6. Bölüm, Çarpışma Sürüyor

2.2K 180 11
                                    


Karşınıza çıkacak kısaltmalar; Tecrübe puanı (TP), Can puanı (CP), Yetenek Puanı (YP), Şinye oyunda Shangri-La'da kullanılan para birimi (Şİ), Saldırı Puanı (SP)

------------------------------------------------------------------------------------------------



Köprüden karşıya geçtiğimde daha net görmeye başladığım mob alanının arkasını kaplayan ağaçlık alanın büyüleyici güzelliğini fark ettim. Bu eşsiz manzaranın keyfini çıkartmak için sırtımı köprünün sağ kolonuna yasladım. Sağ ayağımı da kolona koyup etrafımı izlemeye başladım. Manzaranın huzuruyla bir yandan ufak hayali dokunuşlar yaparak karakter ve teçhizat durumumu kontrol ediyordum. Buraya gelmeden önce sekizinci seviyeye ulaşmıştım, karakterim bu seviyedeyken 1264 CPye ve 85 saldırı puanına (SP) sahipti. Ganimet kutularından elde ettiğim 64876 Şİ vardı. Yinede seviye on beş yeteneğini aktifleştirmek için yeterli olmayacak kadar az Şİ kazandığımı biliyordum ve daha fazlasına ihtiyacım olduğunu düşünürken gözüm Waltraflara takıldı.

Mobların sağ ellerinde taşıdıkları mavi ile siyah renkteki düz bir tepsiyi andıran kalkanları ve sol ellerinde tuttukları hiçbir estetiği olmayan sade siyah kılıçları bulunuyordu. Bu silah teçhizatları cüsselerine göre çok ufak kalıyor ve onlara komik bir görüntü kazandırıyordu. Lacivert tenlerinin üzerinde beyaz lekeleri olan ve iki ayağı üzerinde yürüyen kurbağaları andıran Waltrafların gizli yetenekelerinin tükürdükleri yeşil zehirli sümüksülerdi. Bu canavarları hafife almamam gerektiğini çok iyi biliyordum. 

Beta sürecindeyken bossları olan Waltraf Kralı ile karşılaşmamdan hatırladığım kadarıyla sümüksüyü çıkarmadan önce kalkan ve kılıcını göğsüne doğru çekerek nefesini toplamış ve hedefine doğru art arda ağzından üç defa zehrini bulaştırmaya çalışmıştı. Sonradan öğrendiğimize göre bütün Waltrafların zehri üzerine bulaşan oyuncularda belirli saniyelerle 65-65 CP düşürmeye başlıyordu. Waltrafların sahip olduğu CP 850dı. Bu canavar grubunun saldırı şeklini henüz bilmiyordum. Eğer Erthaflar gibi grup halinde saldırı yapıyorlarsa zehirlerinden kurtulmam gerçekten zor olacak gibi duruyordu.

Bu ihtimali göz önünde bulundurup yavaşça yanlarına yanaşmaya karar verdim. Böylelikle saldırıları grup halinde yapıp yapmayacaklarını anlayabilecektim. Kafamda birçok soru işareti vardı. "Eğer grup halinde saldırmıyorlarsa başka moba hasar verip üzerime çekmemek için hızlı birkaç kılıç darbesi ile birini diğerlerinden ayırarak üzerime çekebilirim. Alanın dışında çekerek öldürdüğüm Waltraf yeniden doğana kadar diğerleri ile bu yolla rahatlıkla çarpışabilirim. Böylece çarpışma anında diğer Waltraflara da olası bir şanssız saldırı gerçekleştirme riskini de en aza indirmiş olurum." aklımdan geçen bu fikir şuan için en uygun planımdı.

Yaslandığım köprüden doğrulup birbirine yakın mesafeli toprak bir alanda duran iki Waltrafın yanına doğru yürüdüm. Ufak bir adım daha, bu adımdan sonra saldırlarını nasıl yaptıklarını anlayacaktım. Son adımım ile menzillerine girerken derin bir soluk aldım, saldırmıyorlardı. Bu durumda planımı sorunsuz bir şekilde yürütebilirdim. Etrafıma baktığım sırada biraz daha uzağımda kalan diğer iki Waltrafta birbirlerine yakın hareket ediyordu. Her hangi birinden başlayarak planımı yürütebilirdim. Önümde duran iki Waltraftan sağımda kalanı üzerime çekmeyi başarırsam çok daha rahat saldırı yapabilecektim. Geriye doğru bir kaç adım attım ve sağ ayağımla yerden destek alarak mobun üzerine koşmaya başladığımda geri dönüşü olmayan bir çarpışmayı başlatmış oldum. İlk saldırıyı yaptığımda mobun sol kolunda bir kesik oluşturdum. Aldığı bu hasarla 85 CPSini düşürdüm. Hızlı saldırı yapıp hemen geri çıkma planlanımın toprak yüzünden ayağımın kayıp dengemi kaybettikten sonra sürpriz bir saldırı yiyerek sonlanacağı kimin aklına gelirdi. Zeminden kalkan tozlar yüzünden Waltrafın bana attığı sümüksüyü geç fark etmeme rağmen hızlı bir hamle ile eğilerek atlattım. Kafamın hemen üzerinden geçen yeşil sıvının yanıma düşmesi ile topraktan dumanların yükselmesi saniyeler içinde olmuştu. Hedefe kusursuz bir şekilde atış yapılmıştı yine de beni bu kadar kolay avlayamazdı.

Irk Online - Sanal Dünya (Wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin