Hmm, guys! Wat dachten jullie van een keertje live streamen? Op periscope ofzooo? x Let me know ;)
Kaj's point of view.
Jayden komt de kamer in gelopen. 'Hoe gaat het met haar?' vraagt hij en hij gaat op Nour haar bureaustoel zitten. 'Nog hetzelfde als tien minuten geleden.' antwoord ik. Nour is sinds gister weer thuis en het enigste wat ze doet is slapen, af en toe is ze wakker maar dat is dan maar voor een kwartiertje. Ik kijk naar Nour die tegen me aan ligt. 'Waarom slaapt ze zoveel?' vraagt Jayden. Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk dat haar lichaam uitgeput is van het vechten.' antwoord ik. Jayden knikt. Ik haal mijn hand door Nour haar haren. De deurbel gaat. Jayden staat op. 'Ik doe wel even open.' zegt hij en hij loopt naar beneden. Even later komt Amber de kamer in gelopen. 'O gosh, hoe gaat het met haar?' vraagt ze bezorgt. 'Het gaat wel, ze is nog al moe.' antwoord ik en Amber knikt. Ze gaat zitten op de plek waar Jayden net zat. 'Ga even naar huis Kaj, fris je op en slaap wat, dit is niet goed voor je.' zegt Amber. Ik schud mijn hoofd. 'Ik blijf bij Nour.' antwoord ik. 'Kaj, ik kan aan je zien dat je uitgeput bent.' antwoord ze. Ik haal mijn schouders op en slik even. 'Amber, Ki..Kiara.. Ze.. Was.. In de ziekenhuis kamer van N.. Nour.' stotter ik en ik doe mijn best om mijn tranen in te houden. 'Wow, wat? Serieus?' vraagt ze geschrokken en ik knik. 'Ik wil haar geen seconde alleen laten voor dat ik zeker weet dat die trut verdwenen is.' zeg ik. Amber knikt. 'Dat begrijp ik Kaj, maar dit is echt slecht voor je, ik blijf wel bij Nour.' zegt ze. Ik twijfel even. 'Zeker?' vraag ik en ze knikt. Ik kruip onder Nour vandaan en druk een kus op haar lippen. 'Laat me weten als er iets is, oké?' zeg ik en ze knikt. 'Dat wijf moet één keer hier binnen komen.' sist ze.
Amber's point of view.
Ik kijk naar Nour. Mijn beste vriendin had dood kunnen zijn. Ze was net even wakker, maar is gelijk weer in slaap gevallen. Ik hoor de deur van de kamer open gaan en ik draai mijn hoofd. Kiara komt met een grote grijns binnen en gelijk spring ik op. 'Donder op vies wijf.' sis ik boos. 'Zo zo, is Kaj er niet?' mompelt ze met een grijns. 'Nee, dat zie je toch.' snauw ik. 'Hij maakt het wel heel makkelijk voor me.' lacht ze. Ik voel mijn tanden scherper worden. Ik voel een harde klap op mijn hoofd en hoor de lach van Kiara. Alles word zwart voor mijn ogen.
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanficZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...