POV:Harry
We zijn nu al 2 dagen onderweg en bijna bij het einde van het woud. Iedereen is doodmoe. Dat kan ik heel uiterlijk zien, Luke hangt aan Niall die hem met moeite vooruit trekt, Liam staart als een zombie voor zich uit en Zayn.. Dat is gewon Zayn.. Hij is heel moe maar hij laat het niet merken. En dan hebben we nog Louis. Hij houd mijn hand stevig vast en zijn ogen vallen bijna dicht. Ik stop even en trek hem naar me toe. 'Moeten we even stoppen?' Vraag ik. Hij schud moedig zijn hoofd. 'Nee.. Hoe eerder we hier weg zijn hoe beter' zegt hij. Hij zet nog een paar stappen vooruit maar grijpt zich dan vast aan een boom en laat een diepe zucht horen. Ik sla mijn armen beschermend om zijn middel heen en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Lou je moet even gaan zitten' zeg ik zacht. 'Maar ik wil door gaan' zegt hij. 'Dan doen we er maar wat langer over, ik kan het niet riskeren dat jij zo flauw valt' zeg ik. 'Kan je me niet een klein stukje dragen? Dan kunnen we wel door gaan' zegt hij. Ik knik en til hem op in de bruid style. Hij legt zijn hoofd tegen mijn boven arm aan en sluit zijn ogen. Louis is zo licht als een veertje dus erg veel moeite kost het niet om hem te dragen. Als ik vraag of het gaat antwoord hij niet en weet ik haast wel zeker dat hij slaapt. Hij ziet er zo lief uit als hij slaapt. Echt een schatje. 'Draag jij Louis nou?' Vraagt Liam verbaasd. Ik knik. 'Hij kon niet meer op zijn benen staan' zeg ik. 'Raak jij nu dan niet uitgeput?' Vraagt Luke. Ik schud mijn hoofd. 'Louis is heel licht' zeg ik. 'Ahhw kan jij mij ook dragen Nialler?' Vraagt Luke. 'Misschien later Luke, ik ben nu zelf ook enorm uitgeput' antwoord hij. Als Luke even teleurgesteld naar de grind kijkt pakt Niall zijn kin en drukt een kus op zijn lippen. 'Anders liggen we allebei op de grond zo' lacht hij.We lopen stevig door totdat we een grote parkeerplaats in zicht zien. Net op het moment dat ik Louis wil wakker maken horen we stemmen op de parkeer plaats. 'Shit!' Fluistert Zayn. We verstoppen ons achter de dikke stammen van de bomen. 'Zijn ze hier al geweest?' Hoor ik iemand vragen. 'Shoot dat is Roy!' Fluistert Luke. 'Nee meneer nog niet, we laten het hele woud al uitkammen maar geen spoor van hen' zegt 1 van de mannen. 'Die jongens van one direction en die Luke mogen voor mij part doodvallen! Ik wil Louis hebben' zegt hij. Een steek van pijn en angst voel ik in mijn buik. 'Waarom eigenlijk heer?' Vraagt een ander. 'Idioot! Ik stel hier toch de vragen! Maar nu je erover begint.. Ik wil hem omdat hij zo'n bijzondere jongen is.. Bijna perfect gewoon.. Hij word van mij' zegt hij. De jongens kijken tegelijk met grote ogen naar Louis die nog steeds vredig in mijn armen ligt te slapen. 'We zoeken door meneer'. 'Zoek dan sneller! Ik wil dat joch!' Zegt Roy. Op dat moment opent Louis zijn ogen en kijkt ons vragend aan. Ik leg mijn vinger op mijn lippen en hij knikt dat hij de hint begrijpt. Ik zet hem zachtjes neer en ik hoor hem slikken als hij Roy ziet staan. Pas als Roy in een auto stapt en het terrein af rijd laat hij een zucht van verlichting horen. 'Wat deed hij hier?' Vraagt hij. Ik sein naar de andere jongens dat ze hun mond moeten houden over het feit dat Roy alleen op Louis uit is. Hij zou zich anders veel te veel zorgen maken. 'Zoeken naar ons' antwoord Liam uiteindelijk. 'Oh.. Nou kom laten we weggaan hier' zegt hij.
Hij, Zayn en Luke lopen voorop en ik met Liam en Niall achter hen. 'Wou je soms voor hem verborgen houden wat Roy net zei!' Zegt Niall. 'Roep het nog wat harder dan horen zij voor ons het ook' sis ik geïrriteerd. 'Waarom Hazz?' Vraagt Liam. 'Hij zou zich anders veel te veel zorgen maken, het is beter zo' zeg ik. Niall zucht en Liam haalt zijn schouders op. 'Jongens hier zijn een aantal jeeps!' Roept Louis. We lopen een garage in en zien inderdaad 2 jeeps staan. 'Waar wachten we nog op, kom op!' Roept Zayn. Ik, Louis en Liam gaan in de ene zitten en Luke, Niall en Zayn in de andere. 'Kom rijd naar het vliegveld' zeg ik. Liam knikt en start de auto. Ik voel de wind in mijn haren en hoor het geluid van de ronkende motor aan. Ik snuif de frisse lucht op en geniet van de zon op mijn gezicht. Maar dan hoor ik Louis naast me een kreet slaken en tikt me op mijn arm. Ik draai me om en zie waar hij zo van geschrokken is. 'LIAM RIJD SNELLER! DE BENDE VAN ROY HEEFT EEN ACHTERVOLGING INGEZET!' Roep ik.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haii 😊
Chapter 34 for you!
LoveYouuAll❤️❤️❤️
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...