Hoofdstuk 33

1.6K 82 18
                                    

POV: Harry
'Kunnen we even stoppen? Mijn benen doen pijn!' Roept Niall na een tijdje. 'Anders dan vraag je of Luke je draagt' lacht Liam. En vlak daarna horen we een kreet van Luke achter ons. Niall is op zijn rug gesprongen. 'Niaaall ik verlies mijn evenwicht!' Schreeuwt Luke waarna ze op de grond vallen. Ze moeten zo hard lachen dat ze de kracht niet hebben om op te staan. 'Uiteindelijk loopt Louis hoofdschuddend op heb af en helpt hen overeind. Zoals gewoonlijk de schattigheid zelf. 'Jij bent echt veel te lief voor die gekken' zeg ik terwijl ik een arm om hen sla. 'Zij zouden hetzelfde doen als wij als een stelletje hyena's met astma op de grond lagen' zegt hij. 'Hé jongens! Wie helpt ons ff met banen plukken in de bomen hier? We hebben er een aantal nodig want we hebben nog een lange weg te gaan!' Roept Liam van boven ons. We kijken omhoog en zien Zayn en Liam al hoog in de bomen. 'Wij komen wel!' Roepen Louis en Niall. Ze geven elkaar een high five en klimmen de boom in. Luke en ik blijven beneden. Hij gaat zitten op een boomstam en ik kom naast hem zitten.

'Hoe kwam jij daar eigenlijk terecht?' Vraag ik. 'Nou.. Voordat ik hier was zat ik in een internaat.. Me ouders hadden me daar achter gelaten toen ik Eem baby was.. Omdat ik homo was werd ik gepest door wat enkele kinderen en genegeerd door de rest.. Op een avond staarde ik uit mijn venster en toen werd ik ontvoerd door de mannen van Roy' zegt hij. 'Wow.. Best heftig' zeg ik. Hij knikt. 'Ja maar nu ga ik weer terug naar het internaat' zegt hij. 'Wat? Maar daar heb je het toch niet fijn?' Zeg ik. 'Dat zei Louis ook al maar wat voor keus heb ik anders?' Vraagt hij. 'Je kan bij ons intrekken' zeg ik. Hij bijt op zijn onderlip. 'Wil je dat?'. 'Ja heel graag maar vind de rest dat ook goed?' Vraagt hij. 'Aan Niall en Louis hoef ik het niet eens te vragen en Liam en Zayn zullen er zeker akkoord mee gaan' zeg ik. 'Waar akkoord mee gaan?' Vraagt Louis als ze met trossen bananen op ons af komen lopen. 'Dat Luke bij ons komt wonen. Louis ogen worden groot en hij snelt naar Luke toe. 'Wil je dat?' Vraagt hij blij. Luke knikt blij. 'Oh jongens dat mag toch wel?' Vraagt hij. Liam en Zayn kijken elkaar grijzend aan en knikken. 'Tuurlijk mag dat!' Roept Zayn. Niall rent naar Luke toe en tilt hem op. Hij draait 3 rondjes met hem en zeg hem dan neer. Luke haalt een hand door zijn haar en zoent hem dan op zijn mond. Dan pakt Zayn Liam en doet hetzelfde. En om het af te maken doet Louis het ook. Het is zo fijn on te weten dat nu iedereen iemand heeft.

POV: Louis
Na uren lopen vallen we allemaal uitgeput neer. 'Zullen we stoppen voor vandaag?' Vraag ik. Iedereen stemt toe en zakt onderuit. Zayn en Luke gaan zich wassen in het meer en ik leun met mijn hoofd op Harry's schouder. 'Ben je moe Lou?' Vraagt hij. Ik grinnik even. 'Dat rijmt' zeg ik. 'Ja dus' lacht hij. 'Dat was lief Hazz.. Wat je net tegen Luke zei' zeg ik. 'Jij had ook helemaal gelijk, het is goed dat we Luke ook hebben bevrijd.. Het is een hele aardige jongen' zegt hij. 'Ik ben wel blij dat we nu eindelijk weer bij elkaar zijn.. Dit alles heeft me maar 1 goed ding opgeleverd.. Dat ik er een vriend bij heb' zeg ik. 'En Nial een vriendje' zegt Harry. Ik kijk naar het meer en zie Niall en Luke met elkaar kloten in het water. Ik knik en kijk Harry nog eens aan in zijn prachtige groene ogen. En hij in de mijne. Dan buigt hij zich voorover om me weer te zoenen als we plots gevloek vanuit het water horen komen. 'Shit!!' Zegt Luke als hij het water uit komt lopen. 'Wat is er Luke?' Vraag ik. 'Die blauwe zakdoek van mijn moeder.. Die ligt daar nog!'. Ik kijk hen grijzend aan. 'Waarom heb je die grijns op je gezicht?' Vraagt hij. 'Omdat ik hem heb meegenomen sukkeltje!' Roep ik terwijl ik de zakdoek uit mijn kontzak haal. 'Oh Louis je bent geweldig!' Roept hij uit. Als hij me een knuffel wil geven kruip ik meer naar Harry toe. 'Droog je eerst maar even af' lach ik. Hij knikt en geeft me een knipoog. Harry pakt mijn kin vast. 'Held van me' zegt hij. 'Weet ik toch.. Maar goed.. Waar waren we?' zeg ik zacht waarna hij zijn lippen op de mijne drukt.
----------------------------------------------
Omdat jullie zo graag nog een hoofdstuk wilden heb ik er nog 1 extra gemaakt 😂
Binnenkort verschijnt er weet een nieuwe!
LoveYouu❤️❤️

Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu