Nour's point of view.
'Wacht, wat?' vraag ik verbaasd. Is dit een droom? 'Ik vind je echt leuk.' zegt Kaj. 'Meen je dat?' vraag ik. Ik word overvallen met allemaal gevoelens. 'Ja.' zegt hij. 'Dus ze hadden gelijk.' fluister ik. 'Wie?' vraagt Kaj. 'De meiden, ze.. Nee laat maar.' antwoord ik. 'Nee zeg maar.' zegt Kaj nieuwsgierig. 'Ze zeiden al dat jij mij ook leuk vond.' leg ik uit. 'Ook?' vraagt Kaj. Ik knik en kijk weg. 'Ja, ook. Omdat ik jou ook leuk vind.' leg ik uit. 'Echt?' vraagt hij. Hij lijkt nog al wat verbaasd. 'Ja, echt waar.' glimlach ik en voor ik het weet raken zijn lippen de mijne.
Ik open de deur. Amber staat met een big smile voor mijn neus. 'Amber, wat kom je doen? het is twee uur 's nachts.' mompel ik nog half slapend. Ze begint te schreeuwen. 'Is het waar wat Sterre zei? Hebben jullie gezoend?' gilt ze. Ik knik. 'Ja, het is nu officieel tussen ons.' zeg ik. 'Enneh, is het waar?' vraagt Amber. 'Wat?' mompel ik. Ik gaap even. 'Dat hij nu al bij je blijft slapen!' lacht Amber. Mijn mond valt open. 'Hoe weet jij dat?' vraag ik. 'Ach ik zit al twee uur lang voor je deur, ik zag jullie samen aankomen.' grinnikt Amber. 'Stalker.' zeg ik en ik rol met mijn ogen. Amber begint vrolijk rond te dansen. Ik gooi de deur dicht en loop terug naar boven. Dat mens kan soms iets té enthousiast zijn.
Kaj's point of view.
Ik loop de school in gevolgt door Dioni. 'Geef het maar toe!' roept hij. Met een zucht draai ik om. 'Wat? Wat wil je dat ik zeg?' vraag ik. 'Dat jij en Nour, iets hebben uitgespookt samen.' grijnst Dioni. 'Dat is helemaal niet waar, ik heb alleen bij haar geslapen, meer niet.' leg ik uit. 'Jaja.' mompelt Dioni. We lopen naar de meiden toe. 'Waar is Nour?' vraag ik gelijk. Amber begint te lachen. 'In het zanglokaal.' antwoord Sterre. Jai, Cassius en Samuel komen aangelopen. 'Zo, is er nog wat gebeurd?' vraagt Samuel gelijk. Ik zucht even. 'Wat zijn jullie vervelend zeg.' lach ik. 'Wacht, dus er is wél wat gebeurd?' vraagt Amber. 'Nee!' roep ik en zo snel als ik kan loop ik weg naar het zang lokaal.
Als ik voor de deur van het zang lokaal sta hoor ik een knal. Zo snel als ik kan open ik de deur en ren ik naar binnen. Nour ligt met gesloten ogen op de grond. 'Nour!' roep ik en ik ren naar haar toe. Wat is er gebeurd? 'Nour!' roep ik en ik ren naar de gang. 'Iemand help!'.
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...