Hoofdstuk 46

1.3K 71 2
                                    

POV: Louis
Nadat Harry gisteren was thuis gekomen zijn we vrijwel meteen gaan slapen. Het enige wat hij zei is dat hij de baan heeft gekregen. Veder wou hij er niets over loslaten. Dat is eigenlijk niks voor hem. Maar waarschijnlijk was hij gewoon moe van zo'n eerste werkdag en had hij geen zin in een gesprek. De wekker is zojuist afgegaan en Harry en ik staan met veel moeite op. 'Vandaag moet ik naar het conservatorium' zeg ik. 'Ben je nerveus?' Vraagt Harry als hij zijn broek aantrekt. Ik knik zacht. 'Het komt wel goed Lou je kan hartstikke mooi pianospelen, je hebt zelfs een eigen liedje' zegt hij. 'Dat is waar, thanks Hazz'. Ik geef hem een zoen op zijn wang. 'Ik kan ook met je meegaan als je wilt'. 'Nee joh, jij moet ook naar je werk vandaag' zeg ik. Hij geeft me een aai over mijn haar. 'Kom laten we ontbijten' zegt Harry als we aangekleed zijn.

Eenmaal beneden is er nog niemand aanwezig. Wat ook wel best logisch is aangezien het nog half 8 is. Vandaag doen we niet zo'n uitgebreid ontbijt als we altijd doen. Daarvoor is gewoonweg geen tijd nu. Ook al krijg ik van de zenuwen geen hap door mijn keel. 'Lou je moet wel iets eten' zegt Harry. Ik schud mijn hoofd. 'Het lukt niet Hazz.. Echt niet'. 'Anders val je zometeen flauw en word je misselijk omdat je niks in je maag hebt'. 'Kan me niks schelen, als ik nu wat eet kots in het geheid weer uit' zeg ik. 'Doe je het voor mij?' Vraagt hij op zijn liefst. Ik kijk hem even in zijn mooie ogen maar neem dan met tegenzin een hal van mijn boterham. Harry geeft me een zoen op de zijkant van mijn hoofd en slaat een arm om me heen. 'Het komt zeker goed Lou, ik geloof in je'. 'Dankje Hazz.. Maar als ik wil dat het lukt moet ik ook in mezelf geloven.. Dit is belangrijk voor me' zeg ik zacht. 'Geloof dan in jezelf, ik zie geen reden waardoor je dat niet zou kunnen doen.. Probeer jezelf te zien zoals ik je zie.. Want voor mij ben je alles en kan alles' zegt hij. 'Hazz je weet niet hoeveel ik van je houd' zeg ik. 'Waarschijnlijk even veel als ik van jou' zegt hij lachend. Voor hij nog iets kan zeggen druk ik mijn lippen op de zijne. Hij trekt me op schoot en houd mijn kont stevig vast. Mijn vingers spelen met zijn warrige bos krullen dat nog helemaal in de war zit. Terwijl ik op zijn schoot zit voel ik zijn vriend groeien in zijn broek en schuur er even tegen aan. 'Hazz ik moet gaan douchen en dan weg, anders kom ik niet op tijd' hijg ik als ik de zoen heb onderbroken. 'Jammer, ik kreeg net zin' zegt Harry lichtelijk teleurgesteld. Ik grinnik even en loop dan naar boven.

Zodra ik na een half uurtje klaar ben met douchen, tandenpoetsen en aankleden loop ik weer terug naar beneden. Harry staat ook al klaar. Hij ziet er weer even spetterend uit als toen hij gisteren vertrok. 'Oh Hazz.. Je ziet er zo goed uit' zeg ik. 'Jij ook Lou.. Damn' zegt hij. Ik loop op hem af en zie dat zijn boner inmiddels is verdwenen. Ik denk dat hij zichzelf al heeft verlost. Volgende keer zal ik het doen, dan heb ik vast meer tijd voor hem. 'Lieverd ik moet gaan, zal ik je even een lift geven?' Vraagt Harry. Ik knik, we lopen naar buiten en stappen de auto in. Ik staar nog steeds naar mijn vingers en probeer ze al een beetje op te warmen en los te maken. Blijkbaar merkt Harry het en legt zijn hand op mijn bovenbeen en geeft er een zacht kneepje in. Als we aangekomen zijn pakt hij nog even mijn beide handen. 'Doe je best Lou, ik weet dat je het kan, ben nou al trots op je'. Hij geeft een kus op mijn handen en streelt even mijn wang. 'Dankje Hazz'. Ik geef hem een lange zoen op zijn mond. 'Aangezien ik de auto heb pik ik je half 6 weer op. 'Is goed' zeg ik. Ik geef nog een haal door zijn krullen en stap de auto uit waarna Harry toeterend weg rijd. Ik haal even diep adem en stap het grote gebouw binnen.

