22; Ik wil hem niet kennen..

465 45 2
                                    

Nour's point of view. 

Ik open de deur en neem afscheid van Dioni. 'Zie je wel, je kan me vertrouwen. Ik ben een goede jongen.' grinnikt hij. Ik knik. 'Ik geloof je.' glimlach ik en dan loopt hij weg. Er is echt niks mis met Dioni. Hij heeft wat verteld over zijn verleden met Kaj en waarom hij zo deed. En ik begreep het wel, hij wilde wraak. En die heeft die nu. Mijn telefoon gaat en ik neem op. 'Kaj, wat moet je?' vraag ik. 'Serieus? Dioni? Je maakt een grote fout. Hij is niet te vertrouwen.' zegt Kaj boos. 'Nee Kaj, jij was mijn grote fout.' zeg ik en dan hang ik op. Snikkend laat ik me langs de deur naar beneden zakken. Waarom kan ik hem niet gewoon vergeten? Ik sluit mijn ogen. Kon ik onze ontmoeting maar ongedaan maken. Wacht? Wat als dat ook kan? Ik pak mijn telefoon en bel Dioni. 

'Euhm, weet je dit heel zeker?' vraagt Dioni. Ik knik. Ik haal de ring van mijn vinger en leg hem op de tafel. 'Zorg alsjeblieft dat ik hem niet meer ken, ik niet weet dat hij een vampier is.' zeg ik. 'En ik dan? Wil je mij ook vergeten?' vraagt Dioni een beetje teleurgesteld. Ik schudt mijn hoofd. 'Alleen alle vampier shit en Kaj.' zeg ik. Dioni knikt. 'Oké, goed dan. Het is je eigen keuze, ook al ben ik het er niet mee eens en gaat Kaj heel boos worden.' zucht Dioni. Hij kijkt me recht in de ogen aan. 'Je gaat vergeten dat wij vampiers zijn, je vergeet je ontmoeting met Kaj en dat je hem ooit gekend hebt.' zegt hij. 

'Nour, hoe gaat het eigenlijk met die jongen?' vraagt Jayden. 'Jongen? Welke jongen?' vraag ik verbaasd, ik heb geen idee over wie hij het heeft. 'Die jongen, waarmee je laatst ruzie maakte in je kamer en ik stuurde hem weg.' legt Jayden uit. Ik haal mijn schouders op. 'Sorry Jayden, maar ik weet echt niet over wie je het hebt.' antwoord ik. 'Euhm, wat was zijn naam ook alweer.' mompelt Jayden. 'De enigste jongen die hier is geweest is Dioni, maar daar heb ik geen ruzie mee gehad. En we zijn gewoon vrienden.' antwoord ik. 'Nee, nee. Zijn naam was Kaj.' zegt Jayden. 'Sorry Jayden, maar ik ken geen Kaj. Gaat alles wel goed?' vraag ik. Jayden kijkt me verbaasd aan. Hij staat op. 'Euhm, laat dan maar.' mompelt hij en hij loopt de keuken in. 

Kaj's point of view.

We zitten met alle jongens op de bank, ook Dioni. Hij kijkt lachend voor zich uit. 'Wat is er zo grappig?' vraag ik nieuwsgierig. 'Vraag dat maar aan Nour, als ze je nog wilt spreken.' grinnikt hij. Ik sta op. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik. 'Oh, daar kom je vanzelf wel achter. Maar eh, dat je het even weet. Ze wilde het zelf, het was niet mijn idee.' zegt hij. Ik moet naar Nour toe, ik moet weten waar hij het over heeft. Ik pak mijn jas en loop het huis uit.

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu