54; Alleen de pijn..

343 26 0
                                    

Sorry voor het weinig schrijven. Ik heb het super super super druk en ik had zaterdag meet and greet met Jasha en Dioni. WoepWoep.

Kaj's point of view.

''Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen..''

Ik open mijn ogen en stoot mijn hoofd. 'Au.' mompel ik. Ik kijk rond, blijkbaar ben ik in mijn auto in slaap gevallen. Waarom heb ik het gevoel dat er iets mis is? Ik gebruik mijn vampier instict en hoor Kiara praten. 'Kiara.' grom ik. Ik spring uit mijn auto en ren het ziekenhuis in naar de kamer van Nour. Kiara zit naast het bed. 'Wat doe jij hier?' grom ik. 'Ik bezoek mijn vriendin even.' grijnst ze. Ik loop de kamer verder in. 'Donder op!' roep ik. 'Rustig maar, ik doe niks.' lacht ze. Ik voel mijn tanden scherper worden. 'Ga bij haar weg, nu!' roep ik. Ze staat op. 'Goed, maar niet zonder dit te doen.' zegt ze. Ze trekt één van de zuurstofdraadjes uit het apparaat waardoor Nour geen lucht meer krijgt. Dan loopt ze de kamer uit. 'Klote wijf!' roep ik en ik ren  de gang op. 'Iemand help!' snik ik. De dokters rennen Nour haar kamer in. Ik loop boos achter Kiara aan. 'Dat had je niet moeten doen.' grom ik. 'Jammer dan, ik deed het.' grinnikt ze. 'Wat heeft ze je ooit aan gedaan Kiara?' vraag ik snikkend. 'Ze heeft je afgepakt, en ik wil je terug.' zegt ze. Ik gooi mijn armen omhoog. 'Denk je echt.. Dat je mij zo terug krijgt? Die kans heb je jaren geleden al verkloot!' schreeuw ik. 'Ik krijg je wel terug.' zegt ze en dan loopt ze weg. Ik loop naar Nour haar kamer en ga snikkend tegen de muur zitten. De deur is gesloten en de dokters zijn met haar bezig. Kiara is nu te ver gegaan..

Ik pak Nour haar hand vast. 'Het komt goed liefje.' fluister ik. Ik zucht even en sluit mijn ogen. Ik voel een zacht kneepje in mijn hand. Ik schrik op. 'Nour?' vraag ik verbaasd. Zou.. Zou ze wakker worden? Ik druk een kus op haar hand. Nour opent langzaam en zwak haar ogen. Ze kijkt me wat verward aan. 'Hey liefje.' glimlach ik zacht. 'W..Wat is er gebeurd?' fluistert ze zwak. Er rolt een traan over mijn wang. 'Het maakt niet uit, het komt allemaal goed.' antwoord ik. Ze glimlacht zwakjes, ik kan de pijn in haar ogen zien. Ik besluit maar niks te zeggen over Kiara, straks word ze nog banger dan dat ze al is. Ik weet dat ik het ooit zou moeten vertellen, maar nu nog niet. Daar is ze nog te zwak voor. 'K..Kaj.' stotterd ze. 'Wat is er liefje?' vraag ik bezorgt. Nour kreunt zachtjes. 'Het doet zo'n pijn.' snikt ze. 'Waar doet het pijn?' vraag ik bezorgt. Ze wijst naar haar hart. Ik slik even.



A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu