33; Een eigenwijze klootzak..

412 40 1
                                    

Kaj's point of view.

Er word op mijn deur geklopt. 'Binnen.' mompel ik. De deur gaat open en Nour komt binnen. Ik slik even. 'Sorry, Dioni liet me binnen. We moeten praten.' zegt ze. Ik knik. 'Kaj, waarom deed je dat?' vraagt Nour. 'Hij deed je pijn.' antwoord ik rustig. 'Ja, maar dit was geen oplossing.' zegt Nour. 'Wat had ik dan moeten doen Nour? Had ik moeten toe kijken hoe hij mijn vriendin pijn deed?' vraag ik. Nour haalt haar schouders op. 'Ik deed dit voor jou Nour, omdat ik van je hou.' zeg ik. Er rolt een traan over haar wang. Ze schudt haar hoofd. 'Ik wil niet dat je iemand voor me vermoord.' snikt ze. Ze draait zich om en loopt de kamer uit. 'Nour, wacht!' roep ik en ik ren achter haar aan. Boven aan de trap hou ik haar tegen. 'Nour, ik had geen keuze. Bram zit al jaren achter ons aan, als ik het niet had gedaan was het één van de andere jongens.' zeg ik. Ze haalt haar schouders op. 'Wat maakt het nog uit?' vraagt ze. Ze kijkt me bang aan en draait zich dan om. Ze loopt de trap af. Even later hoor ik de voordeur dicht knallen. Met een zucht ga ik op een trap tree zitten. Ik begrijp haar wel, heel goed zelfs. Maar ik moest haar wel beschermen. 

'Wil je echt weten wat jij bent Kaj? Je bent een eigenwijze klootzak!' sist Nour. Ik slik even. Wat als ze gelijk heeft? 'Nee, het boeit je niet wat wij vinden. Als Bram maar dood is.' snauwt ze. Ik gooi mijn handen omhoog. 'Je hebt gelijk Nour, helemaal. Ik ben een eigenwijze klootzak. Maar geef deze klootzak nog een kans.' smeek ik. Ik laat mijn armen weer langs mijn lichaam vallen. Nour schudt haar hoofd. 'Je hebt kansen genoeg gehad Kaj.' zegt ze. Ze draait zich om en loopt weg. De hele school kijkt naar me, maar het boeit me geen ene fuck. Ik ben Nour kwijt. Wat heb ik gedaan? Snikkend laat ik me op mijn knieën vallen. Ik ben inderdaad een eigenwijze klootzak..

Ik schiet overeind. Wat een kut droom.. Ik haal een hand door mijn haar. Wat als het waar is? Ben ik een eigenwijze klootzak? Ik sta op en trek een shirt en broek aan. Snel trek ik mijn schoenen aan en pak ik een vest. Ik ren naar beneden, naar buiten. Ik moet naar Nour. 

Nour's point of view.

Ik hoor een piepend geluid. Mijn ogen blijven gesloten, het zou wel niet belangrijk zijn. 'Nour.' klinkt een stem. Ik schrik op en mijn hoofd knalt tegen die van Kaj aan. 'Au, shit.' mompelt hij. 'Kaj? Wat doe je hier?' sis ik. Ik doe het lampje naast mijn bed aan. Kaj zijn shirt zit schreef, zijn haar door de war en zijn stem klinkt nog half slapend. 'Sorry dat ik hier nog zo laat sta, maar ik had zo een klote droom en ik weet bijna zeker dat je me een eigenwijze klootzak vind.' mompelt hij en hij haalt een hand door zijn haar. Ik sta op. 'Kaj, ik vind je geen eigenwijze klootzak.' antwoord ik verbaasd. 'Echt niet?' vraagt hij. Ik schudt mijn hoofd. 'Een eigenwijze klootzak zou hier nu niet staan maar in zijn bed liggen.' grijns ik. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ik hou van je.' fluister ik. 'Ik ook van jou.' antwoord hij. Hij drukt een kus op mijn lippen. 'Leuke pyjama.' mompelt hij tegen mijn lippen aan. Ik geef hem een duwtje. 'Dit is geen eens een pyjama.' mompel ik. 'Wat dan wel?' vraagt hij. 'Gewoon een te groot shirt, die ik uit jouw kast heb gepikt.' glimlach ik. 'Jij stoute boef.' lacht hij en hij begint me te kietelen. 'Nee Kaj!' lach ik. 'Gek! Iedereen slaapt!' sis ik. 'Ik denk dat ik maar terug naar bed moet.' grinnikt Kaj. Ik pak zijn arm vast. 'Nee alsjeblieft, blijf hier.' smeek ik. Hij knikt. 'Alles voor jou.' zegt hij. Ik ga weer in mijn bed liggen. Kaj trekt zijn schoenen, broek, vest en shirt uit en komt naast me liggen. Hij slaat een arm om me heen. 'Ik kan niet meer zonder je.' fluistert hij. Ik draai me om en kijk hem aan. Ik glimlach even. Ik druk mijn lippen op die van hem.

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu