Dioni's point of view.
Ik loop het gebouw binnen, het ziet er nog al verlaten uit. Ik zie Kiara staan. 'Dioni.' mompelt ze wat verbaasd. 'Mij had je niet verwacht he?' vraag ik. Ik kijk even naar de deur. Samuel staat buiten, voor de zekerheid. Ik loop naar haar toe. 'Geef ons Amber.' sis ik. 'Niet voordat ik Kaj heb.' glimlacht ze. Ik slik even. 'Die krijg je niet.' mompel ik. 'Hmm, je stelt me teleur Dioni.. Zullen we nog zo'n deal maken?' vraagt ze. Ik schud vlug mijn hoofd. 'Stop die deal maar in je kont. Kaj heeft me kunnen vergeven en ik ga het niet weer verkloten.' zeg ik bot. Kiara loopt lachend naar me toe en ze loopt een rondje om me heen. 'We weten allebei dat jij Nour wel wilt.' sist ze. 'Die tijd is voorbij.' antwoord ik, waar geen bal van waar is. Kiara begint te lachen. 'Ik wil of Kaj of Nour hier hebben.' sist ze. Ik slik even. 'En daar ga jij voor zorgen.' fluistert ze. Ik schud mijn hoofd. 'Jawel Jurado, kom op. Hup hup.' zegt ze. 'Laat je Amber dan gaan?' vraag ik. 'Ja, aan dat wijf heb ik toch niks.' mompelt ze. Ik slik even. Ik weet heus wel dat als ik Nour hier heen breng Kaj haar wel redt, dan komt alles goed.. Kaj is sterker dan Kiara, al weet hij dat zelf niet. 'Doe je het?' vraagt ze. Ik knik, al heb ik er gelijk spijt van. 'Ik haal Nour.' zeg ik, ze is toch zwak door die gif.
Kaj's point of view.
Ik open de kraan en hou een glas er onder. Ik hoor met een knal de voordeur dicht vallen. Ik laat het glas in de wasbak vallen en ren naar de woonkamer. Nour ligt niet meer op de bank. Zit Kiara hier achter? Ik pak de brief en lees het adres, snel ren ik naar mijn auto. Als Dioni bij Kiara is.. Betekend het dan dat hij hier ook achter zit? Als dat zo is.. Ik wist dat ik hem niet kon vertrouwen, hoe kon ik dan ook zo stom zijn?
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...