Nour's point of view.
Stil staar ik voor me uit. Waarom neemt Kaj niet op? Hij is toch niet naar Dioni toe gegaan he? Ik bel hem nog een keer. Er word opgenomen. 'Kaj, waar zit je?' vraag ik. 'Hey Nour, het spijt me, maar.. Euhm Kaj kan even niet aan de telefoon komen.' grinnikt Dioni. Ik slik even. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik. 'Ik? Niks hoor, hij is gewoon even naar de wc.' zegt Dioni. 'Tuurlijk Dioni, waar is Kaj echt?' vraag ik. 'Maak je geen zorgen, ik doe hem niks. Hij is tenslotte mijn vriend.' zegt Dioni en dan hangt hij op. Ik zucht even. Moet ik me zorgen maken? Ik hoor de voordeur open gaan en even later komt mijn moeder met twee boodschaptassen de woonkamer binnen. 'Nour.' begint ze. Boos kijk ik haar aan. 'Het spijt me van wat ik laatst tegen je zei, ik meende het niet. Natuurlijk mis ik haar ook.' zegt ze. Ik pak een appel van de fruitschaal. 'Ach, val dood.' sis ik bot. Ik pak mijn jas van de kapstok en loop naar buiten.
Ik druk op de deurbel. Amber doet open. 'Sorry Nour, maar het komt echt niet goed uit.' zegt ze. 'Amber alsjeblieft, Kaj, Sterre en Zoë konden ook al niet, ze waren weg zeiden ze.' zucht ik. Ik heb echt iemand nodig om te praten. Uit de woonkamer klinkt gelach. 'Zijn dat?' vraag ik. Ik duw Amber aan de kant en loop door naar de woonkamer waar Sterre, Zoë, Cassius, Jai, Samuel en Kaj lachend op de bank zitten. Ik kijk ze boos aan. 'Waarom liegen jullie? Ben ik niet goed genoeg ofzo?' vraag ik. Ze kijken geschrokken op. Amber komt aangerend. 'Nour! Het is niet wat het lijkt!' roept ze. 'Ik had dit nooit van jullie verwacht, en al helemaal niet van jou.' boos kijk ik Kaj aan. 'Nour, laat het ons uitleggen.' zegt Kaj. 'Nee, ik wil geen uitleg. Weet je, ik zocht iemand om ergens over te praten, maar blijkbaar hadden jullie het té gezellig zonder mij.' zeg ik en boos ren ik weg.
Snikkend ga ik op het bankje voor het bos zitten. Wat dachten ze wel niet? Dat ze daar samen zaten is één ding, maar dat ze tegen me logen? Ik hoor een raar geluid uit het bos komen en bang sta ik op. Wat was dat? Het voelt alsof ik bekeken word. Ik loop richting de rand van het bos. Mijn nieuwsgierigheid wint van mijn angst en ik loop het bos in. Achter me klinkt geritsel en snel draai ik me om. Ik hoor gegrom. Twee ogen staren me aan. Ik begin te schreeuwen en zo snel als ik kan ren ik weg, verder het bos in. Wat is dat?
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...