53; Wat moet ik zonder haar?

400 31 2
                                    

Kaj's point of view.

Ik spring op en zo snel als ik kan ren ik de trap af. 'Samuel!' schreeuw ik. 'Jezus Kaj, wat is er?' vraagt hij. 'Nour.. Ze ligt in coma..' snik ik. 'Wat? Serieus?' vraagt hij geschrokken. Ik knik snikkend. 'We moeten naar het ziekenhuis!' roep ik. Samuel knikt en hij staat op. Ik ren naar de auto. 'Schiet nou op!' snik ik. Samuel stapt in en we rijden naar het ziekenhuis.

''I love you, more than you will ever know..''

Ik ren door de ziekenhuis gang naar Nour haar kamer. De dokters zijn haar aan het onderzoeken. Een dokter duwt me de kamer uit. 'Sorry jongen, maar je zou even moeten wachten.' zegt hij. Hij doet de deur dicht en ik sla er tegen aan. 'Nee nee! Ik moet haar zien!' roep ik. Snikkend ga ik tegen de deur aan zitten. 'Kaj, misschien moeten we vanavond terug komen.' zegt Samuel. Ik sta op. 'Nour, mijn vriendin ligt daar in coma. Het meisje waar ik zielsveel van hou en wat ik elke dag zou blijven doen. Samuel, mijn meisje staat op het punt om.. om.. dood te gaan.. Ik laat haar niet alleen!' roep ik. Samuel knikt. 'Ik begrijp je wel Kaj.' zegt hij. 'Nee, dat doe je niet. Jullie trokken me bij haar weg terwijl ik hier wilde blijven en kijk wat er is gebeurd!' schreeuw ik. Ik haal mijn hand door mijn blonde haren en ga snikkend op een stoel zitten. 'H.. Het spijt.. me, ik gooi alles nu op jou af.' snik ik. 'Het geeft niet Kaj, het is ook niet makkelijk.' zegt Samuel en hij gaat naast me zitten. Hij legt zijn hand op mijn rug. 'Het is belangrijk dat je zo om haar geeft, maar je maakt jezelf ook kapot nu.' legt Samuel uit. 'Liever ik dan Nour.' snik ik. Samuel staart stil voor zich uit. Ik spring overeind. 'Oh nee, ik weet waar je nu aan denkt. Dat ga ik echt niet doen.' zeg ik. Hij schudt zijn hoofd. 'Nee nee, het was alleen maar een idee.' mompelt Samuel. Ik knik opgelucht. Er komt een dokter naar ons toe. 'Je mag naar haar toe.' zegt hij. Ik bedank hem en kijk naar Samuel. 'Ga je niet mee?' vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. 'Het lijkt me beter als je even alleen met haar bent.' zegt hij. Ik knik en loop wat nerveus naar Nour haar kamer. Ik doe de deur dicht en pak haar hand vast. Er liggen alleen maar meer draadjes bij haar en het waren er al veel. Ik slik even en druk een kus op haar hand. 'Het komt goed liefje.' fluister ik en ik leg mijn hoofd tegen haar aan. Ik sluit mijn ogen.

'Kaj.. Kaj.. Hé Kaj.' klinkt een stem. Ik voel een klap op mijn achterhoofd en schrik op. 'Eindelijk, je bent wakker.' mompelt Samuel. Ik kijk wat verward rond. Ik kijk even naar Nour. 'Man, je bent in slaap gevallen.. Je moet echt naar huis om te slapen.' zegt Samuel. Ik wrijf even in mijn ogen. Hij heeft gelijk, ik ben dood moe. 'Ik wil haar niet alleen laten.' zeg ik. 'Ik heb de dokter gesproken en hij houdt ons op de hoogte. Ze word in de gaten gehouden Kaj, je kan best tot morgen ochtend naar huis. Even slapen.' zegt Samuel. Ik kreun even en sta op. Ik zak bijna door mijn benen van moeheid. Ik loop naar mijn eigen auto die er nog stond en neem afscheid van Samuel. Ik ga in mijn auto zitten en leun even tegen het stuur. Ik check mijn telefoon, de dokter heeft nog niet gebeld. Samuel heeft gelijk, ik maak mezelf alleen maar gek. Maar wat moet ik zonder Nour?

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu