59; Gebroken..

313 28 3
                                    

Kaj's point of view.

'Jurado!' schreeuw ik terwijl ik het gebouw in loop. Ik zie Kiara met Nour staan en Dioni staat er met Amber vast naast. 'What the fuck gast?' schreeuw ik boos. Zit hij hier echt achter? 'Eindelijk, gezellig dat je er ook bij bent Leroy.' zegt Kiara met haar vieze grijns. 'Laat Nour los.' sis ik. 'Kom je dan bij me terug?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Dat gebeurt nooit.' antwoord ik. 'Hmm, zal ik je lieve vriendin dan maar in een vampier veranderen?' vraagt ze lachend. De tranen rollen over Nour haar wangen. Kiara haar tanden worden scherp. Ik ren er naar toe en net als ze wilt bijten duw ik haar op de grond. Ik pak Nour vast. 'Je blijft met je poten van haar af.' zeg ik boos. 'Ik krijg je te toch wel terug.' lacht ze terwijl ze op staat. 'Vergeet het maar.' grom ik. Ik kijk boos naar Dioni. 'En jij bent net zo erg.' sis ik. Hij lacht even. Ik weet niet of Kiara hem gedwongen heeft of dat hij er zelf voor koos, en eerlijk gezegt.. Denk ik ook dat ik dat niet wil weten. Amber trekt zich los, maar Dioni grijpt haar arm vast. 'Ik zou maar blijven voor ik je nek breek.' sist hij. Amber stribbelt hevig tegen. 'Eikel!' schreeuwt ze. Dioni pakt haar hoofd vast. Ik schud mijn hoofd. 'Dioni stop hier mee!' roep ik. Nour kijkt geschrokken naar haar vriendin. Ik trek haar tegen me aan en bedek haar ogen, ik wil niet dat Nour dit ziet. Dioni breekt Amber haar nek en ze valt op de grond. 'Hoe kan je dat doen?' schreeuw ik. Nour kijkt op en ziet Amber liggen. Ze begin te trillen en snikkend kijkt ze me aan. 'We gaan hier weg.' sus ik. 'Amber!' schreeuwt ze snikkend. Tranen prikken in mijn ogen, Dioni.. Hoe kon hij? Nour wilt naar haar vriendin rennen maar ik pak haar armen vast. Ik trek Nour het gebouw uit, voor dat Dioni haar ook iets aan doet. 'Amber.' snikt ze. Ik sla mijn armen troostend om haar heen. Ik dacht dat Samuel er ook zou zijn.. Waar is hij? Ik laat Nour los. 'Ik breng je naar Jai, ik moet Samuel zoeken.' zeg ik. Ik til haar op en neem haar mee. Dioni heeft Samuel toch niks gedaan?

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu