Yeayy, ik ga een Q&A houden! Stel je vragen via privé of in de comments en ik beantwoord ze in één van de volgende hoofdstukken! xoxo.
Kaj's point of view.
Ik sla mijn armen om Nour heen. 'Het is goed babygirl, hij kan je niks meer doen.' sus ik. Ik druk een kus op haar mond. 'Geloof me, je hebt geen last meer van hem.' zeg ik. Ze knikt snikkend. Jayden mijkt even naar ons en glimlacht. 'Je mag blij met hem zijn Nour.' zegt hij. Nour kijkt op. 'Dat ben ik ook.' glimlacht ze zwak. Jayden loopt haar slaapkamer uit. 'Zullen we naar De Madelief gaan?' vraagt Nour en ze pakt mijn hand vast. 'Weet je heel zeker dat je dat durft?' ik weet hoe eng ze het vind om over straat te gaan na wat er gebeurt is. 'Zolang jij bij me blijft hoef ik niet bang te zijn.' zegt ze. Ik knik.
Ik heb een arm om Nour geslagen en we lopen De Madelief in. Ik merk dat ze het eng vind. Ze trilt helemaal. 'Weet je zeker dat het gaat?' vraag ik bezorgt. Ze knikt. 'Ik moet dit doen, ik kan niet altijd bang blijven.' zegt ze. Ik knik, wetend dat ze gelijk heeft. We lopen naar een tafel en gaan zitten. We bestellen wat te drinken als Dioni binnen komt. Ik schrik en hou de menu kaart bij ons gezicht. Ik trek Nour er achter. 'Kaj.. Wat doe je?' vraagt ze verbaasd. 'We moeten hier weg, heel even maar.' zeg ik. Ik sta op en trek haar mee richting de wc. 'Kaj.. Waar ben je mee bezig?' vraagt Nour. Ik trek haar een wc hokje in. 'Dioni is binnen en hij mag me niet zien.' leg ik kort uit. 'Waarom niet?' vraagt Nour. 'Omdat.. Omdat.. Hij iets gedaan heeft.' mompel ik. 'Wat heeft hij gedaan Kaj?' vraagt Nour. 'Het is.. euh.. niet belangrijk.' mompel ik. Ze kijkt me aan. 'Als het niet belangrijk is dan ga ik maar..' zegt ze. Ze wilt de deur open toen maar ik trek haar terug tegen me aan. 'Ik leg het je later uit.. Maar niet hier.. oké?' zeg ik en ze knikt.
Ik bel aan. Jayden doet open. 'Nour is boven.' glimlacht hij. 'Oké, bedankt.' antwoord ik. 'Hé Kaj.' zegt Jayden als ik de trap op wil lopen. Ik draai me om. 'Je bent een goede jongen, Nour boft met je.' glimlacht hij. Ik slik even. 'D.. Dankjewel.' zeg ik en ik loop naar boven. Ik klop op de deur. 'Nour?' vraag ik. Ik krijg geen antwoord en open de deur. Nour ligt met gesloten ogen op haar bed. Het voelt vreemd.. Ik hurk naast het bed en luister naar haar hartslag. Shit, waarom hoor ik hem niet? Ik probeer haar wakker te maken. 'Nour, liefje.' zeg ik. Ze word niet wakker. Ik til haar in bride style op en ren naar beneden. 'Jayden!' schreeuw ik. Hij komt de hal in. 'Wat is er?' vraagt hij. 'Nour.. Ze heeft geen hartslag meer..' stotter ik bang. 'Wat? Hoe kan dat?' vraagt Jayden. 'Ik weet het niet.. Ik.. Ugh, we moeten naar het ziekenhuis!' zeg ik en ik ren naar mijn auto. Wat is er gebeurt?
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...