Al gelijk bij de ingang staat een vrouw met een zwarte nette jurk aan. Ze is ontzettend mager valt me gelijk op. Ze houd een bordje omhoog waar "aanmeldingen voor baan" op staat. Ik loop erheen en zie dat er al een aantal mensen staan. 'En wie mag jij dan wel zijn?' Vraagt ze. Haar stem is krakerig en bezorgt mij rillingen over mijn hele lichaam. 'Louis Tomlinson, ik heb me aangemeld' zeg ik. Ze bekijkt me met opgetrokken neus van boven tot onder. Best ongemakkelijk eigenlijk. Tijdens dat ze me bekijkt ontmoeten mijn ogen even de hare. Haar ogen zijn donker en kil. Het heeft veel weg van ondoordringbaar koud ijs. 'Goed, je bent precies op tijd meneer Tomlinson want we gaan direct beginnen, volg mij allemaal' roept ze. Iedereen loopt gehoorzaam achter haar aan naar een kamer. 'Jullie wachten hier totdat je word geroepen voor de test' zegt ze. Voor iemand iets kan zeggen verlaat ze weer de kamer. We nemen allemaal plaats op de stoelen en er worden al een aantal mensen groepen voor mij. Ik probeer mijn zenuwen zoveel mogelijk uit te stellen en denk aan Harry's woorden. Hij heeft gelijk ik moet in mezelf geloven. Dit kan ik best. 'Louis Tomlinson' hoor ik nu. Ik sta op en volg een vrouw naar een grote zaal waar een prachtige zwarte piano staat. Daartegenover zitten 4 mensen achter een piano. 'Goedendag Louis, zoals je al in je mail beschreven hebt kan je talloze nummers spelen uit je hoofd, is dit correct?' Vraagt een man. 'Ja dat klopt' zeg ik. 'Heb je naast dat ook eigen inbreng?' Vraagt een andere vrouw. 'Ja ik heb destijds een eigen liedje geschreven, ik kan ook zingen tijdens dat ik mezelf begeleid' zeg ik. Ze geven een goedkeurend knikje en schrijven iets op in een boekje. 'Zouden wij dat liedje eens mogen horen?'. 'Maar natuurlijk' zeg ik. Ik veeg mijn handen af aan mijn broek en strek mijn vingers voor een laatste keer. Ik speel de eerste noten van mijn liedje "look after you".

If I don't say this now, I will surely break'
'As I'm leaving the one I want to take'
'Forgive the urgency but hurry up and wait'
'My heart is started to separate'
'Oh oh oh, oh oh oh''
'Be my baby'
'Oh oh oh, oh oh'
Oh oh oh, oh oh oh'
'Be my baby'
'And I'll look after you'

Tijdens het zingen sluit ik mijn ogen en laat mijn vingers soepel over de toetsen bewegen. Tijdens het zingen zie ik Harry voor me. Zijn mooie smaragd groene ogen waar ik uren in kan blijven turen, zijn prefect gevormde zachte lippen, zijn sexy stem die mij kippenvel bezorgd. Alles aan hem is perfect. Echt alles. Als ik mijn laatste zin gezegd heb open in mijn ogen weer en kijk een jury aan die mij met open mond zitten aan te staren. 'Louis dat was echt heel goed' zegt 1 van hen. 'En je hebt nog een goede stem ook'. 'wij zijn nu al bijna overtuigd, we willen alleen nog horen hoe je een paar klassieke nummer speelt die op het blaadje voor je liggen' zegt 1 van hen. Ik doe wat mij word opgedragen en speel alsof mijn leven ervan af hangt. Als ik na een half uurtje alle nummer gespeeld heb kijken ze elkaar even kort aan maar geven me dan een knik. 'Wij zijn het erover eens dat jij 1 van de banen krijgt, je bent goed genoeg, morgen is je eerste werkdag wij hebben je rooster hier' zegt ze terwijl ze een blaadje uitreikt. Ik bedank hen en loop alvast naar buiten waar ik een harde kreet van vreugde slaak. Mijn leven word met de dag beter.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haii, een extra lang hoofdstuk voor jullie
Mijn doel was om voor 2016 de 2K te behalen en nu heb ik inmiddels 2500 behaald! You guys are Awesome! LoveYouu❤️❤️

Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu