Hoofdstuk 51

1.4K 69 14
                                    

POV: Louis
'Ik houd ook van jou Hazz' zeg ik schor. 'Oh Lou godzijdank!' Zegt hij terwijl hij me stevig omhelsd. 'Ik dacht dat je nooit meer je ogen open zou doen' snikt hij. Ik sla mijn armen stevig om hem heen. 'Ik ben er Harry' zegt ik. We blijven nog heel lang zo staan. Totdat er een zuster langskomt om me te controleren. Als ze weer weg gaat ga ik rechtop zitten en staar Harry aan. 'Lou ik kan het allemaal uitleggen'. Ik draai mijn hoofd weg en bijt op mijn lip. 'Waarom zoende je met haar?' Vraag ik zacht. 'Ik zoende haar niet Lou.. Zij zoende mij'. 'Waarom deed je dan mee?' Vraag ik. 'Ik was in shock.. Ik kom er niks aan doen' antwoord hij. Ik blijf weg kijken. 'Lou geloof je me?'. 'Ik weet het niet Harry.. Ik weet niet wat ik moet geloven'. Ik kijk hem even aan en zie pure angst in zijn ogen. 'Ik houd van je maar waarom doe je dan zo geheimzinnig?' Zeg ik. 'Geheimzinnig?'. 'Je belde gisteren naar iemand en dat heb ik afgeluisterd.. "Je had beloofd dat hij er niet achter zou komen".. Dat is wat je zei'. 'Lou dat is voor heel iets anders'. 'Wat dan?' Vraag ik. 'Dat kan ik nog niet zeggen want het moet een verrassing blijven' zegt hij. 'Verrassing?'. 'Ja voor jou.. Het is bijna klaar en ik wilde het je binnenkort laten zien' zegt hij. Ik knik even kort.

'Wat gebeurde er eigenlijk?' Vraag ik. 'In verwarring rende je de straat op en werd geschept door een auto.. Je hebt een gebroken arm en je hebt 3 dagen in coma gelegen' zegt hij. 'Ben jij al die tijd hier gebleven toen ik voor pamus lag?' Vraag ik verbaasd. 'Ja tuurlijk gek' zegt hij terwijl hij mijn hand pakt. 'Waar zijn de rest van de jongens?'. 'Die wachten thuis en komen zometeen voor het bezoekuur' zegt hij. 'Voor de duidelijkheid.. Zij zoende jou?' Vraag ik na een pijnlijke stilte. Harry knikt. 'Ja Lou, ik kon er niks aan doen.. Sinds jij bent aangereden hebben we geen contact meer'.

'Weet je Hazz.. Ik ben juist wel blij dat ik in coma ben beland'. Hij kijkt me verward aan. 'Hoe bedoel je?' Vraagt hij. 'In mijn coma heb ik mijn vader gezien.. We hebben gepraat samen en nu lijkt alles weer rustig te zijn in mijn hoofd.. Nu pas durf ik echt adem te halen' zeg ik. 'Echt? Heb je je vader gezien?'. Ik knik. 'Hij is niks verandert Hazz.. Het was geen droom of slechts een fantasie.. Het was hem echt'. 'Daar ben ik blij om Lou, ik kon zien hoe erg je hem miste' zegt hij terwijl hij mijn haar streelt. 'Wil je nooit meer zoiets gevaarlijks doen? Ik ben me helemaal rot geschrokken.. Je bewoog niet meer en.. In de ambulance stopte je hart even met kloppen.. Als ze dat niet aan de praat hadden gekregen dan.. Ik wil niet eens weten wat dan' zegt Harry waarna hij zijn hoofd in zijn handen verbergt. 'Ik leef nog Hazz.. Het is oké' zeg ik. 'Je snapt het niet.. Ik kan mezelf niet vergeven.. Het is mijn schuld dat je bijna dood was' snikt hij. Ik trek hem aan zijn hand op bed en wrijf over zijn rug. 'Hazz dit is jou schuld niet.. Ga dat nooit maar dan ook NOOIT meer denken' sus ik. 'Hij veegt zijn tranen weg en geeft me een zoen op mijn mond. Het voelt alsof zijn lippen de mijne in geen jaren geraakt hebben. Als ik opkijk zie ik in de deur opening de jongens staan. Ze kijken naar ons en pas als Harry opstaat komen ze de kamer binnen. Luke valt mij direct om de hals. 'Oh Lou' fluister hij alleen maar. Niall geeft me daarna ook een knuffel en een kus op mijn wang. Niall is toch wel een beetje mijn knuffelbeer. Liam en Zayn geven mij ook een knuffel en ze nemen plaats. We praten over veel kwesties. Zoals dat de bestuurder van de auto vanavond langskomt. Hij mankeerde blijkbaar niks. 'Maar goed dat die Elise zich schuldig voelt, is haar geraden!' Zegt Zayn kwaad. 'Rustig Zayn, je weet hoe je verder reageert als je gefrustreerd bent' zegt Liam terwijl hij zijn hand op zijn schouder legt. Zayn mompelt iets onverstaanbaars en laat zich onderuit zakken. 'Meneer Tomlinson heeft zijn rust nu hard nodig' zegt een zuster die na 5 minuten komt binnenlopen. De jongens knikken en staan op. Iedereen geeft mij een knuffel en Harry een kus. Een hele langs totdat Luke hem lachend mee trekt. 'Tot morgenochtend Boo' zegt Harry voor hij het hoekje om gaat. 'Voordat u gaat rusten wil graag de bestuurder van het ongeval u graag zijn excuses aanbieden' zegt dezelfde zuster. Ik knik en ze loopt even de kamer uit. 'Je had gelijk papa, het was goed om naar aarde terug te gaan' fluister ik. Vlak daarna verschijnt er een man in de deuropening met een vrouw aan zijn zijde. Als ze haar hoofd opheft geloof ik mijn ogen gewoon niet. 'Hallo zoon' zegt ze langzaam.
-----------------------------------------------------
OMG het is me gelukt! Ik heb echt op alle mogelijke plekken geschreven en in 1 dag heb ik een hoofdstuk in elkaar weten te flansen! Morgen word dit moeilijker maar hadden jullie dit verwacht? Ik in ieder geval niet. Maar alles voor me lezers 😏❤️
LoveYouu❤️❤️❤️

Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu