POV: Harry
Ik kijk toe hoe Louis de jongens een knuffel geeft. Hij gaat ze vast missen als ze weg zijn. Hij is zo aan ons gehecht. 'Lou laat me los' zegt Niall lachend als Louis zijn armen stevig om zijn middel heeft geslagen. 'Waarom moeten jullie per see weggaan?' Vraagt hij pruilend. ' dat noem je nou zaken doen Lou' zegt Zayn. 'Wees wel voorzichtig en zorg dat jullie niet gepakt worden' zegt hij bezorgd. 'Ja baas' zegt Liam sarcastisch waardoor Lou hem nep boos aankijkt. 'Ik sla een arm om Louis heen en druk een kus op de zijkant van zijn hoofd. 'Ga nou maar wij redden ons wel' zeg ik. 'Dat geloof ik wel' zegt Niall grijnzend. 'Pas op hé Nialler, en nu heel snel wegwezen' lach ik. Zayn geeft Louis nog een knipoog en dan vertrekken ze. Ze stappen de auto in en ik en Louis blijven net zolang in de deuropening staan totdat de auto uit het zicht verdwenen is.We lopen naar binnen en ploffen zoals gewoonlijk op de bank. Louis gaat op mijn schoot zitten en verstrengeld zijn hand in de mijne. 'Denk je dat het allemaal goed komt Hazz?' vraagt hij. 'Tuurlijk Lou die weten echt wel wat ze doen' antwoord ik. Hij slaakt een zucht en we staren een tijdje voor ons uit zonder iets te zeggen. 'Zullen we zomenteen even naar buiten gaan Hazz?' vraagt hij na een klein kwartiertje. 'Je weet hoe ik daarover denk Lou'. 'Ahhw heel even maar?' vraagt hij pruilend. Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil gewoon weer eens naar buiten al is het maar voor één dag, ik word gek van de hele dag binnen zitten' zegt hij. 'Ik heb het er wel met de jongens over als ze over een paar dagen terug zijn want je weet wat het risico is als je je op straat vertoont' zeg ik. Hij knikt maar rolt daarna even kort met zijn ogen. 'Mag ik dan in ieder geval even piano spelen?'. 'Alleen als ik een kus krijg' zeg ik. Hij grijnst en geeft me een lange zoen totdat ik die weer onderbreek. 'Ik ga alvast voor ons koken, ik roep je wel als het klaar is'. 'Tot zo Hazz' zegt hij nadat hij me een knuffel heeft gegeven. Ik kijk hem nog even na. Pas als ik boven de piano hoor sta ik op en loop naar de keuken. Ik houd zo damn veel van deze jongen, ik heb dan ook erg veel zin in vanavond.
POV: Louis
Ik baal er echt van dat ik niet naar buiten kan maar het is nou eenmaal niet anders. Harry heeft ook wel gelijk want het is erg gevaarlijk. Als de politie mij in het vizier krijgt nemen ze me mee en moet ik terug naar mijn moeder. Als ik eindelijk bij de piano ben aangekomen word ik opnieuw overspoelt door een warm en veilig gevoel. Muziek.. Soms is dat het enige wat je nodig hebt. Ik neem plaats op de kruk en speel meteen mijn liedje Look After You. Ik ben er zo trots op. Tot mijn verbazing weet ik nog precies hoe ik het moet doen ondanks dat ik het al heel lang niet meer heb gedaan. Na mijn liedje een aantal keer gespeeld te hebben ben ik het zat voor vandaag en loop naar beneden. Harry staat in de keuken met zijn rug naar mij toe. Ik sluip maar hem toe en sla mijn armen in een snelle beweging om zijn middel heen. Hij schrikt even maar ontspant zich als hij ziet dat ik het ben. 'Lou ik schrik me dood' zegt hij. 'Je leeft toch nog?' zeg ik plagerig. 'Zeg bijdehand anders dan help je even mee door de tafel te dekken' zegt hij lachend. Ik steek mijn tong naar hem uit en doe wat hij zegt. Na een tijdje kunnen we eindelijk aan tafel en eten we alles vlug op. We hebben ook zo'n honger dat we het geduld hebben om rustig te eten.'Kom Lou dan gaan we even afwassen' zegt Harry. Ik schud grijnzend mijn hoofd. 