Deel 2 4; Als het moet...

195 11 3
                                    

Kaj's point of view.

Ik open mijn ogen en gelijk voel ik me vreselijk. 'Kaj.' klinkt een stem. Ik kijk op en zie Dioni staan. Ik schiet overeind. 'Waar zijn mijn kinderen?' vraag ik geschrokken. 'Rustig, de jongens zijn in orde.' zegt hij en opgelucht haal ik adem. 'Wat heb ik gemist?' vraag ik. 'We hebben de jongen vermoord en Kiara is gevlucht. ' legt Dioni in het kort uit. 'Waar is Nour?' vraag ik. 'Beneden.' antwoord hij en ik wil op staan maar Dioni duwt me terug. 'Je kan beter even blijven liggen. De verbena heeft de controle over je lichaam.' zegt hij met een bezorgde toon. 'Ik moet haar zien.' mompel ik zwakjes. 'Ik haal haar wel.' zegt Dioni en hij loopt de kamer uit. Even later komt Nour de kamer ingelopen, 'Hey schatje.' glimlacht ze en ze gaat op het bed zitten. 'Hey.' fluister ik en ze pakt mijn hand vast. 'Hoe voel je je?' vraagt ze bezorgt. 'Vreselijk.' mompel ik en ze gaat naast me liggen. 'Dioni vertelde dat het een hele spuit vol met verbena was, het was erg veel.' zegt ze en ik knik. Ik verstop mijn gezicht in haar nek. 'Zijn de kinderen in orde?' vraag ik zachtjes en ze knikt. 'Ja, ze slapen.' antwoord ze en ik glimlach even. 'Misschien moet jij dat ook maar gaan doen.' zegt ze en ze geeft me een kus. 

Ik open mijn ogen als ik gehuil hoor. Ik ga recht op zitten en kijk naar Nour die nog slaapt. Ik sta op en loop naar de babykamer. Ik hoor een stem uit de babykamer komen. 'Stil nou.' klinkt een stem. Ik herken die stem maar al te goed. Ik loop naar binnen en ik zie dat Kiara over één van de bedjes staat gebogen. 'Ga daar weg, nu.' sis ik kwaad. Ze kijkt op en grijnst even. 'Goedemorgen Kaj, dit is leuk wakker worden he?' lacht ze. Ik gebruik mijn superkrachten en binnen één seconde heb ik haar tegen de muur geduwd. Ik laat haar mijn tanden zien, 'Je blijft van ze af.' grom ik kwaad en ze lacht even. 'Moet je eens opletten.' grijnst ze. 'Donder op, nu.' sis ik kwaad. Ik zie haar slikken, 'Je moord niet meer Kaj.' lacht ze zachtjes. 'Als het nodig is doe ik het met alle plezier.' antwoord ik en ik zet mijn tanden in haar nek. Klaar om haar helemaal leeg te zuigen. Ik drink van haar bloed, terwijl er van alles door mijn hoofd gaat. Ik kan niet moorden.. Ik zou me voor altijd schuldig voelen.. Maar ik zet door en drink verder van haar bloed..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 06, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu