2; Kaj volgt jou nu!

936 59 2
                                    

Nour's point of view.

Ik staar naar het groene gras. 'Hé, Nour, waar zit je met je hoofd?' vraagt Zoë. 'Ze denkt aan die jongen, duh!' grinnikt Amber. 'Die jongen heet Kaj, en nee daar denk ik niet aan.' zeg ik. 'Zozo, je weet zelfs zijn naam al.' grinnikt Sterre. 'Ik heb hem ontmoet ja, meer niet, hou er over op.' zucht ik. Ik trek wat grassprietjes uit de grond. 'Dus je vind hem niet leuk?' vraagt Zoë. Ik schudt mijn hoofd. 'En nu eerlijk?' vraagt Amber die naast me neer ploft. Ik haal mijn schouders op. 'Wat zijn jullie vervelend zeg, ik vind hem niet leuk!' roep ik. Toch weet ik van binnen dat ze gelijk hebben, ik vind hem wel een 'beetje' leuk.. 

Kaj's point of view.

'Kom op, Kaj ontken het nou niet. Ik zag hoe je naar dat meisje keek.' zeurt Jai. 'Dat meisje heet Nour, en ik vind haar niet leuk.' zeg ik en ik neem een slok van mijn milkshake. 'Oh nee? Heel zeker?' vraagt Cassius. 'Cassius, jij keek ook naar dat ene meisje dus stil.' zegt Dioni. Cassius begint te lachen. 'Ja, ik moet ook toegeven dat ik dat ene meisje wel leuk vind.' antwoord Cassius eerlijk. 'Maar we kunnen geen vriendin nemen, straks komen ze achter ons geheim.' zucht Samuel. 'Ja, net zoals de vorige keer kuche kuche Kaj.' kucht Dioni nep. 'Jongens dat was inderdaad mijn fout, maar het zal niet meer gebeuren, ik blijf bij Nour uit de buurt.' zeg ik en ik drink mijn milkshake op. 'Dat kan je niet.' lacht Dioni. 'Moet jij maar eens opletten.' mompel ik. Ik gooi mijn beker in de prullenbak. Ik zucht even en ga weer zitten. 'Oké, je hebt gelijk. Heb je haar gezien? Ik móét haar wel kennen, ze is zo leuk.' mompel ik. 'Zo dat gaf je snel toe.' grinnikt Samuel. Ik stuur hem een boze blik. 'Sorry.' mompelt hij en hij buigt zich weer over zijn hamburger. 'Je kan best wat met haar krijgen, als je maar weer niet dezelfde fout maakt.' zegt Jai. Dioni knikt. 'Inderdaad, laat haar niks merken.. van.. wat je bent.' dat laaste fluistert Dioni zacht. 'Dus dan kan ik toch wat met haar krijgen?' vraag ik. Dioni knikt. 'Maar wat als ze mij niet leuk vind?' vraag ik nerveus. 'Vast wel, je zag hoe ze keek.' grinnikt Cassius. Ik wil wat zeggen maar hou me in. Wat als ze me echt leuk vind?

Nour's point of view.

'Ik ben thuis!' roep ik en ik hang mijn jas aan de kapstok. Ik loop gelijk door naar de woonkamer. 'Hoe was de eerste dag van het nieuwe schooljaar?' vraagt mijn vader. Ik haal mijn schouders op. 'Moeilijk.' mompel ik. 'Hoezo moeilijk?' vraagt mijn moeder. Nu doen ze weer alsof er niks gebeurt is.. 'Hoezo? Nou misschien omdat iedereen vroeg hoe het met me ging na wat er gebeurt is en ik er met iedereen over moest praten.' snauw ik. Ik pak mijn tas op en loop naar boven. Hoe kunnen ze zo praten? Hoe kunnen ze door leven? Er rolt een traan over mijn wang. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik wat gemist heb. Kaj van der voort volgt jou nu.  Is.. Is dat echt Kaj? De Kaj van school? De hotte mysterieuze  jongen? Ik ga naar zijn profiel. Oh mijn god, het is hem echt.. Snel druk ik op volgen. Ik tril helemaal. Misschien hebben de meiden gelijk, en vind ik hem leuk!

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu