POV: Harry
'Papa ik kan niet slapen' fluistert een klein stemmetje. Ik open slaperig mijn ogen en ik zie ons kleine meisje van 4 staan. Haar mooie blonde haar en haar ijsblauwe oogjes die me vragend aanstaren. Louis en ik hebben haar geadopteerd toen ze een baby van nog geen jaar was. Ze had nog geen naam toen dus wij hebben haar Darcy genoemd. Ik kijk even naar het klokje op mijn nachtkastje. Het is half 6 s'ochtends. 'Wil je tussen ons in liggen Darc?'. Ze knikt en ik sla de dekens open. Ze kruipt tussen ons in en nestelt zich tegen mij aan. 'Zullen we papa ook wakker maken?' Vraag ik. Ze knikt opnieuw. 'Geef hem maar een kusje'. Ze geeft Louis zachtjes een kusje op zijn wang. 'Papa wakker worden' zegt ze. Louis opent zijn ogen maar glimlacht echter als hij ons ziet. 'Goedemorgen lieverds' zegt hij. Darcy kruipt nu in zijn armen. Louis geeft een kusje op haar hoofdje en blijft liggen met Darcy op zijn borst. Ik ga tegen Louis aanliggen en pak zijn hand. We blijven een tijdje liggen zonder iets te zeggen. Ik streel zachtjes Darcy's haar. Ze is ook zo'n mooi poppetje om te zien. Ne eindige tijd begint mijn maag te knorren met als gevolg dat Darcy moet giechelen. 'Zullen we maar ontbijten Hazz?' Vraagt Louis lachend. Ik knik en we stappen uit bed. Darcy huppelt in haar pyjama de woonkamer in waarna Louis en ik haar volgen. Ik til Darcy op en zet haar op het aanrecht terwijl Louis en ik broodjes maken. Darcy pikt stiekem plakjes kaas en worst uit de pakjes die open liggen. 'Darcy als je alles op eet hebben we toch niks meer voor op brood?' Lacht Louis. Darcy haalt ondeugend haar schouders op en pakt nog 2 plakjes. 'Zeg kleine aap, moet jij soms met je hoofd onder de kraan?' Vraag ik. Darcy spring van het aanrecht maar ik grijp haar bij haar middel. Louis draait de kraan open en ik loop erheen met Dacry. 'Nee papa! Ik zal geen plakjes meer pakken!' Schreeuwt ze. Ik zet haar lachend neer en druk een kusje op haar wang. 'Ik maakte maar een grapje schatje' zeg ik. Ze steekt lachend haar tong naar me uit en rent de woonkamer in. 'Je bent dol op Darcy hé?' Zegt Louis. Ik knik. 'Wij allebei.. Ze is ons kleine prinsesje'. 'Ja en jij bent mijn Prins' zegt Louis waarna hij me een kus op mijn mond geeft. Ik sla mijn armen om zijn middel en hij legt zijn armen in mijn nek. Ik wring mijn rond in zijn mond en hij vind al snel de zijne. Ze draaien rondjes op elkaar heen en net als ik mijn handen naar zijn kont breng staat Dacry ons lachend aan te kijken. 'Wat is er Darcy?' Vraagt Louis. 'Waarom doet papa zijn tong in jou mond?' Vraagt ze. Ik zie Louis moeite doen om niet in de lach te schieten. 'Omdat papa en papa heel veel van elkaar houden, dat doe je als je van elkaar houd' zegt hij. Darcy knikt begrijpend en loopt op ons af. 'Papa ik wil op je rug' zegt Darcy. Louis bukt en Darcy springt op zijn rug. Samen lopen ze naar de woonkamer en ik maak grijnzend de rest van het ontbijt af. Als ik de bordjes naar de woonkamer breng zit Louis met Darcy op schoot naar Nickelodeon te kijken. Ik zet de bordjes neer op de kleine tafel en we eten de broodjes op. 'Hoe laat komen de jongens hier?' Vraagt Louis als we het ontbijt achter de kiezen hebben. 'Over een uurtje dus we hebben nog even tijd' antwoord ik. 'Zullen wij ons dan klaarmaken Darc?' Vraagt Louis. Ze knikt en Louis en zij lopen naar boven.Als we na een uurtje klaar zijn gaat de bel. Ik open de deur en daar staan de jongens met Liv en Marco. Zayn en Liam hebben ook een meisje geadopteerd en Niall en Luke een jongen. We laten ze binnen en geven ze wat te drinken. Marco, Liv en Darcy zetten we in een hoekje van de kamer neer waar ze lekker kunnen kleuren. Aangezien het zomer is gaan we buiten op het balkon zitten. Als we zitten staar ik trots naar de ring om mijn vinger. Nog steeds ben ik even blij ermee. Blij met alles.. Hoe het nu gaat. Met mijn lieve dochter, de jongens en bovenal mijn ware liefde. Harry wil ik nooit meer kwijt. Niks houd me meer tegen om van het te kunnen houden. Onze liefde is te vergelijken met een orkaan, 1000 soldaten, een tsunami. Ijzersterk. Wij samen dat klopt.. Dat heeft zin. In welke gevallen dan ook..Waar dan ook.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry ik ben niet bepaald goed in het schrijven van een korte epiloog 😳😳
In het volgende boek zal Darcy dan ook veel voorkomen nu Harry en Louis een dochter hebben.
Maar daarover horen jullie later meer. Er komt nog een dankwoord en ik raad echt aan om de YouTube video te bekijken die ik hier geplaatst heb. Dat liedje.. Geeft eigenlijk precies aan met wat ik met dit boek wilde bereiken.. Dat liedje is Larry.. ❤️❤️
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...