POV: Louis
Lieve papa, ik zit hier nu al twee weken. Gewoon van de straat afgeplukt en ontvoerd door 4 jongens. Je vraagt je vast af waarom. Nou ze hebben geld problemen en willen losgeld voor me vragen. Hoeveel wilde ze niet zeggen. Maar tot nu toe hebben ze mama nog niks laten weten. Ik heb zoveel vragen die onbeantwoord blijven. Dat frustreert me ontzettend. Ik ben er bijvoorbeeld nog steeds niet achter waarom ze net mij hebben gekozen. Dat blijf me ook een raadsel. Gelukkig mocht ik wel mijn schooltas houden. Anders had ik je niet eens kunnen schrijven. Het leven is hier hard papa. Ze zijn allemaal gay.. Niet dat ik dat erg vind want ik ben het zelf ook. Alleen de manier hoe zij naar na kijken maakt me misselijk. Er is zoveel lust uit hun ogen af te lezen. Ik probeer het te negeren alleen ik weet niet hoe lang ik dat nog volhoud. Daarnaast is het leven hier niet bepaald aangenaam. Ik zit met 1 voet vastgebonden aan bed met een ketting. Ze zijn bang dat ik ontsnap en ik moet de hele tijd boven op bed blijven totdat 1 van hen me komt halen voor het eten of gewoon omdat ik beneden moet zitten. 1 van de jongens.. Zayn heet hij geloof ik.. Zei dat ik en mooi uitzicht was. Die zin geeft me nog koude rillingen. Ik hoop maar dat ik gauw weer thuis ben. Ook al is het daar ook niet al te leuk.. Alles beter dat hier. Papa kan jij misschien wat doen? Ik heb je heel hard nodig nu.. Louis.Op dat moment word de deur opengegooid en stop ik mijn dagboek snel onder mijn kussen. Ik zie daar de krullenbol naar me kijken. Dat doen ze altijd eerst voordat ze me losmaken. Heel irritant. Ik zou het liever vermijden maar wat voor keus heb ik? ' ik kom je halen' zegt hij als hij eindelijk is uit gestaard. Ik knik en hij maakt de ketting los met een sleuteltje wat hij om zijn nek heeft. ik heb hier wel geleerd om zo min mogelijk vragen te stellen, dan zijn ze het minst gevaarlijkst. Want ik heb het geweten als ik het wel deed. Mijn hoofd bonst nog licht na en ik heb nog een blauw oog eraan overgehouden. Ik sta op en loop achter hem aan. Als ik de woonkamer inloop zijn er 4 paar ogen op mij gericht. Ik word er helemaal zenuwachtig van. 'Kijk nou toch jongens, ons kleintje is nerveus' zegt de jongen met bruine haren. Ik dacht dat hij Liam heette. Ik draai mijn hoofd weg en houd wijselijk mijn mond dicht. 'Ga eens zitten Louis' zegt blondie. Ik doe wat hij zegt en ga in de stoel zitten die het verst bij hen vandaan staat. Zayn rolt met zijn ogen en zucht. 'Wij hebben wat bedacht, wij weten nu een aantal dingen over jou maar jij niet over ons.. Je mag ons 3 vragen stellen die we zullen beantwoorden' zegt krullenbol. 3 vragen.. Welke 3 moet ik kiezen van de duizend? 'Nou.. Wanneer mag ik naar huis?' Vraag ik. 'Over twee weken gaan we je moeder pas inlichten' zegt Zayn. 'Wat! Maar..' Begin ik. 'We willen je nog even bij ons houden en daarbij pakt de politie ons sneller als we het al zo snel doen' onderbreekt blondie me. Ik slik hoorbaar en staat naar de grond. 'En.. En waarom kozen jullie mij eigenlijk?' Vraag ik na een tijdje. 'We hebben geld problemen en aangezien wij onze school niet hebben afgemaakt kunnen we geen goede baan vinden. Dus daarom verdienen we geld op deze manier.. We waren vastbesloten om de eerste die we tegen kwamen te pakken.. Jij dus' zegt Liam. Ik ben ook zo stom! Ik had gewoon op school moeten blijven. 'Mijn laatste vraag is.. Hoe heten jullie eigenlijk? Zelfs dat weet ik niet' zeg ik. Ik kan maar beter iets vragen wat niet over m'n ontvoering gaat want ik heb zo het idee dat ze er niet meer over loslaten. 'Harry' zegt de krullenbol. 'Niall' zegt blondie. 'Liam' zegt de jongen met het bruine haar. 'Zayn' zegt de jongen met het zwarte haar. Maar Liam en Zayn wist ik al.
Met de minuut begin ik me ongemakkelijker he voelen. Logisch als 4 bloedgeile jongens je blijven aanstaren. 'Mag ik weer naar boven?' Vraag ik. Maar ze schudden allemaal nee. 'Daar ben je veel te lekker voor' zegt Liam. Ik bloos en voel lichte paniek zich naar mijn hoofd opstijgen. Ik kijk expres de andere kant op en probeer hun blikken zoveel mogelijk te negeren. 'We hebben trouwens nog iets bedacht Louis, iedere avond komt er iemand anders bij jou in de kamer slapen. 'Waarom?!' Roep ik verschrikt uit. 'Moet er een reden voor zijn?' Vraagt Niall lichtelijk geïriteerd. Normaal zou ik nee schudden maar het idee alleen al dat in 1 bed moet liggen met 1 van hen.. Zouden ze dan wel wat aanhebben.. Oh my god. 'Moet dat echt?' Vraag ik. Harry loopt grijnzend op me af en streelt mijn wang. 'Ben je soms zo bang voor ons schatje?' Vraagt hij. Ik schud driftig nee maar ik zie nu al dat hij er geen snars van gelooft. 'Lieg niet tegen me' zegt hij streng terwijl hij mijn kin ruw vast pakt. Ik kijk hem aan in zijn ogen. Gek genoeg vind ik het prettig om naar ze te staren. Ze zijn ook wel heel mooi. 'Hazz we moeten even wat kwesties bespreken, breng jij die kleine ff naar boven?' Zegt Zayn. Hij knikt en pakt me stevig bij mijn arm. Hij trekt me naar boven en gooit me bijna op bed waarna hij me gelijk omdraait. Hij gaat op me liggen en houd mijn polsen boven mijn hoofd. Net als toen hij me het busje had ingetrokken. Hij geeft me tientallen zachte kusjes in mijn hals en en op mijn wangen. Het is lekker dat geef ik toe alleen het voelt helemaal niet fijn met hem. 'K-kan je s-stoppen?' Vraag ik als ik wel doorheb dat onder hem uit kruipen geen optie is. Hij laat mijn polsen los en geeft me nog een smerige knipoog die mijn lichaam laat sidderen. 'Vanavond gaan we wel verder, want ik ben de eerste die bij je komt slapen zegt hij. Hij maakt mijn rechtervoet weer vast aan de ketting die aan het uiteinde van het bed vastzit en verlaat de kamer. Op dat moment kan ik me niet meer inhouden en laat mijn waterlanders lopen. Ik ben zo bang.. Bang voor wat komen gaat..
-------------------------------------------------
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...