Kaj's point of view.
Nour en Dioni zitten aan de bar. Dioni lacht hard en omhelst haar. Dan loopt hij het café uit. Ik loop naar Nour toe. 'Nour, wat wouw hij?' vraag ik. Er komt een sterke drankgeur uit haar lachende mond. 'Niks hoor.' lacht ze. 'Nour je bent dronken.' zeg ik bot. 'Klopt and I love it.' lacht ze. Ze wilt op staan maar valt bijna om. Snel vang ik haar op. 'Oké, zo ga je niet naar huis.' zeg ik. 'Dat zoek ik zelf wel uit.' lacht ze. Ze leunt tegen me aan. 'Je gaat met mij mee, voor je eigen veiligheid.' zeg ik. Ze begint heel hard te lachen. 'Alsof jij veilig bent.' lacht ze. Ik slik even. Ik pak haar arm vast en wil haar mee nemen maar ze trekt zich los. 'Ik ga niet met jou mee.' antwoord ze bot. Ik til haar op en hang haar over mijn schouder. 'Oh echt wel.' antwoord ik. Ze slaat op me rug en trapt in het rond. 'Hé! Laat me los! Klootzak!' schreeuwt ze. Ik zucht even. 'Hou je kop maar gewoon.' mompel ik. 'Vieze pedo die je bent!' schreeuwt Nour. Het doet me pijn haar zo te zien, ik weet zeker dat Dioni haar express heeft laten drinken, hij lokt het uit. Hij wilt haar van me afpakken ofzo, geen idee. Maar dit moet stoppen. 'Eikel!' schreeuwt Nour en ze slaat hard op mijn hoofd. 'Au!' schreeuw ik. 'Karma bitch.' gromt ze. 'Ik weet dat je in de war bent Nour, je kent me niet meer en je bent dronken. En het is allemaal Dioni zijn schuld.' mompel ik. Ik krijg hem nog wel..
'Rot op! Ik ken je niet, ik wil niet in je huis zijn! Eikel!' schreeuwt Nour. Ik pak haar vast. 'Nour, alsjeblieft.' smeek ik. Ze kijkt me aan, het blijft stil. 'Goed, maar als ik weer nuchter ben laat je me gelijk gaan.' zucht ze. 'Is goed.' antwoord ik, ook al meen ik het niet. Ik laat haar niet gaan, wie weet wat Dioni nog meer doet! 'Ik wil wel alleen zijn.' en zonder op mijn antwoord te wachten loopt ze naar boven. Ik zucht even. Dit gaat helemaal fout. De deurbel gaat en ik loop naar de deur. Jai komt binnen. 'Jai, dit komt echt niet goed uit.' zeg ik. 'Wat is er aan de hand?' vraagt hij nieuwsgierig. 'Nour is boven, dronken en ze herkent me niet meer. Dioni heeft haar geheugen gewist.' leg ik uit. Jai staart stil voor zich uit. 'Ik wist niet dat Dioni zo ver kon gaan.' mompelt hij. Ik schudt mijn hoofd. 'Nour wilde het zelf, dat is nog het ergste, ik heb haar zo veel pijn gedaan dat ze me niet eens meer wilde kennen.' zucht ik. Er rolt een traan over mijn wang. 'Kaj?' klinkt een zachte stem. Ik draai me om, Nour komt de trap af gelopen. Snel veeg ik mijn tranen weg. 'Nour, ken je me nog?' vraagt Jai. Nour knikt. 'Natuurlijk ken ik jullie, waarom niet? Wat doe ik hier?' vraagt Nour. Mijn mond valt open. 'Ze.. Ze heeft haar geheugen terug.' stotter ik. 'Ik stootte boven mijn hoofd tegen je bed, en op eens zag ik van alles. Het was heel vreemd, het enigste wat ik nog weet is dat.. dat jullie allemaal bij Amber thuis zaten.' antwoord Nour. 'Nour, het spijt me echt heel erg van dat, we hadden een rede.' begin ik. 'Nee Kaj, alsjeblieft stop. Het is al goed, ik had niet moeten flippen.' zegt ze. Ze loopt naar me toe. 'Het spijt me echt heel erg.' zegt ze. Er rolt een traan over haar wang. Ik sla mijn armen om haar heen. Ik kan niet zonder haar..
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...