POV: Louis
'Hoe vond je de avond?' Vraagt Harry als we de auto hebben geparkeerd bij het huis. 'Super leuk!' Roep ik. Hij grijnst en ik geef hem een zoen op zijn wang. 'Bedankt Hazz'. Hij pakt mijn kin en geeft me een zoen terug. Ik pak hem bij zijn krullen en draai met mijn tong om de zijne. Het voelt hetzelfde als altijd. Maar Oh zo fijn. 'Zullen we anders binnen verdergaan?' Vraagt hij hijgend. Ik knik grijnzend en we stappen de auto uit. Eenmaal binnen kijken we om ons heen maar alle lichten zijn al uit. De jongens moeten al in hun nest liggen. Ik doe mijn jas uit en smijt die op de grond. We rennen bijna naar boven, naar onze slaapkamer. 'Waar waren we?' Fluistert Harry zwoel. Ik trek mijn shirt uit en smijt die in een hoek van de kamer. Harry doet hetzelfde en we springen bijna op het bed. Ik ga direct op hem liggen, plant mijn handen in zijn krullen en zoen hem vol op zijn mond. Hij grijnst even maar zoent me dan terug. Zijn tong vind de mijne en spelen een spelletje met elkaar. Na 5 minuten draait Harry ons om zodat ik onderop lig. Hij knoopt mijn broek los en smijt die ook ergens de kamer in. Hij doet hetzelfde bij zichzelf. Hij kijkt me vragend aan maar als ik ja knik trekt hij langzaam mijn boxer naar beneden. Ik doe even mijn ogen dicht. Ik hoef niet te zien hoe hij me aanstaart. Hij zet zijn mijn handen op de rand van zijn boxer en trekt deze ook langzaam naar beneden. Wow.. Mijn mond valt gewoon open van verbazing. 'Like what you see?' Vraagt hij. Ik wend gelijk mijn hoofd af en word natuurlijk zo rood als een tomaat. 'Wat is er Lou?'. 'Kijk nou eens naar jezelf Hazz.. Jij bent toch veel mooier dan ik' zeg ik. Hij zucht en komt dicht bij me zitten. 'Luister jij eens pierkerkop, jij bent de mooiste jongen die ik ooit in mijn leven heb gezien.. Ik zou nooit iemand anders willen' zegt hij. Ik glimlach en geef hem een tikje op zijn neus. Hij streelt mijn rechterwang en drukt opnieuw zijn lippen op de mijne. Hij woelt door mijn haar en ik bijt hem zachtjes op zijn onderlip. Onder het zoenen door raakt zijn hand soms mijn vriend aan. Waardoor ik iets harder begin te hijgen. Hij merkt het blijkbaar want zijn aanrakingen worden steeds intenser. Ik kan het niet laten en moet af en toe wel een kreun laten horen. 'Harry ik.. Ik..' Zeg ik maar vlak daarna voel ik een seksuele ontlading door mijn hele lijf gieren. Ik sluit mijn ogen en werp mijn hoofd in mijn nek. Het voelt geweldig. Misschien wel even goed als het zoenen. Als het moment voorbij is open ik mijn ogen en slaak een diepe zucht. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen maar Harry legt zijn wijsvinger op mijn lippen. 'Zeg maar niks Lou' zegt hij lief. Hij kruipt bij me onder de dekens en slaat zijn armen om me heen. Dat voelt zo veilig en vertrouwd. 'I love you' zeg ik. 'I love you more' fluistert hij terug waarna hij nog een kus op mijn hoofd drukt voordat we onze ogen sluiten.De volgende ochtend als ik wakker word ligt Harry nog naast me te slapen. Dat ziet er zo vredig en schattig uit. Heel mooi om naar te kijken. Hij heeft gisteren zoveel voor mij gedaan.. Ik moet nu eigenlijk ook iets voor hem doen. Dan krijg ik een idee. Ik ga ontbijt op bed voor hem maken! Ik doe een boxershort en joggingbroek aan. Mijn shirt houd ik wel uit. Ik loop naar beneden zo naar de keuken. De geur van gebakken eieren met spek komt mij tegemoet. Eenmaal daar zie ik dat ik niet alleen ben. Luke staat daar ook een ontbijtje te maken. Hij is zo druk bezig dat hij mij niet hoort aankomen. Ik sluip naar hem toe en sla als ik achter hem sta mijn handen voor zijn ogen. Hij slaakt een klein gilletje en laat van schrik bijna de jampot uit zijn handen vallen. Ik haal mijn handen weg en hij draait zich om. 'Louis! Ik schrok me rot' lacht hij. 'Je hebt me nooit vertelt dat je gilt als een vierjarig meisje' zeg ik. Hij kijkt me nep boos aan en steekt zijn tong uit. 'Ook ontbijt aan het maken zie ik?'. 'Ja voor Niall en mij, die schat ligt boven nog te pitten' zegt hij. 'Mijn schat ook, blijkbaar hadden we hetzelfde idee' lach ik. Ik pak ook een dienblad en 2 bordjes. 'Hoe was jullie date gisteren?' Vraagt Luke als hij de gebakken eitjes op zijn borden legt. 'Echt geweldig! Harry is zo'n romanticus' zeg ik. 'Dat geloof ik graag' grinnikt hij. Ik warm croissantjes op en schenk alvast verse jus in. Luke heeft inmiddels zijn ontbijtje al klaar. 'Ga je naar Niall?' Vraag ik. 'Hij knikt. 'Denk erom, vanmiddag wil ik alles weten' zegt hij grijnzend. Ik geef hem een knipoog en hij loopt met het dienblad naar boven. Na een tijdje werken heb ik ook alles wel klaar. Gebakken eitjes met spek, croissantjes met jam, verse jus en om het af te maken de roos van gisteravond die ik in een vaasje erin zet. Ik loop met het dienblad omhoog. Harry is inmiddels wakker geworden en zit in zijn boxer op bed. Als hij mij ziet lacht hij breeduit. 'Aan die geur te ruiken dacht ik al dat hij beneden was' zegt hij. Ik lach even zacht en zet het dienblad neer op bed. 'Ahh Lou je bent een schat!' zegt hij waarna hij me een zoen geeft. We kruipen allebei weer onder de dekens en genieten van ons ontbijt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw hoofdstuk! 😊
LoveYaa❤️❤️Lees btw ook de verhalen van KrislyMarlenPrezQuez ze schrijft ontzettend goed en ze is een hele lieve meid! 😘
JE LEEST
Kidnapped| L.S
FanfictionLouis (16) is van nature een hele lieve zachtaardige jongen maar toch heeft hij heel wat te verduren. Hij had een hele sterke band met zijn vader maar hij is overleden toen hij 10 was. Hij is openlijk gay en zijn moeder heeft daar soms nogal moeite...