Hoofdstuk 41

1.4K 74 10
                                    

POV: Louis
Na het douchen hebben Harry en ik ons omgekleed en zijn we op de bank gaan zitten. We zijn de enige twee die nog beneden zijn. Ik leun met mijn hoofd op Harry's schouder en hij heeft zijn laptop op schoot. 'Wat ben je aan het doen Hazz?' Vraag ik. 'Ik ben aan het zoeken naar een baan, we moeten toch geld gaan verdienen' zegt hij. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Ik ben zo trots op je dat je je criminele leven hebt opgegeven voor mij' zeg ik. 'Van zelf sprekend, jij bent me meer waard dan wat dan ook in de wereld'. 'Heb ik al gezegd dat ik van je houd?' Vraag ik. 'Al zo'n 8000 keer' lacht hij. Ik grinnik zacht en streel even kort zijn wang. Hij grijnst naar me en legt zijn laptop even opzij. Ik maak van die gelegenheid gebruik om op zijn schoot te kruipen. Hij legt zijn armen in mijn nek en ik zoen hem. Alleen dit keer niet zo wild als net in de douche. Nu heel zacht en beheerst. Zo rustig dat Harry er helemaal van ontspant. Zijn handen glijden naar mijn kont en mijn handen verdwijnen onder zijn shirt. Ik heb me net al moeten inhouden. Je kon duidelijk zijn sixpack zien door dat doorschijnende shirt. Ik voel zijn strakke buik. Langzamerhand volgen mijn handen hun weg naar beneden. Als ik bij zijn onderbuik ben verdwijnt mijn hand in zijn spijkerbroek. 'Lou' kreunt hij lachend.

Op dat moment horen we gekuch achter ons en zien we Liam en Zayn ons vragend aankijken. 'Ook goedemorgen' zegt Liam. In een fractie van een seconden zit ik naast het bed en heb mijn handen op mijn schoot. Ze nemen nu ook plaats in de woonkamer. 'Vanavond gaan we wel verder Boo' fluistert hij in mijn oor. Ik geef hem als antwoord nog een lange zoen op zijn mond. 'Hebben jullie al een baan gevonden?' Vraagt Zayn. We schudden ons hoofd. 'Nee maar ik was bezig met zoeken' zegt Harry. 'En jij Lou?' Vraagt Liam. 'Ik?'. 'Ja inmiddels ben je 17 dus officieel mag je een baan zoeken'. 'Ik dacht aan een baan op het conservatorium.. Kinderen piano lessen geven' zeg ik. 'Dat moet je doen! Dat wil je toch zo graag?' Zegt Harry. 'Ja maar je moet door een keuring heen, als zij je goed genoeg vinden spelen dat mag je zelf les gaan geven' zeg ik. 'Je kan het toch altijd proberen? Niet geschoten is altijd mis' zegt Zayn. Ik knik. 'Ja dat is waar.. Ik geef me wel even op via hun site' zeg ik. Ik pak Harry's laptop en zoek de site op. 'Weten jullie trouwens waar Niall en Luke zijn?' Vraagt Liam. 'Ik denk nog boven in bed'. 'Nu nog? Het is al bijna 3 uur!' Zegt hij verbaasd. 'Ach laat ze toch, die twee genieten nog lekker van elkaar boven' zegt Harry. Ik kijk hem vanonder mijn wimpers grijnzend aan. Ik vul het aanmeldingsformulier in en stuur hen dat via een mail. 'En verzonden' zeg ik waarna ik de laptop dichtklap. Harry pakt mijn hand en trekt me iets meer naar zich toe. 'Wat vind jij dan een leuke baan Hazz?' Vraag ik. 'Geen idee.. Ik ben nergens echt goed in' zegt hij. 'Niet zo onzeker Harry! Je bent in zoveel goed!' Roept Liam. 'Ja maar wat dan?'. 'Uhm..'. 'Dat bedoel ik' zegt hij. 'Je vind vast wel een leuke baan' zeg ik. 'Thanks Boobear'.

'Wie kookt er eigenlijk vanavond?' Vraagt Zayn. 'Ahhw Hazz zullen wij koken?' Vraag ik. Hij grinnikt even en knikt dan. 'Wat gaan we eten dan?'. 'Uhm.. Zelfgemaakte pizza?' Vraag ik. 'Zei hier iemand pizza?' horen we achter ons. Niall en Luke komen hand ik hand de kamer binnengelopen. 'Vanavond gaan Louis en ik pizza's maken'. 'Lekkerrr' zegt Luke die met Niall op de bank ploft. 'Dan moeten we nog wel even boodschappen doen want er is niks in huis' zegt Harry. Ik knik. We staan tegelijk op en trekken onze jassen aan. 'Tot zo boys!' Roep ik voordat we de deur dicht gooien. We stappen in de auto en rijden naar de supermarkt. Onder het rijden grijpt Harry mijn hand. Dat doet hij altijd, met zijn vrije hand houd hij het stuur vast. 'Wat zei je net nou over vanavond?' Vraag ik. Ik zie een grijs op zijn gezicht verschijnen. 'Dat zul je dan wel zien Lou' zegt hij. 'Ik ben benieuwd' zeg ik met net zo'n grote grijns als hij heeft.

Eenmaal aangekomen bij de supermarkt parkeert Harry de auto en lopen we naar binnen. 'Zullen we maar extra veel halen? Je weet hoe Niall is' zegt hij. 'Ja I know' lach ik. We beginnen bij de groente. 'Wil jij paprika op je pizza?' Vraag ik. Harry schud zijn hoofd. 'Nee smerig! Geef mij maar gewoon een kaas pizza' lacht hij. Ik pak wel wat courgette en wortels. 'Ga jij wortels op je pizza doen?' Vraagt Harry. 'Nee maar ik houd gewoon van wortels' zeg ik. 'Gekkie' zegt hij. Ik laat mijn hand in de zijne glijden en we lopen naar het volgende gangpad. Als we daar staan lijkt het wel of ik geen lucht meer krijg.. Mijn hart slaat ongezond snel en ik voel me heel licht. Daarnaast lijk ik wel versteent. Ik kan me niet bewegen. 'Wat is er Lou?' Hoor ik Harry vaag galmen. Maar ik zeg niks. Mijn ogen staren alleen maar naar voren. Aan het einde van mijn gangpad.. Staat mijn moeder.
---------------------------------------------------
Sorry ik ben heeeel gemeen😂
Ontzettend bedankt voor de 2K! Ik ben er echt onwijs blij mee! LoveYouu sooo much! ❤️❤️

Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu