Şeffaf beyaz bir ışınımla korunan başlama noktalarından rakiplerimizi görebiliyorduk yalnız düelloya hazırlık süresi olan beş dakika bitene kadar arena alanına giriş yapamıyorduk. Beklerken, Elenia bir yandan rakiplerimizin item durumlarına göre hangisine hasar vereceğimizi söylüyor diğer yandan hayali dokunuşlar yaparak envanter çantamızdaki itemlerimizi kuşanıyorduk.
Yeni elde ettiğim takım zırhım ve yeni yeteneğim aynı isimleri taşıyordu, 'karanlık'. Zırhı kuşandıktan sonra Age bana bakarak "Oğlum, zırhın harika duruyor." Dedi. Özellik olarak 150 SP ve 2000 CP veriyordu. Rındarf'ı da kuşandıktan sonra karakterimi ayrıntılı görüntülemek için vaktimiz olmadığından ilk olarak sağ elimde silah tuttuğum kolumu kaldırarak zırha daha ayrıntılı baktım.
Kuşandığım takın zırhının bulutumsu siyah bir rengi vardı. Kolluğa bakarken işlenmiş desenleri ışıkta kırılmasıyla üzerimde sanki hareket ediyor gibi duruyordu. Bulutumsu siyah renginin Omuzluğun altından başlayan ve el bileğime kadar inen platin sarısı şeritler bulunuyordu. Hafifçe kafamı eğip göğüslük, donluk ve ayaklık bölümlerinin de ayrıntılarına baktım. Göğüslük Kollukta olduğu gibi tüm zırhın belirli noktalarında platin sarısı çizgiler ve ışıkta kırılabilen desenleri olduğunu gördüm. Göğüslük bölümünde yapılan desenlere dikkatli bakmaya başladığımda üzerinde iki tane siyah gözün olduğunu fark ettim. Gözler beni zırhın içerisine çekiyor gibiydi. Dalgınlaştığım sırada Elenia "Hazırız sanırım." Dedi. Ona doğru döndüm üzerinde tozpembe ve beyazlı bir takım zırhı, sağ elinde tuttuğu şaman itemi ve kalkanı da zırhına uygun renkteydi. Age kalın ses tonuyla Elenia'yı kastederek "İtem setini tamamlamışsın." Dedi.
Elenia küçük bir gülümseme atıp kalkanını ve kısa bir sapı ile ucunda demir dikenleri olan şaman itemini ve havaya kaldırarak balerin gibi etrafında bir tur döndükten sonra "Evet, zırhı ve kalkanı girdiğim bir zindandan elde ettim. Çekici de ticaret yoluyla aldım. Tamamladığım item setimin özelliği de bana fazladan 3.000 CP ve 200 Def kazandırdı." Dedi.
Elenia'nın sahip olduğu gibi 'Alderas Zırhı', 'Alderas Kalkanı' ve 'Alderas Çekici' set halinde ki itemler tamamlandığında oyunculara ekstra özellikler kazanabiliyordu. Bu tür itemleri bir araya getirmeyi başaran oyuncuların karakteri de uyumlu ve güzel bir görüntüye sahip oluyordu.
İri bir vücut yapısı olan Age; uzun sayılabilecek boyutlarda parlayan siyah saçlara ve iri siyah gözlerinin göründüğü geneli kırmızı, gri işlemeli bir takım zırhı giymiş, elinde ise samuray kılıcını andıran siyah kabzasının sapından beyaz ipler sarkan ve koyu kırmızı keskin ucu olan tek el silahlara sahipti. Elenia "İkinizin de 12.000 CPsi var. Benimki de 11.000, şuan ki seviyemiz için pek kötü sayılmaz." Dediğinde kalan süre iki dakikadan geriye doğru saymaya devam ediyordu. "Daha ne kadar olabilir ki." Diye iç geçirdim.
Elenia hayali bir kaç dokunuş yaptıktan sonra kırmızı iki iksiri bize uzatarak "Alın için bakalım." Dedi.
Age "Nereden buldun bunları." Diye karşılık verdiğinde aldığı iksiri içmeye koyuldu.
Hafif bir gülümseme ile "Bir görev sırasında elde ettim canım." Dedi. Elenia da elinde tuttuğu sarı renkli bir iksiri içiyordu. Bana verdiği iksiri içmeye başladım. İksiri bitirdiğimizde kendimi daha güçlü ve atik hissediyordum. Oyunda bu tür iksirleri kullanan oyuncular fazladan SP, Def, CP ve YP kazandırıyordu. Bizim içtiğimiz iksirler SP ve Def için olanlardandı.
Süre yanıp sönerek ondan geriye doğru sayıyordu. Başlangıç noktasından dışarı çıkmamıza engel olan şeffaf beyaz ışınım yavaşça yok oluyordu. Süre tamamen bittiğinde engel de yok oldu. Bulunduğumuz noktadan toprak zemine indimizde düellonun bitme süresi 10 dakikadan geriye saymaya başladığında Ren ile Janie karşımızda bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irk Online - Sanal Dünya (Wattys2017)
Science FictionOyuncu sayısı milyonlara ulaşabilen sanal oyun toplulukları vardır. Bu topluluklarda kendini zirve yarışına adamış kişilerin savaşı gelecekte de şuan dünyada olduğu gibi tüm hızıyla devam ediyor. Eğlence Merkezi adlı firma, 2036 yılının getireceği ü...