Kaj's point of view.
Tranen stromen over mijn wangen. De deurbel gaat en ik open de deur. Ik heb de jongens gebeld. Ze lopen naar binnen. Jai slaat zijn armen om me heen. 'We vinden ze wel, goed?' zegt hij en ik knik. 'Kaj, dit is niet jou schuld, dat weet je toch?' vraagt Dioni en ik haal mijn schouders op. 'Ik ben nu al een slechte vader.' snik ik. 'Kaj, dit ligt aan Kiara en die eikel, dit heeft niks met jou en vader zijn te maken.' zegt Samuel en we lopen naar de woonkamer. Nour zit snikkend op de bank. Ik ga naast haar zitten. Ik pak haar gezicht vast. 'We gaan er achter aan, oké? We vinden ze wel.' snik ik en ze knikt. 'Jai, blijf jij bij haar?' vraag ik en Jai knikt. Ik veeg mijn tranen weg en sta op. 'Tijd om wat bloed te drinken.' gromt Dioni.
Dioni parkeert de auto. 'Hier is haar stip, dus ze moet hier zijn.' zegt Dioni en hij doet zijn telefoon in zijn zak. 'Wanneer heb je die zender op haar geplakt?' vraag ik. 'Ik kwam haar laatst tegen, toen heb ik het snel gedaan.' legt Dioni uit en we stappen uit. Samuel kijkt me aan. 'Kaj, we vinden ze wel, rustig maar.' zegt hij en ik knik. We lopen het gebouw in. 'Kiara!' schreeuwt Dioni kwaad. De jongen die eerst achter Nour aan zat komt aan gelopen. 'Ook hallo.' grijnst hij. Ik voel mijn tanden scherper worden. 'Waar zijn mijn kinderen?' vraag ik kwaad. 'Vind ze maar, in dit grote gebouw.' lacht hij. Ik gebruik mijn superkrachten en duw hem tegen de muur. Ik laat hem mijn tanden zien. 'Zeg het.' sis ik kwaad. 'Kaj, je weet dat je dit niet kan.' zegt Dioni. Ik weet dat ik een goede jongen geworden ben, maar als je aan mijn kinderen komt heb je een groot probleem. De jongen trappelt met zijn benen. 'Boven, derde deur.' piept hij. Ik bijt hem in zijn nek en drink van zijn bloed. Ik merk dat de jongen steeds zwakker word. 'Kaj!' schreeuwt Dioni. Ik smijt de jongen tegen de muur aan en draai me om. 'Hou nog een beetje voor mij over.' grijnst Dioni en hij pakt de jongen op. Hij drinkt van zijn bloed. 'Dit is wel genoeg, zijn lesje komt later wel, we moeten de jongens vinden.' zegt Dioni en hij smijt de jongen tegen de muur. Ik veeg mijn mond schoon en ren naar boven. Ik open de derde deur zoals de jongen zei en ik zie Kiara boven een bedje hangen waar Nathan en Diego in liggen. Ze draait zich om en loopt lachend naar me toe. 'Hallo Kaj.' lacht ze en Samuel en Dioni komen aan gerent. Ik zie dat ze een spuit in haar handen heeft en ik zet een stap achter uit, wetend dat er verbena in zit. 'Ik zou maar niet te dicht bij komen.' zegt ze en ze houdt de spuit omhoog. 'Blijf met je poten van mijn kinderen af.' sis ik en ik geef haar een duw. Ik voel een spuit in mijn arm en nog geen seconde later voel ik het branden. Ik zak in elkaar en val op de grond terwijl ik het uit schreeuw van de pijn.
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
أدب الهواةZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...