POV: Louis
De hele reis heb ik papa geschreven in mijn dagboek. Hij moet weten wat mij allemaal overkomen is in zo'n korte tijd. Je zou het een avontuur kunnen noemen wat je tot nu toe alleen in boeken hebt gelezen. 'Ben je klaar met schrijven?' Vraagt Harry als ik mijn dagboek dicht sla. 'Ja, heb ik nog wat gemist?'. 'Nee hoor, Niall en Luke zijn tegen elkaar in slaap gevallen, Zayn zit muziek te luisteren en Liam houd een oogje op Roy'. 'Wat heb jij dan al die tijd gedaan?' Vraag ik. 'Naar jou gekeken toen je zo intensief bezig was' zegt hij. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren. 'Wat is er zo interessant aan mij terwijl ik aan het schrijven ben?'. 'Alles.. De pen die je in je hand heeft die soepel over het papier beweegt, je serieuze gezicht, de concentratie die om je heen te vinden.. Alles'. 'Je laat me blozen Hazz' lach ik. 'Dat is ook de bedoeling darling' fluistert hij teder in mijn oor. Ik tik met mijn neus tegen de zijne en bijt op mijn onderlip. 'Don't' zegt hij. 'Die lippen ga je nog nodig hebben' zegt hij als ik verbaasd kijk. 'Oh Hazz.. Je maakt me gek' zeg ik. 'Weet ik' zegt hij grijzend. Ik buig me voorover om hem te zoenen maar dan horen we de stem uit de cockpit dat we gaan landen. Ik maak een zeurderig geluidje en zak onderuit in mijn stoel. Harry geeft me nog een snelle knipoog voor het vliegtuig volledig tot stilstand komt.'Denk eraan dat je de waarheid spreekt als we zo bij het politiebureau zijn!!' Zegt Zayn tegen Roy als we eenmaal in de auto zitten. Roy zegt niks maar maakt een grommend geluidje en staart de andere kant op. Ik grijns naar Luke die naast me zit. Ik weet dat hij hetzelfde voelt als ik als we Roy zo zien zitten. Hij heeft enkel ons 2 als slaven gebruikt. Harry rijd dit keer en stopt bij het eerste politie bureau dat we tegenkomen. Zayn en Niall sleuren Roy zowat de auto uit. 'Deze jongeman wil u graag wat vertellen' zegt Niall tegen de vrouw die achter de balie zit. Als ze vraagt wat er is fluistert Zayn iets in haar oor dat haar ogen doet groot worden. Ze fluistert iets terug en Zayn geeft een kort knikje. 'Niall en ik gaan even naar de kamer hier naast met hem, wachten jullie hier?' Zegt hij tegen ons. We knikken en nemen plaats in een wachtkamer. Liam en Harry gaan samen in gesprek en ik wend me tot Luke. 'Vind je het fijn om in London te zijn?' Vraag ik. Hij knikt. 'Ik ben zo blij dat ik bij jullie kan wonen Lou.. Nogmaals bedankt dat je mijn vriend wilde zijn'. 'Geen dank Luke' zeg ik waarna ik hem een knuffel geef. 'Trouwens zeg eens eerlijk.. Niall en jij hebben echt wat samen hé?'. Hij bloost en friemelt zenuwachtig aan zijn kuif. 'Ik kan het niet helpen Lou, Niall is echt heel erg leuk, de jongen van mijn dromen'. 'Jullie zien er ook heel schattig uit samen.. Echt goals' zeg ik. Hij schenkt me een glimlach. 'Jij en Harry zijn ook echt voor elkaar gemaakt, zo lief om jullie samen te zien' zegt hij. 'Hoorde ik mijn naam?' Vraagt Harry. 'Nee hoor Hazz, hoe kom je daaaaaarbij?' Vraag ik sarcastisch. Luke heeft moeite om zijn lach in te houden. Harry grinnikt en schud grijnzend zijn hoofd. Op dat moment komt Niall met een big smile de kamer ingelopen. 'EN?' Vragen we allemaal in koor. 'Roy heeft alles bekend en er worden nu mannen naar Afrika gestuurd.. De plantage word bevrijd!'. Ik en Luke vallen elkaar om de hals. Wij weten nog het beste van allemaal hoe geweldig dit nieuws is. 'Maar.. Er is meer'. 'Wat Nialler?' Vraagt Liam. 'One Direction is een criminele band maar omdat we een reddingsactie hebben gedaan hoeven we geen straf uit te zitten en hoeven we ons niet meer te verbergen! Het enige wat we moeten doen is ons leven beteren en het geld aan de banken terug betalen'. 'Maar hoe gaan we dat doen dan?' Vraagt Liam. 'Simpel toch? We zoeken een baan en gaan werken voor ons geld.. Als normale mensen' zegt Harry. 'Meen je dat Hazz?' Vraag ik. Hij knikt. Ik zoen hem vol van vreugde op zijn mond. 'Eindelijk hoeven we ons niet meer te verstoppen!' Roep ik. 'Rustig jij, boobear' zegt hij lachend terwijl hij me op schoot trekt. 'Roy blijft hier, binnenkort krijgt hij een rechtszaak' zegt Zayn die nu ook de kamer binnenkomt. 'Kan mijn dag beter dan dit?' Grap ik. Op dat moment zoent Harry me vol op mijn mond. Zijn tong vind de mijne en zijn handen woelen door mijn haar. Als we loskomen van elkaar grijpt hij mijn hand. 'Oké.. Mijn dag kon inderdaad beter' zeg ik.
-----------------------------------------------
Word vervolgd.. 😏
LoveYouu❤️❤️
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...