Hoofdstuk 40

1.6K 73 7
                                    

POV: Harry
Na het ontbijtje van Louis zakken we onderuit op bed neer. 'We moeten nu eigenlijk opstaan he Lou' zeg ik. Hij maakt een zeurderig geluidje en rolt op zijn zij. 'Of zullen we eerst gaan douchen?' Vraag ik. 'Samen?' Vraagt hij. Ik knik. 'Sure' zegt hij. Ik sta op van het bed, pak zijn hand en loop naar de badkamer. Eenmaal daar duw ik hem tegen de muur en zoen hem in zijn hals. Zijn handen houd ik boven zijn hoofd. Hij kreunt zachtjes van genot. als ik zijn sweatspot heb gevonden en sluit zijn ogen. Ik grijns tegen zijn huid en zuig in zijn nek totdat er een paars/blauwe plek ontstaat. Daarna trekt hij langzaam mijn boxer omlaag en ik doe hetzelfde bij hem. 'You're so damn beautiful' sis ik in zijn oor. Hij giechelt zacht en zoent me op mijn mond. Zijn tong tikt tegen mijn lip en ik geef hem toegang. Nog tongzoenend stappen we de douche in die ik met mijn vrije hand aanzet. Normaal moet je even wachten tot het water warm in geworden maar Louis en ik hebben geen geduld. Ik zie hoe Louis kippenvel krijgt van de eerste koude stralen die op zijn huid kletteren. 'Ahhw baby kom hier' zeg ik waarna hij me een knuffel geeft. 'Ik heb het koud Hazz' zegt hij. 'Ik kan wel zorgen dat je het weer warm krijgt' fluister ik. Hij grijnst naar me en zoent me opnieuw. Louis kan zo goed zoenen.. Ik verlang naar hem. Ik voel mijn vriend beneden mij al groeien en het duurt dan ook niet lang voordat Louis dat door heeft. Even staart hij er met grote ogen naar. 'Hazz hij is zo groot' fluistert hij. 'Ja?' Zeg ik. 'I love it' zegt hij zwoel. Hij sluit mijn Dick om zijn vingers en gaat soepel van boven naar beneden. 'Oh Lou' kreun ik terwijl ik mijn ogen dicht knijp en me vasthoud aan het douche gordijn. Na een tijdje masseren zijn duimen mijn eikel. 'LOUIS FUCKING TOMLINSON!' Schreeuw ik. Ik hoor hem zacht grinniken terwijl hij met zijn anderen hand zachtjes andere gevoelige delen streelt. God wat is deze jongen goed. 'Lou ik.. Ik ga komen' zeg ik. En nog geen seconde daarna voel ik hoe alle spanning zich los laat. Mijn spieren verkrampen zich en mijn ademhaling gaat sneller. Daarnaast laat ik de hardste kreun van mijn leven horen.

'Louis' kreun ik zacht als het klaar is. Louis wast mijn sperma van zijn hand af en woelt daarna door mijn haar. 'Ik houd ervan als je mijn naam zo geil kreunt Hazz' zegt hij. 'Lou je maakt me gek op deze manier' zeg ik. 'Dat weet ik' zegt hij ondeugend. Ik staar hem even aan maar zoen hem dan vol op zijn mond. Hij gooit zijn armen in mijn nek en sluit zijn ogen. Mijn handen gaan naar zijn kont en masseren deze zachtjes. Zoo perfect.. Niet lang daarna gaan mijn handen naar de voorkant van zijn lichaam en strelen zijn geval. Hij kreunt zacht door de zoen heen en daarom onderbreek ik hem ook. 'You're gonna love this babe' zeg ik zacht. Ik buk en neem zijn eikel in mijn mond. Als ik er met mijn tong rondjes omheen draai maakt hij een grommend geluid en trekt hard aan het douche gordijn. 'Ooh Hazz.. Fuck' zucht hij zacht. Ik ga met mijn vrije handen over zijn Dick heen en zijn onderbuik. 'Hazz ik houd het niet langer!' Gilt hij bijna. Ik voel dan ook warm spul mijn mond in spuiten. Als hij klaar is spuug ik het uit en trek Louis in een knuffel. 'Dat was geweldig Hazz' zegt hij. Ik geef hem een zoen op zijn voorhoofd. Ik ben nog niet helemaal klaar. 'Draai je om' zeg ik. Hij doet wat ik zeg en ik pak een lekkere shampoo met kokos geur. Ik doe het op mijn hand en begin zijn rug in de zepen. Ik masseer zijn schouders en hij maakt zachte kreuntjes van genot. Mijn schatje.. Dat is hij. Ik streel nog even zij kont voordat ik de douchekop pak en al het zeep wegspoel. 'waar heb jij zo goed leren masseren Mr Styles?' Vraagt hij. 'Van mezelf, oefening baart kunst' grijs ik. 'Wat denk jij Hazz.. Is dit voor herhaling vatbaar?'. 'Zeker weten Lou' antwoord ik.
-----------------------------------------------
Lekker hoofdstuk met veeeeeel smut 😏
Het is best akward om te schrijven maar ook de sensatie😊❤️
LoveYouu❤️❤️

Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu