58. Bölüm, Kayıp Zindan 2.

387 57 47
                                    

Mobun kükreyişi devam ederken Elenia ile Angel'a doğru koşmaya başladık. Şu durumda onun ölüşünü izlemekten başka yapabileceğim hiçbir şeyin olmadığını biliyordum. Yanına vardığımızda neredeyse tamamen pikselleşmişti. Yere Angel'a doğru eğilmiş şekilde dururken önceden serinliğini hissettiğim mağarada adeta terliyordum.

Angel tedirgini bir ses tonuyla "Bunu ne yapmış olabilir." dedi.

İntikam hırsıyla mağaranın girişinden içeriye doğru bakarak "Yakında öğreniriz ve bu kesinlikle yanına kalmayacak." dedim. Evet öylede olmalıydı onu öldüren mob her ne olursa olsun ölümünü ellerimle gerçekleştirmeliydim. Görüş alanımdaki mağaranın girişinden aşağıya doğru inen merdiven ve birkaç basamak sonra kıvrıldığı için aşağısında ne tür mobların olduğunu bilmiyordum. Bildiğim tek şeyse büyük bosslar ve mega bosslar böylesine şiddetli kükremelere sahip olduğuydu.

Arkamda bir çıtırdı duyar duymaz geri döndüğümde şaşkın bakışlarıyla Age'i gördüm. Bize doğru yürürken "Oğlum bu ne böyle." dedi. Ayağa kalktığımda göz göze geldik. Birkaç adım daha attıktan sonra özür dilermişçesine kollarını açarak bana doğru yürüdü. Zırhlarımızın birbirine değdiği sırada çıkardıkları tıngırtılarla sarıldık.

Age "Her şey için üzgünüm." derken sesi titriyordu. Olanları bir kenara çoktan bırakmıştım Angel'ın bağlantısı sonlanırken hali gözlerimin önünden gitmiyordu.

Elenia "Sen yapman gerekeni yaptın." derken gözlerim ona doğru kaydı.

Bakışlarımızı kaçırmadan öylece birbirimize baktık. "Olanları anlattılar Elenia haklı." dedim. Age ile sarılmayı bıraktığımızda mağaraya doğru döndüm. "Şuan yapmamız gereken çok ciddi bir çarpışma var." diye ekledim.

Age "Bu mağarada nereden çıktı." dedi.

"Ben tekrar dirildikten sonra buradakilerle buluştuk. Ursua ile tatsız olay yaşadım. Olayı sakinleştirmeye çalıştığımız sırada da bu mağara belirdi. Diğerleri kontrol etmek istediklerini söylediler ve tartışmadan dolayı bu seferlik bizi yanlarında götürmediler." Age tüm dikkatiyle beni dinliyordu. "Ee sonra ne oldu?" dedikten sonra "İçeriye girdiler ve biz Elenia ile sohbet ederken Angel mağaranın girişinde belirdi." Sesimin daha önce bu kadar çaresiz olduğu o kara gün aklıma geldi. Annem, babam ve Eren.

"Ee şimdi nerde?" diye devam etti Age.

Elenia mağaraya doğru ilermeye başladı. "Birazdan çarpışacağımız mob tarafından öldürüldüler." derken sesinde her hangi bir tereddüt yoktu.

Age şaşkınlığını gizleyemeden "Nasıl ya on altısı da mı öldü?" dedi. "Sekizi" diye ekledim.

Elenia "Son bosstan sonra belirli sürelerle iki grup olarak oyuna giriyorduk." dedi. Age ve Elenia olan bitenleri hatırlasalarda ben bossun kontrolündeyken öldüğüm için anlatılanalr haricinde hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Elenia kurduğu özlenle seçtiği kemilerle o tatsız anları hatırlatmadan olayı böylece özetleyince Age olan bitenleri anladı. "O halde eski günlerdeki gibi yapacağız." sesi ciddiydi. Dostlarımın ikisininde şuan bu kadar ciddi olamsı beni mutlu etmişti. Angel'ın MrX'in sadece benim için birşeyler ifade etmemesi güzeldi.

"Eski günlerdeki gibi." diye tekrarladım. Mağaranın girişine doğru ilerledik. Merdivenleri Ben önden Age hemen arkadamdan ve en arkadan da Elenia gelecek şekilde inmeye başladık. Maviye çalan halen üzerinden su damlalarının yere damladığı merdivenlerden aşağıya indiğimizde karşımızda kocaman bir mezarlık belirdi.

Ekranımda beliren sarı büyük puntolu yazıda "Kayıp Mezarlık" yazıyordu. Bulunduğumuz yer hakkında bize bilgi veren bu yazı ekranımda yavaşça kaybolurken etrafıma baktım.

Irk Online - Sanal Dünya (Wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin