POV: Louis
Het duurt wel erg lang tot Harry terug komt. Ik wil even schrijven naar papa maar hij vond het nodig om mijn handen vast te maken. Op dat moment gaat de deur open en staan er 2 schaduwen in het volle licht dat de kamer binnen schijnt. Als mijn ogen gewend zijn zie ik dat het Liam en Zayn zijn. Oh shoot.. 'Heb je nieuwe vriendjes gemaakt Tomlinson?' Vraagt Zayn als hij mijn kant op komt lopen. 'Hoe.. Hoe bedoel je?' Vraag ik. 'Omdat Harry je zojuist niet kon straffen'. Hij gaat naast me op bed zitten en strijkt over mijn haar. Ik slik en draai mijn hoofd weg. 'Harry kan je dan wel geen pijn doen maar wij wel' zegt hij grijnzend. Die zin geeft mij het gevoel alsof ik ga flauw vallen. 'Wat gaan jullie doen met me?' Vraag ik bijna onhoorbaar. Zayn geeft geen antwoord maar geeft me een harde stoot met zijn vuist op mijn neus. Ik geef een pijnlijke kreun en voel het bloed over mijn lip stromen. Daarna geeft hij me een stomp in mijn maag waardoor ik snak naar adem. 'Papa doe iets' fluister ik zo zacht dat niemand het kan horen. Dan pakt Zayn een pilletje uit zijn broekzak. 'Nee! Haal dat uit mijn zicht!' Schreeuw ik. 'Ik zou het maar doorslikken Tomlinson, anders help ik je wel een handje' Zegt hij. 'Wat doet dat!' Schreeuw ik terwijl ik nog een poging doe om de handboeien los te maken. 'Hierdoor word je heel ligt in je hoofd en besef je niet meer wat boven en onder is' zegt hij gemeen. 'Dat komt er bij mij niet in!'. 'Moet jij eens opletten' gromt hij. Hij komt dichterbij en ik geef de hardste gil die ik ooit gegeven heb. Misschien horen Niall en Harry het wel. Maar mijn gegil is niet het enige wat geluid maakt. Achter me hoor ik iets van glas breken.. Wie zou dat dan doen? Veel tijd om na te denken heb ik niet want Zayn drukt zijn hand op mijn mond en Harry en Niall stromen de kamer binnen. '
WTF GEBEURD HIER?!' Schreeuwt Harry. Niall loopt op ons af en trekt met veel geweld Zayn van me af. Hij ziet mijn bloedneus en maakt mijn handboeien los. Meteen geef ik hem een knuffel. Hij houd me stevig bij mijn achterhoofd vast en duwt mijn hoofd in zijn vest. 'Wat dacht jij hier te gaan doen!' Hoor ik Harry tegen Zayn zeggen. 'Als jij hem niet op zijn donder geeft doe ik dat wel!'. 'De eerst komende week kom jij niet meer bij hem in de buurt hoor je! En nu wegwezen want mijn handen jeuken om die akelige rotkop van je te verbouwen!' Zegt hij. 'All right Hazz.. Maar ooit zal ik nog wel aan mijn wraak toekomen' hoor ik hem zeggen waarna hij weg beent. Harry komt naast me zitten en neemt mijn hoofd in zijn handen. 'Lou je bloed helemaal' zegt hij. Ik zeg niks maar staar naar het dekbed. Hij loopt even weg naar de badkamer. Vast om iets te halen. Liam staat nog steeds naast de scherven van her kapotte glas. Als hij merkt dat ik Han aanstaar kimt hij op bed zitten en bijt pijnlijk op zijn lip. 'Gooide jij dat glas kapot net?' Vraag ik. Hij knikt. 'Ik vond wel dat hij je moest straffen maar dat pilletje ging me te ver' zegt hij. Dan komt Harry terug met een washandje en de verbanddoos uit de badkamer. Hij kijkt naar Niall die een knikje geeft en met Liam de kamer uit loopt. Harry gaat naast me zitten en veegt liefdevol het bloed van mijn gezicht. We zeggen allebei niks en ik laat me verzorgen. Als hij klaar is bergt hij alles weer op en trekt mij in een knuffel. 'Sorry, ik had hem beter in de gaten moeten houden' zegt hij. 'Geeft niet' zeg ik zacht. Hij pakt mijn kin vast zodat ik hem wel moet aankijken. 'Heeft ie je erg veel pijn gedaan?'. 'Valt wel mee.. Hij wou me wel net een pilletje inbrengen maar gelukkig kwamen Niall en jij toen binnen'. 'De klootzak' fluistert hij. Ik kruip in zijn armen. Want zijn armen voelen veilig en warm op 1 of andere manier. 'Harry?'. 'Hmm?'. 'Blijf je bij me?' Vraag ik. 'Tuurlijk Lou' antwoord hij. Ik kijk hem aan en alsof iemand op een knop heeft gedrukt zoenen we. Alleen dit is niet zoals eerst. Een bom van vlinders barst los in mijn buik en het voelt geweldig. Zijn tong tikt tegen mijn lip aan en ik geef hem toegang. Onze tongen draaien speels rondjes om elkaar heen en hij trekt me op zijn schoot. Zijn lippen voelen zo zacht aan dat ik er het liefste in wil bijten. Ik weet niet hoelang we nog doorgaan maar van mij hoeft het nooit te stoppen. Wacht.. Waarom vind ik dit zo fijn? Dat hoort niet! Toch? Ik zou toch niet verliefd zijn op Harry?
-------------------------------------------------------
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...