POV: Louis
Lieve papa, ik realiseer me net dat ik je een eeuwigheid niet meer heb geschreven. Alvast sorry daarvoor. Mijn leven loopt nu eigenlijk op rolletjes. Harry en ik zijn verliefder dan maar kan. Ik voel me zo gelukkig. Op dit moment heb ik geen zorgen aan mijn hoofd. Dat is wel eens anders geweest. Gisteren kwamen Harry en ik wel mama tegen in de supermarkt. Gelukkig heeft zij ons niet gezien anders had ze me meegenomen naar huis. Ik vraag me af hoe ik dat ga doen want we wonen nog steeds in dezelfde stad. Maar daar zal ik me later wel over bekommeren. Harry ligt nog te slapen naast me. Ik ga hem niet wakker maken want hij ligt er vredig bij. Het is best wel gek eigenlijk. Een paar maanden geleden had ik nog sterk het vermoeden dat ik nooit meer iemand zal vinden met wie ik zo'n sterke band zou hebben als met jou. Maar het is gebeurd. Ik vond Harry. Los van dat moet ik zeggen dat ik een mail heb gestuurd haar het conservatorium. Je weet dat het mijn ambitie is om kinderen les te geven daar. Ik moet nu wachten op antwoord of ik een test mag ondergaan of niet. Ik hoop het zo papa. Dan kan ik mijn eigen geld verdienen, iets wat Ik altijd al wilde. Het begint me goed tot me door te dringen dat ik zonder de jongens nu zo'n beetje aan mijn examen begon. Ik heb dan wel mijn school niet afgemaakt maar een goede baan zal ik zeker vinden. Ik mis je nog steeds. Al zal dat nooit veranderen. Louis.Als ik een punt achter mijn zin heb gezet hoor ik zacht gekreun naast me en opent Harry zijn ogen. 'Morning beautiful' zegt hij met zijn sexy ochtendstem. 'Morning Hazz' zeg ik waarna ik hem een klein kusje geef. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. Hij knikt. 'Jij ook?'. 'Ja'. 'Zullen we ontbijt gaan maken? We hebben gisteren al zo lang in bed gelegen' zeg ik. 'Is goed Lou'. We stappen uit bed en trekken een boxer en joggingbroek aan. We lopen de trap af en zie Liam en Zayn hevig zoenen op de bank. 'Ook goede morgen' lacht Harry. Ze kijken even om, grijnzen naar ons en gaan weer door. Harry pakt mijn hand en loopt naar de keuken. Harry pakt alvast eitjes en ik zachte broodjes. Want als we ontbijten dan doen we het goed. Harry bakt de eitjes en ik sla ondertussen mijn armen om zijn middel heen. 'Lou zo kan ik toch niet bezig zijn' lacht hij. 'Maakt me niet uit, ik sta wel lekker zo' antwoord ik. Hij schud lachend zijn hoofd en gaat gewoon door. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn rug. Net zolang totdat alles klaar is. We pakken onze bordjes en lopen de woonkamer binnen. Liam en Zayn zijn inmiddels opgehouden met zoenen en kijken tv. Liam ligt met zijn hoofd op Zayn's schoot en Zayn heeft zijn rechterarm om zijn middel geslagen. Ik en Harry gaan naast hen zitten en we kijken video clips op Xite. 'Waar zijn Niall en Luke?' Vraag ik. 'Die zullen zo wel komen, ik hoorde net wel de douche aangaan' zegt Liam. Ik grijns even en neem een hap van mijn broodje. 'gaan jullie nog wat doen vandaag?' Vraagt Zayn. 'Ja, ik heb een baan gevonden bij de Starbucks, en daar ga ik vandaag heen voor contract enzo' zegt Harry. 'Echt? Dat heb je helemaal niet vertelt!' Roep ik. 'Het moest ook eigenlijk een verrassing blijven' zegt hij. 'nu je toch over banen begint, ik kijk even of mijn mail al beantwoord is' zeg ik. Ik pak de laptop die op tafel ligt en ga naar mijn mailbox. 'Ja! Morgen mag ik langskomen om een keuringstest te laten afnemen!'. 'Wat goed Lou!' Zegt Liam. 'Ja maar.. Wat als ze me niet goed genoeg vinden?' Vraag ik. 'Doe gewoon je best, meer kan je niet doen, en als ze vinden dat je niet goed bent, wat ik me niet kan voorstellen is het ook niet erg' zegt Harry. 'Je bent lief Hazz' zeg ik. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en lacht naar me.
'Ik ga even douchen en dan ben ik weg, ik had afgesproken om 12 uur bij de Starbucks' zegt Harry nadat we 3 videoclips hebben gezien. Ik laat zijn hand los en hij loopt naar boven. 'Harry is stapel op jou Louis' zegt Zayn als hij helemaal weg is. Ik bloos en er verschijnt automatisch een glimlach op mijn gezicht. 'Wist je trouwens dat hij gisteren de laptop MOEST hebben en dat wij niet mochten weten wat hij deed?' Vraagt Liam. 'Nee?' Zeg ik. 'wij dachten dat jij daar misschien meer vanaf wist. Het zag er gewoon een beetje geheimzinnig uit' zegt Zayn. Ik voel een steek in mijn onderbuik. Hij kwam zomaar opeens. Waarom mochten de jongens dat niet zien? Hij deelt toch alles met ons? "Doe eens niet zo raar! Waarschijnlijk was hij bezig met de Starbucks en hij zei net zelf dat het een verrassing moest blijven" galmt een stem door mijn hoofd. Ik weet dat ik die stem ook moet geloven. Niks aan de hand. Als Harry naar beneden komt ziet hij er geweldig uit. Een zwarte broek, zijn haar perfect in model, wit met zwarte gympen, een wit shirt en een zwart jasje. Om het af te maken heeft hij een zonnebril in zijn shirt hangen. 'Wauw Hazz.. Ik ben gewoon sprakeloos' zeg ik. Hij grijnst even en loopt op me af. 'Tot vanmiddag Lou, Houd van je' zegt hij als hij me een kus heeft gegeven. 'Houd ook van jou!' Roep ik voor hij de deur dichtslaat. 'Ik ga ook even douchen' zeg ik. Ik loop naar boven en zie dat Niall en Luke op bed liggen te zoenen. Luke haalt zijn hand door Niall's haar en Niall heeft zijn handen op Lukes kont geplaatst. 'doe volgende keer de deur dicht' zeg ik lachend. Ze kijken even op en ik sluit de deur. Ik loop de badkamer in en zet de douche aan. Mijn kleren gooi ik in de wasmand en ik stap de kabine in. Als ik de warme stralen op mijn huid voel sluit ik mijn ogen en zie Harry's gezicht voor me. Ik zucht en zie zijn haar in slomotion in de wind waaien. Een typisch voorbeeld van een intens geluksmoment.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oké ik heb heel veel inspiratie..again 😂
LoveYouu❤️❤️
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...