Sooo guys, wat is jullie favoriete song van TP4Y? Mijne zijn; Bitter candy en take it like a man! Enneh, wat vinden jullie van het boek tot nu toe? Let me know! xoxo.
Nour's point of view.
Ik staar naar het water. Ik mis mijn tweelingzus zo erg. Ik snap niet hoe mijn ouders zo door kunnen leven. Ik denk echt nog elke dan aan Nova. Ik kijk even rond. Het voelt alsof ik word bekeken maar iedereen die langs loopt kijkt niet op of om. In de verte zie ik iemand kijken. Geschrokken en een beetje bang sta ik op. De persoon komt steeds dichterbij. Door alle mist kan ik niet zien wie het is. Zo snel als ik kan ren ik weg, mijn voeten doen al het werk. Ik val over de stoeprand en met mijn hoofd knal ik tegen een lantaarnpaal. 'Gaat het wel?' klinkt een stem. Ik sta op. 'Ja, het gaat wel.' mompel ik en ik kijk op. Kaj staat voor me. Als hij mijn hoofd ziet schrikt hij. Ik voel aan mijn voorhoofd en kijk naar mijn vingers, blijkbaar bloed het. 'Het is niks ernstigs, alleen een beetje bloed.' mompel ik. Kaj draait zich om. 'Kaj, wat is er?' vraag ik. 'Euhm niks, ik kan gewoon niet zo goed tegen bloed.' mompelt hij. 'Oh, dat snap ik.' mompel ik. 'Ik ga maar eens naar huis.' zeg ik en ik neem afscheid. Waarom deed hij opeens zo vreemd?
Ik loop de Madelief in. De Madelief is een cafetje waar ik en de meiden altijd komen. Je kan er van alles doen, eten, drinken, poolen, air hockey, tafel voetballen en 's avonds is er karaoke. Super gezellig, of course! Ik zie de meiden zitten en loop naar ze toe. 'Hey Nour!' grinnikt Amber. 'Hi girls.' begroet ik hun en ik omhels ze één voor één. 'Wat is er gebeurt?' vraagt Zoë en ze wijst naar de pleister op mijn voorhoofd. Ik ga op de lege stoel zitten. 'Dat is een lang en vreemd verhaal.' mompel ik. 'We hebben de tijd.' antwoord Sterre. Ik vertel hun het hele verhaal, over de vreemde mysterieuze persoon tot de vreemde Kaj. 'Hmm.. vreemd, maar ja. Ik kan ook niet zo goed tegen bloed hoor.' zegt Amber. 'Ja maar jij kan wel tegen een schrammetje, hij draaide zich meteen weg.' zeg ik. Ik zie dat Kaj en zijn vrienden de Madelief in komen. Ze lopen naar een tafeltje en nemen plaats. Als Kaj mij ziet kijkt hij gelijk weg.
Kaj's point of view.
Lachend nemen we plaats. Mijn oog valt op Nour en haar vriendinnen, snel kijk ik weg. Ik heb de jongens verteld wat er is gebeurd. Dioni vind dat ik goed gehandelt heb, maar wat zou Nour wel niet denken? Ik deed zo vreemd. We bestellen wat te drinken en de avond vliegt snel voorbij.
'Hey guys, zullen we aan de meiden vragen of ze mee doen met een paar potjes air hockey?' stelt Jai voor. Ik trek rood aan. 'Weet je het zeker?' mompel ik. 'Ah kom op, zo vreemd deed je niet tegen Nour, je zei dat je niet tegen bloed kon, goed genoeg toch?' zegt Samuel en hij staat al op. Met ze alle lopen we naar Nour en haar de andere meiden. 'Hey girls, doen jullie mee met een paar potjes air hockey?' vraagt Dioni. Ik zie Nour angstig naar Amber kijken. 'Tuurlijk.' lacht Amber en ze staat op. Ze gebaart de andere meiden. 'Ik euhm, ik heb niet zo een zin, gaan jullie maar.' mompelt Nour. De meiden knikken en we lopen naar de air hockey tafel. Van binnen baal ik. Met Nour was het veel leuker geweest..
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
Hayran KurguZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...