Kaj's point of view.
We lopen het verlaten gebouw in die Jai heeft door gegeven. Ik merk dat Nour het eng vind en ik trek haar tegen me aan. 'Niet bang zijn.' fluister ik. We lopen verder het gebouw in. Er klinkt geschreeuw. 'Wat wil je van ons?' klinkt de stem van Dioni. Ik hou Nour wat steviger vast en we lopen een grote ruimte in. Jai, Dioni, Sterre en Kiara staan er. 'Ah, daar hebben we onze tortelduifjes.' grinnikt Kiara. Ik trek Nour achter me en ik ga naast de jongens staan. Kiara heeft Sterre vast. 'Kiara, laat haar gaan.' zeg ik. 'Hmm, als ik Nour krijg.' lacht ze. Nour schrikt. Ik trek haar van achteren tegen me aan. 'Hmm, laten we een deal maken, jij geeft ons Sterre en dat was het.' zeg ik. 'Nee.' zegt Kiara. 'Kiara, wat wil je van ons?' vraag ik. 'Jou Kaj.' grinnikt ze. 'Euhm ja, dat gaat dus niet gebeuren.' zeg ik. 'Laat Sterre gewoon gaan!' roept Jai. Ik fluister iets in Nour haar oor en ze doet wat ik zeg. Ze gaat naast Dioni staan en ik maak een gebaar naar Dioni. Hij knikt en slaat een beschermende arm om Nour heen. 'Ach je kan der nog los laten, wat knap.' grinnikt Kiara. Ik gebruik mijn superkrachten en ik sta binnen een seconde voor haar. Ik trek Sterre los en die loopt naar Jai, Dioni en Nour. 'Kiara, ons samen zien kan je wel vergeten.' zeg ik. 'Nach ja, ik kan je ook gewoon pijn doen.' lacht ze. Nog geen minuut later zie ik hoe ze een spuit in mijn been duwt. Ik hap naar adem en val op de grond. 'Verbena.' kreun ik zacht. 'Kaj!' roept Nour. Ik zie hoe Dioni haar tegen houdt. Ik heb het gevoel dat ik stik. Ik voel mijn lichaam verlammen en ik sluit mijn ogen.
Nour's point of view.
Ik trek me los uit Dioni zijn greep en ren naar Kaj toe. 'Kaj!' roep ik. Ik hurk bij hem neer en pak zijn gezicht vast. Dioni trekt me bij Kaj weg. 'Het komt wel goed.' fluistert hij. Kiara kijkt me lachend aan. 'En zo sterft je vriendje stukje voor stukje. Dat heb je er van als je niet luisterd.' grinnikt ze en dan loopt ze weg. Dioni laat me los en snikkend laat ik me naast Kaj zakken. Jai hurkt naast me neer. 'We halen hem hier wel.' zegt hij en hij trekt Kaj over eind. Dioni helpt hem en ze lopen naar hun auto. Sterre stapt in. 'Nour, ga je niet mee?' vraagt Jai. Ik schud mijn hoofd. 'Euhm nee, ik loop naar huis.' zeg ik. 'Heel zeker?' vraagt Dioni. Ik knik. 'Oké dan.' zegt Dioni en hij rijdt weg.
Kaj's point of view.
'Waar is Nour?' kreun ik zacht. 'Ze wilde naar huis lopen.' zegt Dioni. 'Wat? Je hebt haar alleen gelaten?' vraag ik geschrokken. Jai knikt. 'Ik kon moeilijk nee zeggen.' zegt Dioni. 'Ik moet haar gaan zoeken.' kreun ik en ik ga recht op zitten. Jai duwt me terug. 'Je kan amper lopen door de verbena, dus doe maar niet.' zegt hij. 'Mee eens, ik ga haar wel zoeken. Maak je geen zorgen.' zegt Dioni en hij loopt naar buiten. Wat als er iets gebeurt met Nour?
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...