Kaj's point of view.
Ik probeer mezelf wijs te maken dat die pijn niks betekend, maar ik ben gewoon zo bang dat haar iets over komt. Ik haal mijn hand door haar haar. 'Het komt wel goed liefje.' sus ik. Ze schudt haar hoofd. 'De pijn word erger..' zegt ze zwakjes en er rolt een traan over haar wang. Ik kus hem weg. 'Ik ga een dokter halen, rustig maar.' sus ik en ik loop naar de gang. Ik haal een dokter er bij en hij onderzoekt Nour. 'Wat is er met haar?' vraag ik. 'Het is onzeker, ik denk dat de pijn nog van haar hartaanval is. Het kan gevaarlijk zijn.' zegt hij. 'K.. Kan ze..' stotter ik. De dokter haalt zijn schouders op. 'Ik kan nog niet echt een conclusie trekken, maar we gaan haar extra in de gaten houden.' zegt hij. Ik knik dankbaar.
Nour schuift iets op en ik ga naast haar liggen. Ik leg mijn arm om haar heen en trek haar tegen me aan. 'Het komt goed baby, geloof me.' sus ik. Ze knikt en ik druk een kus op haar zachte lippen. 'Ga maar slapen.' fluister ik. Ze knikt en sluit haar ogen. Wat moet ik zonder haar?
'Hoe voel je je?' vraagt de dokter. Nour kijkt op. 'Een stuk beter.' glimlacht ze. Ik zie hoe ze steeds sterker word. Ik glimlach even. 'Je hebt geluk gehad na alles, als het zo door gaat ben je volgende week weer thuis.' zegt de dokter. 'Serieus?' vraagt Nour. De dokter knikt. Ik kijk haar aan. 'Je gaat gewoon naar huis.' glimlach ik en ik sla mijn armen stevig om haar heen. 'Maar dan moet het wel goed blijven gaan!' zegt de dokter. Nour knikt en de dokter verlaat de kamer. Ik druk een kus op Nour haar wang. 'Je had gelijk.' fluisterd ze. Ik kijk haar aan. 'Echt?' vraag ik verbaasd, niet begrijpend waar ze het over heeft. 'Alles komt goed, precies zoals je zei.' zegt ze met een glimlach. Ik knik. 'Alles komt goed.' zeg ik. Ze drukt haar lippen op die van mij. Mag Nour echt naar huis volgende week?
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...