Sonunda gözlerimi açtığımda aradığım huzuru tekrar yaşamaya başlamıştım. Gıda zehirlenmesinden dolayı iki gün hastanede gözetim altında kaldıktan sonra tekrar Irk'a dönmek beni çok rahatlatmıştı. Burası benim sanal dünyamdı.
Seçmiş olduğunuz ırkın yaşadığı şehir dışında bir raidde ölen maceracının karakteri raid alanına ilk giriş yaptığı bölümünde yeniden doğuyordu. Bu yüzden Tulpar'da yuvarlak mavi ışınımın orada alana tekrar giriş yapabilmesi için yeniden doğmuştu. Karakterimin kuşandığı zırhı yere bastığım doğanın üzerimde bıraktığı hazzı hissederek esen rüzgar ile sırtımı dağa doğru verdim. Karşımda kalan ormana dönüp gözlerimi kapattım. Burnumdan özlediğim bu harika havayı solurken kollarımı iki yana açtığımda sağ eliminle bir başka zırha çarptığımı fark etmemi sağlayan ses ve temastan sonra hemen kendimi toparladım. Panikle yanıma döndüğümde oyunda yeniden doğan MrX'i gördüm.
Oyuna girer girmez karakterinin durumunu kontrol etmek için hayali dokunuşlar yapmaya başladığında gülümseyerek "Burada da görüştük" dedi.
İstemsizce "Ups, affedersin." dediğimde aklıma onunla gerçek dünyadaki tesadüfi buluşmamız gelmişti.
Eve gidip baktığımda kesinleşen, tarihi geçmiş sütten zehirlendiğimden dolayı hastanede kaldığım sürede ona denk gelmek ikimiz içinde tamamen tesadüf olmuştu. Anlattığına göre MrX oyunda öldükten sonra gerçek dünyaya döndüğünde burnundan durdurmayı bir türlü başaramadığı bir kanama meydana gelmişti. Bu yüzden hemen hastaneye gidip tahlil, tetkiklerini yaptırarak bir kaç gün müşahede altında kalıp, bu süreçten sonra tekrar oyuna girebileceğini söylemişti ve şuanda yanımda duruyordu.
Tüm yaşadıklarımızı bir kenara koyarak gülümseyip iç çektikten sonra "Burayı geri dönmeyi çok özledim" dedim. Benim için yine her şeyi unutma zamanı gelmişti. Aklımda gerçek dünyadan kalan bazı soru işaretleri olsada tekrar oyunda olmak beni mutlu ediyordu.
Aynı benim gibi savaşçı sınıfı olan MrX "Ölerek buradaki hayatımdan ayrılmayı hiç istemiyorum. Burada yaşadığımız gerçekliği çok seviyorum" dedi.
İnsanları yüz yüze gördükten sonra kurmaya başladığınız diyaloglar daha sıcak kanlı ve itiraflarla dolu olabiliyordu. Bunu önceki konuşmalarınıza nazaran, değişen ses tonlarından ve size daha doğal gelmeye başlayan hareketlerden çok rahat anlayabilirsiniz. Tabi gerçek dünyadaki her buluşma sonrasında böyle sıcak kanlı diyaloglar olacak diye bir kuralda yoktu. Her şeyi bir kenarı bırakarak Dilara'yı göreceğim zaman ona nasıl davranmam gerektiği konusunda düşünmeye başlamıştım. Her zaman ki gibi olaylardan kaçmayı tercih etmek aklımda olan en baskın fikirdi.
Ben olabilecekleri düşünürken mesaj kutuma bir mesaj düştü. Hayali dokunuşlar yaparak mesajlar bölümünü açtım. Gelen mesaj Elenia'dandı. Tedirgin veya öfkeli olduğunda yaptığı eksik harf yazma gibi kelime hatalarının olduğu mesajında bulunan kalabalık cümlelerin özünde hemen ilk boss olan Lecter'in bulunduğu raid alanına girmem gerektiği yazıyordu. Oyunda çevrim içi olduğumuz bilgisi lonca üyesi arkadaşlarımızın sohbet bölümünde göründüğü için döndüğümü görür görmez mesaj yazmaya başlamış olmalıydı.
Gülümserken bir yandan da hayali dokunuşlar yapan MrX'e döndüm ve "Bizi içeriden bekliyorlar." dedim.
MrX "Gidelim o halde." diye yanıt verdikten sonra ikimizde raide giriş yapmak için dağın yamacındaki bulunan yuvarlak, mavi renkli ortasına doğru daha koyu mavi rengi olan ve büyüdükçe rengi açılmaya başlayan ışınıma elimizi uzattık. İçeriye giriş yapmamızı sağlayacak onay penceresi belirdi. MrX benden önce 'onay' butonuna hayali bir dokunuş yaptı ve içeri ışınlandı. Bende neler olabileceği düşüncelerimi bir kenarı koymayı başardıktan sonra 'onay' butonuna dokundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irk Online - Sanal Dünya (Wattys2017)
Science FictionOyuncu sayısı milyonlara ulaşabilen sanal oyun toplulukları vardır. Bu topluluklarda kendini zirve yarışına adamış kişilerin savaşı gelecekte de şuan dünyada olduğu gibi tüm hızıyla devam ediyor. Eğlence Merkezi adlı firma, 2036 yılının getireceği ü...