Kaj's point of view.
Ik help Nour mijn jas los te maken. 'Wacht hier.' zeg ik. Ik loop naar boven en pak één van mijn basic witte t-shirts. Ik loop snel naar beneden, wetend dat Nour liever niet alleen is. Ze rilt van de kou en ik help haar de jas uit te trekken. Ik help haar met mijn shirt. Ze is erg overstuur. 'Ik heb nog wel een trui voor je.' zeg ik. Ik help haar naar boven en ik pak een sweater uit mijn kast. Ik trek hem over haar hoofd. Ik veeg haar tranen weg. 'Het is voorbij lieverd.' sus ik en ik trek haar op mijn schoot. Ik leg mijn hoofd op haar schouder. 'Ik beloof je dat hij je niks meer aan zou kunnen doen.' fluister ik. Nour knikt. Ze ziet er moe en treurig uit. Ik veeg een pluk haar uit haar gezicht. 'Probeer maar wat te slapen.' zeg ik. Ik zoen haar zachtjes en dan gaat ze liggen. Ze pakt mijn hand vast. 'Ga niet weg alsjeblieft.' smeekt ze. 'Nee lieverd, ik ga niet weg.' zeg ik en ik druk een kus op haar hand. Ze sluit haar ogen en valt in slaap. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en bel Dioni. 'Dioni.. Ja, hey. Euhm, kan je hier heen komen? We moeten iets bespreken.' zeg ik.
Dioni komt de slaapkamer in. Ik ga recht op zitten. 'Wat is er?' vraagt hij. 'De jongen.. Hij had Nour weer te pakken.. alleen erger.' zeg ik en ik leg mijn hand op Nour haar rug. 'Wat? Serieus? Wat heeft hij nu gedaan?' vraagt Dioni geschrokken. 'Haar shirt uit getrokken.. Hij probeerde gewoon haar beha los te maken, ik was er net op tijd.' zeg ik. Dioni kijkt geschrokken naar Nour. 'Hoe is ze er onder?' vraagt hij geschrokken. 'Heel slecht, maar er is denk ik nog iets.. Maar ik weet niet wat.' zucht ik. 'Misschien verteld ze dat nog wel eens.' zegt Dioni en ik knik. 'Ik denk.. dat die jongen.. Iets met Kiara te maken heeft.' zeg ik zacht. Dioni kijkt me aan. 'Dat zou eigenlijk best kunnen.' zegt hij. Ik kijk even naar Nour. 'Ik ga Kiara zoeken.' zegt Dioni. 'Weet je dat zeker?' vraag ik. Hij knikt. 'Dit moet stoppen.' zegt hij.
Dioni's point of view.
Ik loop het verlaten gebouw in. 'Kiara?' schreeuw ik. Op eens staat ze voor me. 'Dioni? Wat moet je?' vraagt ze verbaasd me te zien. 'Heb jij iets met die vieze pedo te maken die achter Nour aan zit?' vraag ik bot. 'Tuurlijk zit ik daar achter.' zegt ze lachend. 'Stop er mee.' sis ik. Ze haalt haar hand over mijn wang. 'Laten we een deal maken, jij helpt mij. Dan krijg ik Kaj en jij Nour.' fluistert ze. Ik kijk op. 'Ik luister..' antwoord ik. 'We laten ze gewoon elkaar dumpen.' zegt ze. 'Nee.' antwoord ik. Waarom denk ik er eigenlijk over na? 'Zou het niet fijn zijn als jij Nour kon aanraken zoals Kaj dat doet?' vraagt ze. 'Waar heb je het over?' vraag ik. 'Ach je weet wel wat ik bedoel, We weten allebei dat hun het doen.' grinnikt ze. Ik zucht even. 'Kom op Dioni, denk is na. Nour is dan helemaal van jou.' zegt ze. Ik slik even. 'Ik doe mee.'..
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...