Hoofdstuk 16

2.4K 84 3
                                    

POV: Louis

'Lieve papa, ik heb vandaag afscheid genomen van mama. Ik had niet verwacht dat ik dat ooit zal zeggen maar toch is het zo. Ik kon het echt niet helpen papa, ik moest wel voor Harry gaan. Hij is degene wie mijn hart sneller laat slaan, hij laat mijn bloeddruk stijgen met alleen al een aanraking. Dan is het voor mij vrij duidelijk. Ik kan gewoonweg niet bij iemand leven wie mij niet neemt naar mijn ware aard. Gelukkig kan ik jou nog schrijven. In gedachten blijf ik dromen dat we weer herenigd zullen worden. Dat we weer samen naar de sterren kijken en dat jij mijn tranen wegveegt als ik verdrietig ben. Dat je dan zegt dat ik niet hoef te treuren. Dat alles goed komt. Mama heeft dat nooit gedaan. Jij bent mijn schild geweest papa. Jij beschermde mij voor nare kwalen. Het lijkt wel of ik juist mama's schild ben.. of was.. Denk je dat ik er iets aan had kunnen doen papa? Denk je dat ik het gay zijn had kunnen afleren. Misschien wel. Misschien was er een mogelijkheid maar die zou ik niet aannemen. Jij zei vlak voor je mij verliet nog. 'Laat nooit je zwakte zien en blijf wie je bent, mensen gaan het tegen je gebruiken' . Die zin staat nog vers in mijn geheugen. Jouw stem galmt nog na in mijn oren. Misschien neemt mama mij niet om wie ik ben maar ik ben blij dat jij dat wel doet.

Ik sla mijn dagboek dicht en leg het in het nachtkastje die aan mijn kant van het bed staat. Harry heeft wel een eigen kamer maar hij wilde per see bij mij slapen. Dat is wel heel lief van hem. Ik sta op en loop naar beneden. De jongens zijn liever voor me dan ooit maar toch vind ik het prettig om soms even alleen te zijn. Dan kan ik even met papa mijn ervaringen delen en tot mezelf komen. Misschien komt dat omdat ik de laatste jaren alleen maar alleen ben geweest. Ik ben dus niet anders meer gewend. Ik loop de trap af en ontmoet de ogen van Niall onderweg. 'Heey Lou' zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. Naast Harry heb ik toch met Niall de beste band. Hij is net een broer voor me. 'Heey Ni'. 'Kom eens naar de woonkamer, de jongens en ik hebben een verrassing' zegt hij. Hij pakt mijn hand en loopt met me naar de rest van de jongens. Zodra ik Harry weer zie maakt mijn hart toch een klein sprongetje. Hij is ook zo leuk. 'Niall gaat met mij op de bank zitten en de rest neemt ook plaats. Off course gaat Harry naast me zitten en grijpt mijn hand. 'Omdat het bijna kerstmis is hebben we iets leuk gehaald' zegt Liam. Dat is waar. Over 18 dagen is het al kerstmis. 'Wat dan?' . 'Zayn grijnst en loopt even de kamer uit. Als hij terug komt zie ik dat hij een prachtige groende kerstboom in zijn handen heeft. Ik spring op uit Harry's armen en sprint naar Zayn toe. 'OH MY GOSH EEN KERSTBOOM!' gil ik. De jongens moeten allemaal lachen om mijn reactie. Ik vlieg eerst Zayn in de armen omdat hij het dichtst bij staat. Hij zet de kerstboom opzij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'No problem mate' zegt hij. Daarna ren ik op Liam af. Hij geeft me een stevige knuffel terug. Dan naar Nialler. Hij trekt me op de bank en geeft me een klein kusje op mijn neus. Hij slaat zijn armen om me heen en woelt nog even door mijn haar. Als ik naar Harry wil lopen laat hij me niet los en houd mijn armen vast. 'Niii laat loooos' zeg ik. Hij grinnikt zacht en kietelt me. Dat doen ze hier heel vaak. Liam gisteren ook al. 'Ni stooop!' gil ik lachend terwijl ik om me heen spartel. Hij laat me los en ik kruip in Harry's armen. Hij lacht nu ook zachtjes. 'Je lach is gewoon te schattig Louis, leer ermee te leven' zegt hij terwijl hij me een speels tikje op mijn neus geeft. 'Ik steek mijn tong naar hem uit en duw mijn hoofd tegen zijn borstkas. Hij tilt na een tijdje mijn kin op en ik staar in zijn perfecte ogen. Zijn verliefde blik is zo mooi om te zien dat ik er kippenvel van krijg. Ik zoen hem op zijn mond en hij zoent terug. Hij trekt me beter op schoot en plaatst zijn handen op mijn kont. Ik plant mijn handen weer in zijn krullen en draai met mijn tong om de zijne heen. Terwijl ik om zijn schoot zit schuif ik af en toe naar voren zodat ik zijn geval een beetje schuur. Hij gromt een beetje door de zoen heen. Ik weet dat dat van genot is. Dat kan niet anders. Voordat we losraken bijt ik nog zachtjes op zijn onderlip, dan pas openen we onze ogen weer. Hij streelt mijn wang en trekt me tegen zich aan. 'I love you boobear' fluistert hij in mijn oor. 'Boobear?' vraag ik. 'Ja dat is je nieuwe bijnaam vanaf nu' zegt hij. 'Dan noem ik jou gewoon Hazza' zeg ik. Hij lacht zacht en slaat zijn arm om mijn middel heen. 'Als onze blikken elkaar kruisen pak ik het steentje om mijn nek vast en druk er een kus op. 'Ahhw wat ben je toch een schatje' zegt hij. Ik voel dat mijn wangen rood worden. Net op het moment dat hij zijn lippen weer op de mijne wil drukken horen we buiten een hard geweerschot waarna er hard op de deur word gebonsd..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Kidnapped| L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu