50; Ik laat je niet gaan liefje..

362 33 3
                                    

Kaj's point of view.

'Er moet iets gebeurt zijn.' mompelt Jayden. Ik haal mijn handen voor mijn gezicht weg, mijn ogen zijn dik en rood. Ik ben gewoon zo bang.. 'Haar hart kan toch niet zo maar gestopt zijn?' snik ik. Jayden legt zijn hand op mijn schouder. 'Kaj, ze word wel wakker. Echt waar.' zegt hij. Ik haal mijn schouders snikkend op. 'Zonder Nour.. Zonder haar.. Ben ik niks.' snik ik. 'We moeten hoop houden.' zegt Jayden. Ik zie een traan over zijn wang rollen. 'Ik kan niet zonder mijn meisje..' snik ik.

Ik loop de kamer van Nour in. De dokters denken dat ze een paniek aanval had en toen gestikt is. Ze hebben haar nog net op tijd kunnen reanimeren en ze slaapt nu. Ik ga naast het bed zitten en pak haar hand vast. 'Alsjeblieft Nour, verlaat me niet.' snik ik. Jayden gaat aan de andere kant zitten. 'Ik heb mijn ouders gebeld, ze nemen niet op.' zegt Jayden. 'Nour had gelijk..' fluister ik. 'Wat zei ze?' vraagt Jayden. 'Ze geven niks om haar..' stotter ik. Ik kijk naar Nour. Ik voel een zacht kneepje in mijn hand. Ik druk een kus op haar hand. 'Het komt goed liefje.' snik ik. Nour opent langzaam haar ogen. 'K..Kaj..' stottert ze. Ik haal mijn hand door haar haar en ik glimlach zwakjes. 'Je.. Je hebt.. gehuild?' vraagt ze zwak. 'Maak je maar geen zorgen babygirl, het komt wel goed. Ga maar slapen.' zeg ik zacht en ik druk een kus op haar voorhoofd. Ze sluit haar ogen weer. Er komt een dokter de kamer binnen. 'Komt het goed met haar?' vraag ik meteen. 'Het is onzeker, ze is heel zwak.. Die paniek aanvallen die ze heeft worden steeds gevaarlijker, het had erger kunnen aflopen.' verteld de dokter. Ik knik. 'Op dit moment heeft ze zeventig procent overlevingskans, alleen het gaat langzaam achter uit.' zegt de dokter. Ik kijk snikkend naar Nour. 'Is.. Is er echt een kans.. dat.. dat ze dood gaat?' snik ik. De dokter knikt. 'Maar we doen alles wat we kunnen, ze moet alleen geen paniek aanval krijgen want dat word ze nog zwakker.' zegt de dokter. Ik knik en hij verlaat de kamer. Snikkend leg ik mijn hoofd tegen Nour. 'Ik laat je niet gaan liefje.' snik ik bang. 'Nooit meer.'. De tranen stoppen niet meer.. Jayden loopt naar me toe en legt zijn hand op mijn schouder. 'Ze overleefd het.. Ze is sterk..' zegt hij, in zijn ogen zie ik dat hij ook bang is. Nour haar greep in mijn hand word zwakker en ik kijk naar de monitor. Haar hartslag gaat langzaam, veelste langzaam. 'Ja... Jayden..' stotter ik. Jayden kijkt op. Er verschijnt een lange witte streep op de monitor en er klinkt een luid gepiep. 'Haar hart..' stottert Jayden en hij rent naar een dokter op de gang. 'Nee Nour..' snik ik. Ik word door twee dokters weg getrokken. 'Nour!' schreeuw ik. Ik probeer me los te trekken maar ze zetten me op de gang. De deur word voor mijn neus dicht gedaan. Ik sla tegen de deur aan. 'Nour! Nee!' schreeuw ik. Ik leun met mijn handen tegen de deur. 'Wees sterk..' snik ik.. 

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu