Hii lieffiesss,
Hier is die dan! En trouwens.. Sorry dat ik weer eens weinig schrijf maar ik ben echt hard aan het blokken voor school.. En verders nog wat shit met mezelf. Sooo I'm sorry! xoxo. Ik kreeg ontzettend veel vragen binnen voor de Q&A.. En daarom kan ik ze er niet allemaal in doen want ik wil hem ook niet té lang maken.. Maar als die van jou er niet bij zit, niet getreurd. Dan komt hij in de volgende Q&A!
Vraag 1.
Komt er een deel 2 van dit boek?
Euhm, haha good question. Ik heb geen idee, maar ik hoop het wel!
Vraag 2.
Waar kan je echt niet tegen?
Stalkende boys, ugh.. Zo vervelend! Ze lopen maar achter je aan en als je zegt 'laat me met rust' begrijpen ze het gewoon niet! En liegende mensen, of van de mensen die poes lief doen en dan achter je rug om lullen.
Vraag 3.
Wat is je fave song?
ONE NIGHT STAND OF COURSEEEE!
Vraag 4.
Wat vind je het stomste vak?
Science, ugh en ik kan der ook echt helemaal niks van..
Vraag 5.
Je hebt toch gescheiden ouders? Heb je tips om mij te helpen?
Nouja, ik heb het nooit echt kunnen accepteren. Mijn ouders hadden zoveel ruzie dat het wel beter was.. Maar toch, het belangrijkste is dat je blijft onthouden dat jij niet hoeft te kiezen tussen je ouders! Je mag van ze allebei houden en bij ze allebei blijven, het is even moeilijk, maar het komt wel goed!
Vraag 6.
Waarom ben je begonnen met schrijven?
Eigenlijk weet ik dat niet, toen ik klein was deed ik het omdat ik het leuk vond.. Toen kwam de scheiding van mijn ouders en schrijven was het enige wat me weer vrolijk kon maken op zulke momenten. Maar nu schrijf ik ook omdat ik mijn lezers wil laten zien dat de wereld meer is dan haat.. Er zijn goede dingen op de wereld ook al zie je die nog maar weinig. Ik wil mijn lezers even van de vreselijke wereld halen en ze ergens anders aan laten denken!
Vraag 7.
Dit is niet echt een vraag, maar je bent echt mijn schrijfqueen :)
Ahh, how sweet! Ik vind mezelf totaal geen queen haah, maar super lief! xoxo
Vraag 8.
Waarom is Kaj zo'n schatje? Ik smelt van die momenten tussen hem en Nour!
Whaha, ik heb geen idee. Misschien wilde ik mezelf wijs maken dat jongens ook een lieve kant hebben, I don't know.
Vraag 9.
Wat vind je er van dat Twins? zoveel lezers heeft?
Euhm.. Ik geloof het niet echt. Ik begon dat boek met een slecht gevoel en eindigde het met een wauw gevoel! Ik kan het gewoon niet geloven dat ik zoveel lezers heb die me supporten!
Vraag 10.
Wat is je favo wattpad leesboek?
Ik lees niet echt op wattpad.. Maar ik wil als ik tijd heb wel weer, dus als je leuke boeken weet, let me know!
Vraag 11.
Komen er nieuwe boeken aan?
Yess zekers! Ik ben er met een paar bezig!
Vraag 12.
Do you love me?
Of courseeeee! Ik hou van al mijn lezers!
Vraag 13.
Ga je één van je boeken uit brengen?
Hmm, misschien wel..
Vraag 14.
Wat was je eerste reactie toen je de clip van One Night Stand zag?
Ghehe, ik zat in de klas.. En toen keek ik hem twee keer en de tweede keer begreep ik pas dat alles met die begravenis was omdat Kaj dood was.. En toen ging ik huilen in de klas, wauwww.
Vraag 15.
Wat is je favoriete snoep?
Skittles en lolly's whaha.
Vraag 16.
Wat zou je doen als je ooit een beroemde schrijfster word?
Euhm, boeken schrijven of course. En ik zou meetings regelen want ik zou het dan echt super vinden om de mensen te ontmoeten die me supporten!
Dit was het dan weer! Ik ga proberen weer meer te uploaden maar ik kan niks beloven! xoxo
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...