'Louis Tomlinson' zegt Harry waarschuwend. 'Ik heb helemaal geen zin om af te wassen Hazzz' zeg ik. Hij grinnikt even. 'Kom je nog uit jezelf of moet ik je komen halen?' zegt hij lachend. 'Kom me maar halen dan' zeg ik. Ik wacht niet op zijn antwoord maar sprint gelijk naar boven gevolgd door Harry. Eenmaal in onze slaapkamer verstop ik me achter de kast. Harry loopt langzaam de kamer door en vind me natuurlijk al snel. Als ik opnieuw wil wegrennen pakt hij me bij mijn middel en gooit me op bed. Hij houd mijn handen naast mijn gezicht en gaat bovenop me zitten. 'Genade?' vraagt hij. 'Oké oké genade' zeg ik. Want Harry is toch veel en veel sterker dan ik ben. Hij kijkt me even in mijn ogen en ik woel hem even door zijn bruine warrige haar. 'You're beautiful don't you know?' fluistert hij teder in mijn oor. Ik bloos en kijk weg. Maar hij pakt mijn kin zodat hij me dwingt om in zijn mooie ogen te kijken. 'Je bent schattig als je bloost' zegt hij. Ik leg mijn vinger op zijn lippen. 'I love you' zeg ik langzaam. 'I love you 2' zegt hij zwoel. Voor ik het weet druk ik mijn lippen op de zijne. Hij draait ons om zodat ik bovenop lig. Hij gaat met zij hand naar mijn kont en masseert die zachtjes. Zijn tong draait langzaam op de mijne heen. Zo zacht en rustig. Na een tijdje begin ik me een beetje van voor naar achter te bewegen zodat ik zijn geval een beetje schuur. 'Ohh Lou' kreunt hij door de zoen heen. Hij maakt zijn lippen los van de mijne en gaat rechtop zitten. Hij neemt mijn hoofd in zijn handen en kust me nog 1 keer zachtjes op mijn lippen. 'Wil je vanavond iets verder gaan dan zoenen?' vraagt hij zacht. Ik bijt op mijn lip en kijk bedenkelijk de andere kant op. 'Als je niet wilt hoeft het niet'. 'Nee dat is het niet, ik ben alleen bang en.. en ik zou niet weten hoe het moet' zeg ik. 'Ik kan je helpen' zegt hij. Even aarzel ik maar uiteindelijk knik ik. Hij legt mij neer op bed en begint met me een aantal kusjes in mijn nek te geven. Op een bepaald plekje merk ik dat kippenvel krijg. Harry blijkbaar ook want ik voel hem grijnzen tegen mijn huid. Hij begint op dat plekje te zuigen en ik laat per ongeluk een kleine kreun van genot ontsnappen. Als hij klaar is zie ik in de spiegel tegenover het bed in de spiegel een paars/blauwe plek in mijn nek zitten. Ik kijk hem vragend aan. 'Dat heet nou een sweatspot lieverd' zegt hij. Ik knik en staar met grote ogen naar mijn nek. Dit heeft immers nog nooit iemand bij me gedaan. 'Nu moet jij proberen om die van mij te vinden' zegt hij. Ik zeg niks maar leg hem nu neer op bed. Als ik na een tijdje merk dat hij kippenvel krijgt op een bepaalde plek begin ik daar te zuigen en het werkt want Harry begint zachtjes te kreunen. Als ik weer opkijk is er bij hem ook een paars/blauwe plek te zien. Een teken dat ik het goed heb gedaan. Hij glimlacht naar me en streelt mijn wang. 'Doe je armen eens ophoog' sist hij. Ik doe wat hij zegt en hij trekt mijn shirt over mijn hoofd en gooit die in een hoek van de kamer. Hij doet nu zijn handen omhoog en ik trek zijn shirt uit. Zijn lichaam is zo mooi dat ik er wel naar MOET kijken. 'Like what you see?' zegt hij. Ik wend direct mijn hoofd af. Hij schuift dichter naar me toe. 'Klaar voor de volgende stap?' zegt hij nog steeds even zwoel. Ik knik waarna hij me voor de tweede maal achterover duwt.
--------------------------------------------------------------------------------Sorryy ik plaag jullie 😝
OMG 500 reads berijkt! Thankyouu, lots of love! ❤️❤️❤️
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...