Hoofdstuk 43

1.5K 71 1
                                    

POV: Harry
Het duurt niet lang voor we allemaal in de woonkamer met pizza zitten. Niall eet zoals gewoonlijk het meeste van ons allemaal. 'Zullen we anders een filmpje kijken jongens?' Vraagt Liam. 'Doen jullie maar, Harry en ik gaan alvast slapen zo' zegt Louis. Luke grinnikt en schud lachend zijn hoofd. 'Wat?' Vraag ik. 'Niks hoor' zegt hij grijnzend. Ik en Louis brengen onze borden naar achter en zetten ze op het aanrecht. Ik pak zijn hand en we lopen naar boven. 'Veel plezier!' Roept Zayn ons nog na. Ik negeer hem en we lopen verder. Eenmaal boven loop ik naar onze kamer en open de deur, 'zo.. Eindelijk alleen'. Louis kijkt me ondeugend aan en loopt naar het bed. Hij gaat er alleen niet op zitten. 'Tja dacht je nou werkelijk dat ik me zomaar aan je zou overgeven?' Vraagt hij grijnzend als ik hem verbaasd aanstaar. Ik staar hem met een nog grotere grijns aan. 'Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat je dat wel doet?' Vraag ik. Ondertussen lopen we in tegengestelde richting rondjes om het bed heen, 'Geen idee.. Misschien moet je me eerst zien te pakken' zegt hij. Na die woorden gezegd te hebben rent hij met een rotgang de kamer uit. Ik ren hem achterna en zie hem nog net de kamer van Niall en Luke inschieten. Ik loop zogenaamd nietsvermoedend naar binnen en kijk in de rondte. Ik loop iets veder door en hoor zachte voetstappen achter me. Ik draai me om en zie Louis de kamer uit sluipen. Ik ren naar hem toe en sla mijn armen om zijn middel heen. 'Got ya' zeg ik. Hij probeert weg te rennen maar ik til hem met gemak op en loop naar onze kamer waar ik hem op bed gooi. 'Dat is niet eerlijk, jij bent veel sterker dan ik' pruilt hij. 'Beter juist' zeg ik met een knipoog. Ik duw hem achterover op bed en ga boven hem hangen. 'Damn I love you' zeg ik. 'Love you too' fluister hij teder.

Dan likt hij even over mijn onderlip waarna ik mijn tong in zijn mond laat glijden. Ik schuur met mijn vriend tegen de zijne aan. Blijkbaar geniet hij ervan want hij kreunt zachtjes door de zoen heen. Nog zoenend trek ik zijn shirt uit en hij de mijne. We rollen om en hij onderbreekt de zoen even. We hijgen allebei en ik staar hem in zijn perfecte ijsblauwe ogen. Hij geeft me een klein kusje op mijn mond en prutst aan de knoopjes van mijn broek. Als hij ze los heeft trekt hij mijn broek omlaag. Hij geeft tientallen kusjes op mijn onderbuik en ik sluit mijn ogen. Na een tijdje draait hij met zijn duim rondjes over mijn inmiddels gegroeide vriend. Ik begin iets harder te hijgen en kijk hem smachtend aan. Hij grijnst kort en trekt mijn boxer omlaag. Zijn vingers sluiten zich om mijn vriend en bewegen van boven naar beneden. 'Louis' zucht ik. Genietend van zijn aanrakingen. Als ik bijna mijn hoogtepunt bereikt heb stopt hij. 'Dat bewaren we voor later' zegt hij zwoel. Ik maak even een teleurgesteld geluidje. Hij gaat op mijn buik zitten en geeft me weer een tongzoen. Na een tijdje stopt hij hiermee en gaat met zijn wijsvinger van mijn hals, over mijn buik naar beneden. Hij streelt even mijn rechtopstaande vriend waardoor een kleine kreun mijn mond verlaat. 'Lou please' hijg ik. Hij grinnikt kort en stopt het uiteinde in zijn mond. Zijn tong draait rondjes om mijn eikel en het duurt dan ook niet lang voor ik mijn hoofd naar achter gooi en klaar kom.

Louis gaat naast me liggen en woelt door mijn haar. 'You are amazing beautiful' zeg ik. 'Weet ik' zegt hij wenkbrauwwiebelend. In een fractie van een seconde zit in bovenop hem en duw zijn handen naast zijn hoofd. 'Nu ben jij aan de beurt' zeg ik. Ik trek zijn broek uit en smijt die de kamer in. Mijn handen gaan direct naar beneden en knijpen in zijn boxer. Hij begint al te hijgen en er verdwijnt een bobbel. Wat mij alleen maar laat grijnzen. Ik stop even en streel zijn bovenlichaam. Hij sluit zijn ogen en geniet. Dat is wel duidelijk. Ik trek zijn boxer omlaag en beweeg mijn handen van boven naar beneden. Zijn kreunen worden steeds intenser en ik voel hoe zijn spieren zich aanspannen. 'Harry ik.. Kom' weet hij uit te brengen. Nog geen seconde daarna zie ik het gebeuren. Als hij een diepe zucht geeft veeg ik zijn witte spul af aan een wc papiertje en ga naast hem in bed liggen. 'Dat was geweldig Hazz'. 'Jij was geweldig bedoel je' zeg ik lachend. 'Mr flirt' zegt hij. Ik grinnik en sla mijn armen om hem heen. 'Zullen we hier ooit genoeg van kunnen krijgen Lou?'. 'Ik hoop het niet Hazz.. Nooit' zegt hij. We sluiten al gauw onze ogen en ik val in een droomloze slaap.
--------------------------------------------------
Hoofdstuk 43! Hope you like it
LoveYouAll!! ❤️❤️❤️❤️

Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu