1. Bölüm

106K 3.2K 108
                                    

İlk bölüm  @amelya19a ithaftır... Doğum günün kutlu olsun Rabiam <3 İyi ki varsın canım benim <3


Multimedya: İlk bölüm olarak Melek karşısınızda... İkinci bölümde ise Ateş sizlerle olacak :))

Yorumlarınızı sabırsızlıkla beklerken voteye tıklamayı da unutmayın :)) Umarım Meleğin Ateşi'nin müptelası olursunuz :))

Ve artık karşınızda MELEĞİN ATEŞİ...


İlkbaharın temiz havası genç kıza huzur verirken o kendisini geniş giysi odasının önünde bulmuştu. Kolundaki sportif modeldeki saatine göz atarken hızlı olması gerektiğini kendisine hatırlattı. Bugün kreşindeki toplantı onun için çok önemliydi. Dönem sonuna yaklaşırken öğretmenlerle beraber bu yılın minik talebelerine hoş bir gösteri hazırlama niyetindelerdi. Bu durum onu heyecanlandırırken daha fazla oyalanmadan elbiselerinin olduğu kısma geldi. Toplantısı olduğu için elbise seçimine daha çok dikkat ederken gözüne kestirdiği bordo rengindeki kalın askılı, dizlerinin üzerinde kalem formunda biten elbisesini eline aldı. Elbisesi genelde seçtiği rahat elbiselerinden farklı olsa da arada böyle değişiklikler iyi oluyordu. Elbisesinden sonra ayakkabılarının olduğu kısma ilerleyerek duraksamadan boşta kalan eliyle de siyah stilettolarını almıştı. Giysi odasından memnun bir şekilde çıkarken elindekilerini toplanmış yatağının üzerine bıraktı. Tuvalet masasına ilerleyerek sade makyajını yapıp hızla üzerini giyindi. Son olarak uzun ve gür saçlarını tarayarak açık bırakan Melek aynadaki görüntüsünden son derece memnundu. Uzun boyu ve ince fiziğiyle elbiseyi zarif bir şekilde üzerinde taşırken yosun yeşili gözlerinin aynada parlamasını keyifle izledi. Parfümünü sıkıp çantasını alarak değiştirdiği altın rengindeki saatine bakarak biraz daha oyalanırsa geç kalacağını fark etti. Hızlı adımlarla odasından çıkarak merdivenlerden aşağı indi. O sırada aklına gelen durumla sinirle inlerken kapıda duran abisinin de dikkatini çekmişti.

''Yine neyi unuttun ufaklık?''

Abisinin alayla söylediği sözler Melek'in kaşlarını çatmasına neden olurken o arada kendisine kızmayı ihmal etmemişti. Nasıl olurda unutkanlığını bugünde konuşturabilirdi ki?

Sıkıntıyla nefes verirken ''Kreşteki toplantıma geç kalmak üzereyim ve ben arabamı bakıma verdiğimi unuttum,'' dedi. Açık teni, kahverengi gözleriyle uyum yakalayan abisi Levent ise alaylı ifadesini bozmadan ''Her zamanki unutkanlığın ufaklık. Bir taksi çağırırız, olur biter.'' dedi. Melek abisinin her zamanki gibi bozulmayan bu rahatlığına kızarken ''Taksiyi bekleyene kadar geç kalırım,'' diyerek sitem etti. Ardından aklına gelen fikirle gülümserken abisine doğru yavaş adımlarla yaklaştı. Umarım bu kez başarırım, diyerek içinden dua ederken yosun yeşili gözlerini çaresizlikle abisine çevirdi.

Levent ise kardeşinin bu durumunu anında kavrarken ''Hayatta olmaz!'' diyerek tavrını belli etti.

''Bir kerede şu güzelliği bana versen ne olacak sanki? Hem ben senden daha dikkatli sürerim arabanı...''

''Bu dediğini unutsan iyi olur tatlım. Benimle uğraşacağına taksi çağırırsan daha çok işine yarar.''

Melek ise içindeki hisle abisiyle uğraşmaya kararlıydı. Bugün o arabayı kendi sürecekti. Aylardır içinde kalan o arabayı sürme arzusu bugün bambaşka bir boyuta ulaşmıştı.

''Ne dersen de o arabanın anahtarını almadan gitmem. Hem sadece bir gün arabanla şirkete gitmeyeceksin. Birazcık ayrılık her ikinizi de iyi olur. Bazen araya uzaklık koymak siz çiftlere iyi gelir.''

Meleğin AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin