ZİNDANLAR

1.6K 155 5
                                    


Kullanılan kısaltmalar: TP (tecrübe puanı), CP (can puanı), HP (hasar puanı), VS (versus/ Türkçe  "-e karşı" anlamındadır.) 

Oyun içerisinde birçok zindan bulunur. Bazı zindanlara oyun sizi yönlendirirken bazı zindanlara oyuncular kendi istekleriyle girerler. Oyunun oyuncuları yönlendirdiği zindanlar; seviye zindanları, yetenek uyandırma zindanları ve lonca savaşı zindanları olarak ayrılırlar. Oyuncuların kendi istekleriyle girebilecekleri zindanlar; normal zindanlar, görev zindanları, saklı zindanlar ve düello zindanları (arenalar) olarak ayrılır. 

Seviye zindanları, oyuncular transfer kapılarından seviyelerine uygun olan bölgeleri seçtikten sonra mobları öldürerek tecrübe kazanmaya başlarlar. Oyuncular, seçtikleri alanlarda kazanabilecekleri en yüksek seviyeye ulaştıklarında ekranlarında otomatik bir bulut penceresi açılır. Oyuncular, "Seviye sonuna uygun zindana girmek ister misiniz?" "Onay - Ret" yazan bulut penceresinde seçimlerini yaparlar. Zindana girmeyi  kabul eden oyuncular seviyelerine uygun olabilecek itemleri kazanma şansı veren seviye zindanlarına aktarılır. Bu zindanlara girmeyi kabul eden oyuncuların ne tür moblarla karşılaşabileceklerini kimse bilemez.

Yetenek uyandırma zindanları, bazı yetenekler oyun parası ve tecrübe ile satın alınamaz. Yeteneği aktifleştirmek için yetenek görevini alırsınız. Yeteneğe uygun hazırlanan zindana girip içeride bulunan mobları ve son bossu öldürdüğünüzde size item olarak yetenek kristali verir. Zindandan çıkıp görevi aldığınız NPC ye itemi teslim ettiğinizde ise yeteneğiniz aktifleşir.

Lonca savaşı zindanları, efsanevi itemler elde etmenize yarayan zindanlardır. Buraya oyunda bulunan tüm ırklar tam parti oluşturarak girebilirler. Bu zindanlar kademeli olarak ilerler ve lonca savaşı zindanları günlerce sürebilir.

Normal zindanlar; Oyun içerisinde moblardan düşürme olasılığınız olan anahtarlar ile girişi aktifleşen zindanlardır.

Görev zindanları, tamamladığında oyunculara ekstradan TP veren zindanlardır. Görev zindanlarını seviye zindanlarından ayıran özellik ise oyuncuların parti olarak giriş yapabilmeleridir.

Saklı zindanlar, oyuncular bu zindanlarla nerede karşılaşacaklarını asla bilemezler. Bu zindanı bulduğunuzda aktifleştirmek için kapılarının yanında bulunan demir kolu aşağıya indirmeniz yeterlidir. Eğer bir parti veya solo (yalnız savaşan) oyuncu bu zindanı tamamlarsa oyuncular dışarı çıktıktan sonra zindan kaybolur.

Düello zindanları, oyuncuların en çok keyif aldığı zindanlardır. Bu zindanlarda oyuncular birbirleriyle savaşırlar. 1 vs 1, 2 vs 2 ve 3 vs 3 şeklinde düzenlenen zindanlardır. Düello yapan oyuncuların CPsi bire düştüğü zaman oldukları yerde hareketsiz kalırlar. Arenalarda oyuncu CPleri asla sıfıra düşmez. Bu zindanlar sadece keyifli vakit geçirmek için ayarlanmıştır. Eğer 2 vs 2 veya 3 vs 3 yapılıyorsa rakibin tüm oyuncularını hareketsiz bırakan düelloyu kazanır. Rakipler birbirlerini etkisiz hale getiremezse ise zindan süresi olan on dakika bitene kadar savaş devam eder. Süre sonunda da hayatta kalan oyuncu sayısına bakılarak kazanana karar verilir. Hayatta kalan oyuncu sayısı da aynıysa verilen hasar puanlarına (HP) bakılır. En çok hasar vermeyi başaran parti düelloyu kazanır.

Irk Online - Sanal Dünya (Wattys2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin