem Lover. :) A hlavní hrdina není nikdo jiný, než samotný Louis. ♥ To už nebude ovšem žádné fantasy, ani nic podobného. :)
Já bych ale nemohla zklamat a tak jsem se rozhodla, že napíšu ještě pár bonusových kapitol, které postupně přidám ohledně Louise a Bodie, jak jim jdou dále životy a to bude vše. :) Bodie a Louis budou jinak žít dále v našich hlavách. :) Takže ještě jednou děkuju všem. :) ♥ Neskutečně moc to pro mě znamená. ♥
Uvidíme se u bonusovek, zatím naviděnou. ♥
LOVE YOU GUYS. ♥♥♥
ČTEŠ
Despair (Korekce)
Fantasía*Příběh je v korekci.* Dva světy, které se sejdou. Ona nedýchala. Ona byla vyvolená. Ona značí význam. On ubližoval, On měl srdce, ale chladné jako led. On byl chráněn, i přesto, jaký byl. Kapky deště jsou vzpomínky lidstva téhož ste...