46; Ik heb geholpen..

330 36 6
                                    

Hey babesss!

Ik heb 21 mei weer een meet en greet met Jasha&Dioni.. Ohmygossshh.. Ik heb er zo'n zin in! Wat vinden jullie van het boek? Let me know! Xoxo.

Kaj's point of view.

Ik open mijn ogen en ga recht op zitten. Waar is Nour? Ik sta op en zoek het hele huis door. 'Nour? Lieverd?' roep ik. Shit.. Ik trek snel een basic wit shirt en schoenen aan. Ik ren naar mijn auto en stap ik. Zo snel als ik kan rij ik naar het verlaten gebouw. Als Kiara hier achter zit is ze vast daar..

'Kiara!' roep ik als ik het gebouw in loop. 'Kaj, wat kom jij doen?' grinnikt ze. 'Je hebt Nour of niet soms?' vraag ik bang. Ze knikt. 'Mijn vriend is bezig met haar.' lacht ze. 'Trut, laat haar gaan!' roep ik. Ik hoor Nour schreeuwen. 'Blijf van me af pedo!' schreeuwt ze. Er staan tranen in mijn ogen. Ik pak Kiara vast en sla haar op de grond. Snel ren ik het gebouw door. 'Nour?' schreeuw ik en ik zoek in elke ruimte. Ik zie Nour snikkend tegen de muur staan. De jongen van de vorige keren staat tegen haar aan. Nour heeft alleen nog maar haar ondergoed aan. 'Eikel.' sis ik. Ik loop naar hem toe en duw hem aan de kant. 'Blijf toch eens van haar af!' schreeuw ik en ik begin hem te trappen. 'Au!' roept hij. 'Ja! Schreeuw maar lekker! Doet pijn he?' roep ik boos. Ik duw hem aan de kant. Nour zit snikkend op de grond. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Sstt schatje.' sus ik. Ze is hartstikke koud. Ik trek mijn shirt uit en help haar hem over haar hoofd te trekken. 'We gaan hier weg.' zeg ik. Ik til haar op en draag haar naar mijn auto. Ik leg haar op de achter bank. 'Het komt allemaal goed.' sus ik. 'Dat betwijfel ik.' klinkt een stem. Ik draai me om. 'Dioni?' vraag ik verbaasd. 'Het spijt me Kaj.' zegt hij. 'Wat is er?' vraag ik. 'Dit is allemaal mijn schuld.' zegt hij. 'Waar heb je het over?' vraag ik. 'Ik.. Ik wilde het niet, maar Nour.. Het was een kans.' zegt hij. Hij legt de huissleutel van mijn huis die hij voor noodgevallen heeft in mijn hand. 'Ik wil er geen misbruik meer van maken. Ze haalde me gewoon over, ik weet niet maar het idee klonk zo goed.. En toen deed ik je pijn.' het spijt me.' zegt hij. 'Wat bedoel je?' vraag ik. 'Kaj.. Ik heb geholpen..' zegt hij. 

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu